**Jolanda** schreef:
Balen Sonja dat er geen neerwaartse beweging is.
De loodgieters en consorten zijn nog bezig bij jou? Anders wacht pukkie vast totdat die klaar zijn.
Vonden en vinden de zwangere dames (en de net mamma's) het niet apart dat ze niet meer ongesteld werden/worden?
Ik weet nog goed dat ik daar echt even aan moest wennen in het begin. Later vond ik het alleen maar fijn.
En wie deed/doet er allemaal mee aan moeders voor moeders?
Loodgieter is bijna klaar. Het is wel heel erg mooi geworden!
Niet ongesteld worden heb ik eigenlijk niet gemist. Was ik heel snel aan gewend in dit geval. Ik vond het wel gek toen ik vanwege medicijnen geen cyclus meer had, maar dat gaf ook allerlei lichamelijke klachten waar ik niet zo blij mee was. Dit voelde toch een stuk natuurlijker.
Met moeders voor moeders heb ik jaren geleden ruzie gehad, dus daar was ik dusdanig op afgeknapt dat ik niet heb meegedaan.
Was wel een idioot verhaal trouwens. Ik woonde toen net op mezelf in een appartementje en had een nieuwe telefoonaansluiting in gebruik genomen. Bleek dat Moeders voor Moeders een foutje had gemaakt in een infofoldertje dat ze bij huisartsenpraktijken en verloskundigen hadden verspreid. Daar stond dus mijn telefoonnummer in! Ik werd werkelijk platgebeld door vrouwen die hun pies bij me kwijt wilden. Kwam ik 's avonds thuis uit mijn werk, stond m'n hele voicemail vol. Nu was ik actief als jeugdtrainster en secretaris bij een tweetal sportverenigingen en als mensen dan alleen maar naam en telefoonnummer inspraken, dan moest ik dus nog terugbellen ook, terwijl het 9 van de 10 keer dan om Moeders voor Moeders bleek te gaan.
Ik heb diverse keren contact gehad met Moeders voor Moeders, maar ze hebben het nooit opgelost. Ze vonden dat ik voor het goede doel best even tegen die mensen kon zeggen wat het juiste nummer was. Dat deed ik ook, maar het kostte mij wel veel tijd, ergernis en ook telefoonkosten. Ik was dus voor mijn leven lang klaar met die organisatie.