De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Foto pag. 66
Ik zeg verdacht stil!!!
Kleine smurf heeft op t zondagse zonnetje gewacht 
O dat zou toch wel heeeeel fijn zijn.

Nee hoor, kleine smurf maakt nog helemaal geen aanstalten. Maar ik moest wel vanochtend in het ziekenhuis zijn voor een extra controle-ctg en ben nu net terug. Hij was weer lekker beweeglijk, keurig net hartfilmpje, in het half uurtje dat ik aan de monitor heb gezeten 2 keer een harde buik gehad, maar nog steeds geen echte weeën.
Besproken met de gyn en we blijven bij het plan dat we vrijdag al hadden gemaakt: hij krijgt tot dinsdag de tijd en anders wordt het dinsdag inleiden.
Besproken met de gyn en we blijven bij het plan dat we vrijdag al hadden gemaakt: hij krijgt tot dinsdag de tijd en anders wordt het dinsdag inleiden.
Hè verdorie! Ik blijf voor je duimen dat het spontaan op gang komt!
Nog eens even een vraagje... Wie gebruikt er een buikdrager voor z'n baby en welke? Wil er graag eentje die ik ook buiten kan gebruiken met bijv honden uitlaten. Maar jemig wat een verschillende soorten allemaal!
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb een hopp-tye miami (zie fbJantina schreef: Nog eens even een vraagje... Wie gebruikt er een buikdrager voor z'n baby en welke? Wil er graag eentje die ik ook buiten kan gebruiken met bijv honden uitlaten. Maar jemig wat een verschillende soorten allemaal!
Erg snel te knopen...
Maar je zou ook kunnen gaan voor een van de volgende dragers:
Manduca
Storchenwierge
Bondolino
Beco
Zou dan voor een ergonomische gaan.Jantina schreef: Nog eens even een vraagje... Wie gebruikt er een buikdrager voor z'n baby en welke? Wil er graag eentje die ik ook buiten kan gebruiken met bijv honden uitlaten. Maar jemig wat een verschillende soorten allemaal!
Marsi, manduca,... Of zelf knopen.
Wij gaan voor een draagdoek voor de eerste weken en nadien een Rose and Rebellion of Tula draagzak. Maar die zijn beiden toch iets minder geschikt voor pasgeborenen heb ik me laten vertellen
Op dinsdag, noem hem dan maar geen Bas, zelfde verjaardag als Bassie!Sonja schreef: Nee hoor, kleine smurf maakt nog helemaal geen aanstalten. Maar ik moest wel vanochtend in het ziekenhuis zijn voor een extra controle-ctg en ben nu net terug. Hij was weer lekker beweeglijk, keurig net hartfilmpje, in het half uurtje dat ik aan de monitor heb gezeten 2 keer een harde buik gehad, maar nog steeds geen echte weeën.
Mijn buik begint sinds deze week wat uit te zetten. Mocht ook wel, ben ondertussen 5 maand zwanger. Maar het blijft beperkt hoor. Toch kon ik daarnet mijn drinken niet nemen toen ik in de auto zat 
Neuh, Bassie was al geen optie als naam aangezien mijn vent al Adriaan heet. 8)pluto schreef: Op dinsdag, noem hem dan maar geen Bas, zelfde verjaardag als Bassie!
![]()
-
Martine-Tom
*proest*Sonja schreef: Neuh, Bassie was al geen optie als naam aangezien mijn vent al Adriaan heet. 8)
En dat is een probleem...omdat??
Dan zouden het wel de beste vrienden worden!

- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ik zou hem ook geen vlugge jaapie noemen...
B2*Dorothea* schreef: ik zou hem ook geen vlugge jaapie noemen...