De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Foto pag. 66

Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Het is zeker niet gezegd dat Pukkie morgen ter wereld zal komen. Er staat voor morgen een afspraak voor inleiden, maar sowieso moet ik eerst morgenochtend bellen of er wel ruimte is, want er kunnen natuurlijk altijd vannacht ineens een groter aantal dames aan het bevallen zijn geslagen dan verwacht. Is dat het geval, dan kan het 'feest' zomaar een dag worden uitgesteld. Is er wel voldoende plek, dan mag ik komen. En dan gaat er eerst bekeken worden of er al wat ontsluiting op gang is gekomen. Is dat niet het geval, dan gaan ze niet gelijk beginnen met weeënopwekkers, maar dan wordt er eerst een ballonkatheter ingebracht om de ontsluiting op gang te brengen. En dan kan het rustig nog 1 of 2 dagen duren voordat ze pas kunnen beginnen met het opwekken van de weeën. Soms werkt zo'n katheter niet eens en dan moet er worden overgeschakeld op prostaglandinegel en dan kan het nog wel 1 of 2 dagen langer duren.
Dus met een beetje geluk is hij er morgen, maar met een beetje pech duurt het nog een paar dagen.

Volle maan is trouwens pas donderdag.  :-\ 
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Pff, wat een gedoe. Heb zelf nog moed? Anyhow, ze gaan morgen het eea doen. Dus Toi Toi Toi
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Nadia schreef: Heb zelf nog moed?
Ik moet wel!  :biggrin2:

Het kind zal er toch uit moeten.  ::)
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Je hebt idd weinig keus. Maar kan me voorstellen dat je blij en opgelucht bent als de kleine de buitenwereld heeft betreden :)
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Nadia schreef: Je hebt idd weinig keus. Maar kan me voorstellen dat je blij en opgelucht bent als de kleine de buitenwereld heeft betreden :)
Oh ja! Ik ben ontzettend benieuwd naar dit kind. En ik zal zo blij zijn als mijn lijf weer een beetje mobieler is! Als ik straks weer zelf de honden uit kan laten, bijvoorbeeld! Daar kan ik me al enorm op verheugen!
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bericht door **Jolanda** »

Sonja, ik wil je ook heel veel succes wensen voor als alles morgen toch lekker vlotjes zal verlopen.
Bedenk maar zo: wat er in gaat, komt er ook weer uit!
Ik durf te wedden dat je het veel makkelijker vond hoe je kindje er in is gekomen, dan hoe het er straks uit gaat. :P :D
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

**Jolanda** schreef: Ik durf te wedden dat je het veel makkelijker vond hoe je kindje er in is gekomen, dan hoe het er straks uit gaat. :P :D
Denk je?  :biggrin2:

Allemaal bedankt voor het medeleven! Ik heb net gebeld en moet om 8 uur in het ziekenhuis zijn. Dus we gaan van start!
Heb wel een beroerde nacht achter de rug, want ik ben nog ontieglijk op m'n bakkes gegaan. Combinatie van plotselinge kuitkramp en nog niet gewend zijn aan de klossen onder het bed. En door de val schoot het ook nog in m'n andere kuit, dus had ik kramp in 2 kuiten tegelijk. Kon niet meer overeind komen. Heb wat dingen geroepen die niet echt in het O.T. (en ook niet in het N.T.) voorkomen, waarna ik door meneer Sonja overeind gehesen ben.  :-X :-X :-X
Even ontbijten, beestjes een knuffel geven, spullen inladen en dan gaan we.
Pluto
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pluto »

Succes!
En probeer er zoveel mogelijk van te genieten!
:-*
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Heel veel succes Sonja!
Hopelijk een voorspoedige bevalling.
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bericht door **Jolanda** »

Sonja schreef: Denk je?  :biggrin2:

Allemaal bedankt voor het medeleven! Ik heb net gebeld en moet om 8 uur in het ziekenhuis zijn. Dus we gaan van start!
Heb wel een beroerde nacht achter de rug, want ik ben nog ontieglijk op m'n bakkes gegaan. Combinatie van plotselinge kuitkramp en nog niet gewend zijn aan de klossen onder het bed. En door de val schoot het ook nog in m'n andere kuit, dus had ik kramp in 2 kuiten tegelijk. Kon niet meer overeind komen. Heb wat dingen geroepen die niet echt in het O.T. (en ook niet in het N.T.) voorkomen, waarna ik door meneer Sonja overeind gehesen ben.  :-X :-X :-X
Even ontbijten, beestjes een knuffel geven, spullen inladen en dan gaan we.
Ai ai ai, das nie goe he :(

Ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta! want ik krijg er al buikpijn van als ik er aan denk.
Succes en sterkte! Straks ben je een trotse moeder van een wolk van een baby!
orinake
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door orinake »

Succes sonja, hier brand een kaarsje voor je!!!!
Kleine ukkie, kom op he! altijd rechtdoor en als je licht ziet mag je heel hard gillen!!!!
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Succes vandaag Sonja!!!
En wat je zegt over je lichaam weer terug krijgen is echt waar! Ik liep gisteren voor het eerst sinds maanden weer in mijn geliefde bosje, helemaal alleen met de hondjes en kinderwagen, fijn zonnetje erbij... Ik was even een heeeeel gelukkig mens! Het komt weer goed meid, succes met deze aller, allerlaatste loodjes!
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

succes vandaag Sonja. Hopelijk krijgt Pukkie snel door wat er van hem verwacht wordt :-* :-* :-*
Cupcake
4-sterren
4-sterren

Bericht door Cupcake »

Heel veel succes vandaag!! Hopelijk kun je je kleine smurfje snel vasthouden en ervan gaan genieten!!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Succes vandaag, Sonja en Pukkie's papa! Dat er maar een wolk van een kind uit mag ploepen!

Gesloten