Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Ze verkopen het zelfs per kilo geloof ik, hebben nog iemand die het wel eens voor de honden af neemt. Maar ik vind die prijs zo moeilijk...
Het lijstje van bio van appeltern van vorig jaar:
Boekmaag € 2.00
Runderhart € 1.50
Runderknars € 1.25
Runderlong € 2.00
Runderluchtpijp€ 1.50
Runderneus € 1.50
Rundernier € 1.75
Runderoor € 1.50
Runderstrot € 1.50
Rundkopvlees € 3.00
Rundersnippers 80/20 € 4.25
Rundersnippers 60/40 € 3.00
Boekmaag € 2.00
Runderhart € 1.50
Runderknars € 1.25
Runderlong € 2.00
Runderluchtpijp€ 1.50
Runderneus € 1.50
Rundernier € 1.75
Runderoor € 1.50
Runderstrot € 1.50
Rundkopvlees € 3.00
Rundersnippers 80/20 € 4.25
Rundersnippers 60/40 € 3.00
Laatst gewijzigd door Vivianneb op di 17 sep 2013, 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- Zaniematsu
- 5-sterren

- Contacteer:
Kan ik mij ook aansluiten voor de verzamelplaats barfers?
Ik weet nog niet hoe dat werkt. Ik woon in Hendrik-Ido-Ambacht tegen Zwijndrecht aan en ben mobiel per fiets.
Eventueel (afhankelijk van hoe laat het afgehaald moet worden) kan ik een auto lenen.
Groetjes Linda
Ik weet nog niet hoe dat werkt. Ik woon in Hendrik-Ido-Ambacht tegen Zwijndrecht aan en ben mobiel per fiets.
Eventueel (afhankelijk van hoe laat het afgehaald moet worden) kan ik een auto lenen.
Groetjes Linda
Ja! Zeker interesse! Boekmaag, pens, hart, nier, lever, snippers… de prijzen die Vivianne noemt zijn best wel realistisch voor orgaan. Al hou voor mezelf qua spiervlees wel een max prijs aan van rond de 3-3,5 euro (afhankelijk van de kwaliteit uiteraard).
Ik zal eens gaan informeren!
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Zeker interesse Jantina! Voor alles eigenlijk 
als een lever inderdaad 15 kilo weegt, hoef ik geen hele

- **Marjolijn**
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou ja, heb hen toevallig vorige week gebeld en toen zeiden ze dat ze geen afval verkopen hahahaha.Jantina schreef: Onze buren hebben Limousin runderen die op natuurlijke wijze worden gehouden. (Grazers)
Sinds kort eten wij zelf het vlees van hun runderen en ik kan voor de honden de restproducten als pens, lever, tong, hart krijgen.
Nou geef ik zelf voornamelijk KVV dus ik heb er niet veel aan, maar zou iemand interesse hebben? En wat mag zoiets kosten? Dan vraag ik het graag na of we het voor die prijs zouden mogen hebben.
O echt? Misschien krijgen ze te veel aanvragen? Ze zien het zelf ook niet als afval geloof ik, haha, misschien was de vraagstelling verkeerd**Marjolijn** schreef: Nou ja, heb hen toevallig vorige week gebeld en toen zeiden ze dat ze geen afval verkopen hahahaha.
Hier ook interesse Jantina!
Linda
Ik woon ook in Zwijndrecht en Cupcake ook. Als er lijntjes zijn dan geef je maar een gil. Kan het wel voor je meenemen.
Linda
Ik woon ook in Zwijndrecht en Cupcake ook. Als er lijntjes zijn dan geef je maar een gil. Kan het wel voor je meenemen.
- Zaniematsu
- 5-sterren

- Contacteer:
Hallo Naomi, Cupcake en Jantina,
Fijn dat er meer liefhebbers in de buurt zijn. Ik hoop dat ik wat kan regelen onderling. Op dit moment is een lijntje vanuit Belgie met konijnkarkas.
Maar daar ben ik nét te laat voor
Groetjes Linda
Fijn dat er meer liefhebbers in de buurt zijn. Ik hoop dat ik wat kan regelen onderling. Op dit moment is een lijntje vanuit Belgie met konijnkarkas.
Groetjes Linda
als die zo veel weeg kunnen we me schien met wat meer doenNynke schreef: als een lever inderdaad 15 kilo weegt, hoef ik geen hele![]()
![]()
Hier ook interesse, Jantina! 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ik ook wel.. ook boekmaag?
Ik krijg zaterdag 10 kg konijnkarkas binnen. Daar mag je wel wat van proberen hoor. Wel max 2 kg want ik heb momenteel ook niet zoveel verschillend soort vleesbot.Zaniematsu schreef: Hallo Naomi, Cupcake en Jantina,
Groetjes Linda
Bij Djairo's in Hendrik Ido Ambacht kan je ook goed terecht voor kleine hoeveelheden (ook om uit te proberen) en dat is op de fiets goed voor je te doen.