Naomi M. schreef:
Tjonge Sonja. Das een kleine Goliath
Mooie naam David. Hoop dat de KS is meegevallen. Een 9-ponder is ook niet uit te "poepen" lijkt mij.
hangt een beetje van de ligging van het beebje en hoe vlot mama's lichaam zich klaar maakt voor de bevalling
Éydis was 4280gr een stukje lichter maar zij is ook vlot geboren op de natuurlijke weg dus gewichtje maakt weinig uit
Nynke schreef:
Ik kreeg net een smsje van Sonja, ze is gistermiddag d.m.v. een keizersnede bevallen van een zoon, hij weegt 4596 gram (om precies te zijn) en heet David
Van harte Sonja en Bassie David, welkom op de wereld !!
Sonja en Adriaan, van harte gefeliciteerd met de geboorte van David Heel veel geluk samen
Naomi M. schreef:
Tjonge Sonja. Das een kleine Goliath
Mooie naam David. Hoop dat de KS is meegevallen. Een 9-ponder is ook niet uit te "poepen" lijkt mij.
Oei ik dacht ook wat te hebben met 4200 gram, het kan altijd nog flinker dus, haha. Gefeliciteerd met David! En hopelijk herstel je net zo voorspoedig als ik van de keizersnede!
Sonja en meneer Sonja hartelijk gefeliciteerd met jullie flinke zoon. Mooie naam!!!
Enne.... Eddie was ook ooit een 9-ponder, maar gewoon uitgepoept hoor! Dat hij vervolgens klem in de kinderwagen lag is iets wat zijn moeder beter bijgebleven is dan de bevalling....