De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Foto pag. 66
Nee ik slik niks. In het zhs 2x gehad voor de nacht alleen.
Onze Saar heeft wel een top timing... Nu ik slecht kan bukken en nog niet echt de huishouding mag doen besluit de dame loops te worden.... Ooooh zo onhandig!
Onze Saar heeft wel een top timing... Nu ik slecht kan bukken en nog niet echt de huishouding mag doen besluit de dame loops te worden.... Ooooh zo onhandig!
O, dat is inderdaad geen handige timing!
Vannacht tig keer er uit geweest om naar het toilet te gaan. Resultaat is wel dat m'n voeten nu een stuk dunner zijn en weer in m'n schoenen passen. Zo maar weer op controle bij de VK. Vandaag is de ud, maar er zit nog geen beweging in.
Vannacht tig keer er uit geweest om naar het toilet te gaan. Resultaat is wel dat m'n voeten nu een stuk dunner zijn en weer in m'n schoenen passen. Zo maar weer op controle bij de VK. Vandaag is de ud, maar er zit nog geen beweging in.
Morgen is het minder warm misschien dan zin om te komen

Succes bij de VK....
Succes bij de VK....
Het wordt de komende week redelijk koel weer volgens buienradar. Dat is beter weer om er een kind uit te wurmen dan hoge temperaturen en onweer, ja.
Sonja schreef: Het wordt de komende week redelijk koel weer volgens buienradar. Dat is beter weer om er een kind uit te wurmen dan hoge temperaturen en onweer, ja.
ach... Juliette is toen in het ziekenhuis geboren (heerlijk koel daar) een dag later naar huis en toen was het over de 30 graden hier in Warnsveld.... is niet te doen met zo'n kleintje....
Ohw... mijn meissie is alweer 9 maanden vandaag... dat kan helemaal niet, ze is verdorie net geboren!
De tijd gaat snel dus
Geniet van elk moment dames!!! 
De tijd gaat snel dus
Controle gehad en alles was OK. Wel 2 kg zwaarder dan vorige week, maar dat is hoofdzakelijk vocht. Volgende week weer een extra controle in het ziekenhuis, tenzij hij natuurlijk voor die tijd besluit te komen. Kleintje ligt er netjes voor, maar daalt nog steeds niet helemaal in.
Nee deze warmte is niet zo fijn met mijn kleine mannetje... Gelukkig wordt t minder!
Sonja.... Succes weer, ik kijk hier regelmatig om te zien of ik de titel weer mag veranderen!!!
Sonja.... Succes weer, ik kijk hier regelmatig om te zien of ik de titel weer mag veranderen!!!
Ergens heb ik zo maar het idee dat hij nog een weekje wacht om dan volgende week vrijdag geboren te worden. Dit kind gaat toch tegen alle regels en verwachtingen in, dus die datum zou wel bij hem passen.Jantina schreef: Nee deze warmte is niet zo fijn met mijn kleine mannetje... Gelukkig wordt t minder!
Sonja.... Succes weer, ik kijk hier regelmatig om te zien of ik de titel weer mag veranderen!!!![]()
-
Martine-Tom
*Noteert 13.13 uur, 13-09-2013*Sonja schreef: Ergens heb ik zo maar het idee dat hij nog een weekje wacht om dan volgende week vrijdag geboren te worden. Dit kind gaat toch tegen alle regels en verwachtingen in, dus die datum zou wel bij hem passen.![]()
-
Martine-Tom
Als ie dan maar geen 13 pond weegt 
Nee, dat hoop ik niet, neeMartine-Tom schreef: Als ie dan maar geen 13 pond weegt![]()
Denk dat je er 13 uur over gaat doen dan 
Ja, dat kan ook nog.Kim_S schreef: Denk dat je er 13 uur over gaat doen dan![]()