De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Foto pag. 66

Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Cupcake schreef: He bah, wat naar Tamara. Je hoopt natuurlijk dat je je na je bevalling gauw weer beter gaat voelen aan alle kanten. Niet fijn als dat niet het geval is.
Is er niet iets anders aan therapie wat je kan helpen??

@jantina: waarom plan je niet lekker even twee dagen niemand. Ff rust en geen 'gezelligheid' aan je hoofd. Jou kindje, jou bevallig, jou verlof en jou gezinnetje. Mensen wachten echt wel hoor. Die paar daagjes dat ze jullie dan later zien, daar krijgt niemand iets van.
(wel makkelijk gezegd; ik hoop zo dat ik ook zo dapper ben om 'nee' te zeggen tegen de tijd dat dat hoognodig is.
Dat is het, het 'nee' zeggen is zo moeilijk omdat iedereen vol enthousiasme is...
orinake
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door orinake »

Jantina, op tijd aan jezelf denken en bezoekjes weigeren.
Je hebt zelf nood aan rust net als je kleine mannetje.
Je hebt daarbij een KS gehad, wat een aanslag is op je lichaam hoe je het ook draait of keert.
Dus neem op tijd een pauze!!!!

Wat men rug betreft: momenteel kan er nog niet veel aan gedaan worden :'(
Er moet nog een CT en een botscan gepland worden, maar door de borstvoeding kan ik die nog niet inplannen.
Volgende week woensdag moet ik op controle bij de arts van de mutualiteit dus dan zal ik te horen krijgen wat hij voorstelt.
Ik moet nog en afspraak maken bij de neurochirurg ook, maar zonder die CT of Botscan is dat wel moeilijk natuurlijk...
Het enige wat nu helpt is platte rust en warmte, ik lig dus 3/4 van de tijd plat met een warmtekussentje...
Vanaf morgen is Fanne weer aan het werk en moet ik mezelf redden smorgens...
Dan moet ik 3 kinderen klaar krijgen om de 2 oudste naar school te brengen, maar nadien kruip ik terug op de zetel denk ik...
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Sonja schreef: Het toilet op de benedenverdieping wordt vervangen, de ruimte wordt opnieuw betegeld en de riolering wordt deels vervangen. En er komen nieuwe aansluitingen voor wasmachine en vaatwasser.
Omdat die leidingen voor een deel door de kelder lopen, moest die gisteren nog even tijdelijk leeg gehaald worden en die spullen staan nu in de living. Intussen is het hier een enorme herrie en zit ik zonder water.
Mooie timing  :biggrin2:
Nee zonder dollen, kan me voorstellen dat dit nu ff niet fijn is om in de zooi en herrie te zitten,
sterkte  :-*
**Marjolijn**
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door **Marjolijn** »

Jantina schreef: Dat is het, het 'nee' zeggen is zo moeilijk omdat iedereen vol enthousiasme is...
Lieve schat, je bent nog zo moe, en je koppie is helemaal nog niet toe aan Fedde delen met al die andere mensen.
Zeg het ze gewoon, degene die hier geen begrip voor hebben hebben pech. Deze tijd komt nooit meer terug, doe het dus alsjeblieft zoals jij dat wilt!
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Martine-Tom schreef: In dat geval...heb je niet zo'n gootsteenplopper? Een DIY geboorte  :biggrin2:
En dat moet ik dan aan die loodgieter vragen?  :o :o :o
Urs
5-sterren
5-sterren

Bericht door Urs »

**Marjolijn** schreef: Lieve schat, je bent nog zo moe, en je koppie is helemaal nog niet toe aan Fedde delen met al die andere mensen.
Zeg het ze gewoon, degene die hier geen begrip voor hebben hebben pech. Deze tijd komt nooit meer terug, doe het dus alsjeblieft zoals jij dat wilt!
Inderdaad Jantina, schijt aan alles en aan jullie zelf denken! Degene die daar geen begrip voor heeft is een aardappel.
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Sonja schreef: En dat moet ik dan aan die loodgieter vragen?  :o :o :o
hij ziet je aankomen  :biggrin2:
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Urs schreef: Inderdaad Jantina, schijt aan alles en aan jullie zelf denken! Degene die daar geen begrip voor heeft is een aardappel.
Daarom ga ik pas na een paar weken op kraambezoek, tenzij het een kind van mijn broer en schoonzus was daar ging ik wel snel heen, maar nooit lang....

Echt een paar dagen voor jullie zelf plannen, jullie moeten ook wennen dat jullie nu een kind hebben....
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Sonja schreef: En dat moet ik dan aan die loodgieter vragen?  :o :o :o
Zou dat zo'n raar verzoek zijn dan?  ???
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Mieke L. schreef: hij ziet je aankomen  :biggrin2:
Nou, ik ben met mijn huidige omvang moeilijk te missen hier in de gang.  ::)
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Misschien moet ik dan toch maar hier eens serieus komen.

Ik heb grote moeite met passende en vooral leuke kleren te vinden. Ik weet dat ik er vroeg bij ben, maar het lijkt erop dat ik nogal naar voren draag. En dat ik van mezelf niet mager ben, speelt vast ook mee.
Eigen broeken pas ik gewoon niet meer, muv huisbroeken (pyjama- en joggingbroeken) met ruime stiek. Rokken wordt ook moeilijker, er komt een moment dat de rok hoger drager ook niet meer kan en ik hoef niet in mn onderbroek op straat te lopen.
Shirten tekenen teveel en de meeste zijn al te kort. Truien nog niet geprobeerd, maar daarvoor voorspel ik hetzelfde als shirten.
Sokken en onderbroeken (grannypants, bij voorkeur met bloemig motief) geen probleem. Maillots en leggings ook niet, want ik draag maat tent waarvan ik de stiek nog steeds tot letterlijk onder mn armen kan optrekken.
Bh's denk ik gewoon niet meer over na. Ik zie ook het nut niet in van ineens zulke grote memmen, want je kan ook goed borstvoeding geven met kleine tietjes, maar daar heeft mn lijf een eigen idee over.

Nu ben ik online eens gaan kijken voor passende kleren. Wat een truttige huppelkuttenverzameling! Bah!
Maar misschien heb ik wat gemist en daardoor ook net de ene webshop waar wel voor mij leuke dingen bijzitten.
- H&M (sneu assortiment)
- C&A (altijd van wegblijven, positieafdeling helemaal)
- V&D (geen meerwaarde)
- Noppies, Mamalicious (ik word er moe van)
- Prenatal (passende spijkerbroek gevonden die lang genoeg is, verder ook huilen)
- Hema (alleen wat basics zoals hemden en shirtjes)
- Miss Etam (winkel voor mn moeder)
- Bonprix ('Duits')
- Esprit (beetje duur, beetje truttig)

Ik hou dus niet van truttig, huppelkut, skinnyjeans (dat is niet voor peertjes met een dikke kont), rokken die niet uitlopen, rokken die boven de knie zijn en ik hou echt niet van olijke teksten.
Ik hoor graag waar ik nog meer kan kijken.
wenche
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door wenche »

Otto, wehkamp, neckerman
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Hier komen mijn broeken van h&m maar ik hou wel van katoenen/linnen broeken die lekker losjes zitten. Nuja ik heb dus vooral zulke en heb me vandaag met dit slechte weer dus maar in een oude jeansbroek gewurmd omdat ik dus geen warmere zwangerschapsbroeken voorzien heb :biggrin2:
Dit weekend maar even gaan shoppen want heb op mn bureau de hele dag met mijn broeksknoop open gezeten :-[
Verder kan ik mijn shirts nog gewoon dragen( ik heb een bescheiden buik, hoewel ik ook naar voor draag. Maar ben nog geen kg bijgekomen nu na bijna 5 maand).
Bh's zwijg ik idd over, denk dat die al verdubbeld zijn in prijs.

Ik vind queen mum vaak wel nog leuke dingen hebben maar weet ook niet of die wat voor jou zijn

Ow en new look en topshop( beiden online) durf ik ook wel wat te bestellen
Laatst gewijzigd door Sieglinde op ma 09 sep 2013, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

koekje schreef: Misschien moet ik dan toch maar hier eens serieus komen.

Ik heb grote moeite met passende en vooral leuke kleren te vinden. Ik weet dat ik er vroeg bij ben, maar het lijkt erop dat ik nogal naar voren draag. En dat ik van mezelf niet mager ben, speelt vast ook mee.
Eigen broeken pas ik gewoon niet meer, muv huisbroeken (pyjama- en joggingbroeken) met ruime stiek. Rokken wordt ook moeilijker, er komt een moment dat de rok hoger drager ook niet meer kan en ik hoef niet in mn onderbroek op straat te lopen.
Shirten tekenen teveel en de meeste zijn al te kort. Truien nog niet geprobeerd, maar daarvoor voorspel ik hetzelfde als shirten.
Sokken en onderbroeken (grannypants, bij voorkeur met bloemig motief) geen probleem. Maillots en leggings ook niet, want ik draag maat tent waarvan ik de stiek nog steeds tot letterlijk onder mn armen kan optrekken.
Bh's denk ik gewoon niet meer over na. Ik zie ook het nut niet in van ineens zulke grote memmen, want je kan ook goed borstvoeding geven met kleine tietjes, maar daar heeft mn lijf een eigen idee over.
Koek, dit vraagt dus eigenlijk gewoon om een foto. ;D
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik weet niet waar het fototoestel is  :angel:

Wehkamp en Neckerman zijn van die verzamelwebshops, die verkopen ook de dingen die ik al had opgenoemd. Otto snap ik niets van ivm Duitse maatvoering en is door de Duitse maatvoering ook te kort (ik draag 34" lengte).

Leveren Topshop en New look ook in NL? Ik ken dat niet.

Gesloten