De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Twee babies erbij!

Pluto
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pluto »

Welkom thuis, geniet van je mannen!
En je kaarten en je vlinder!  ;)
:-*
(ook van Joke)
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

pluto schreef: Welkom thuis, geniet van je mannen!
En je kaarten en je vlinder!  ;)
:-*
(ook van Joke)
Ga ik zeker doen!  :-* :-* :-*

Zo nog even een voeding en dan ga ik lekker naar mijn eigen bedje!
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Fijn dat je weer thuis bent, lekker opknappen in inderdaad goed naar je lichaam luisteren...en vooral genieten.........
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Bericht door flodder en dwarrel »

@ cupcake  gefeliciteerd met jullie zoon Thijs
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik heb eens bij moeders op de zolder gekeken. We hebben nu alleen nog een nieuwe maxicosi en een boxkleed en nieuw matrasje voor in het bedje nodig. En wat overkleren; ondergoed is er genoeg. En luiers, maar daarvoor kan ik bij de zus van schoonzus terecht. En een draagzak of -doek, maar daarvoor weet schoonzus een consulente in de buurt.
Kinderwagen hebben we bij moeders bezichtigd en we hebben hem ook maar gelijk meegenomen. Andere dingen blijven nog even daar staan.

Moeders vond mn buik ook groot voor de hoeveelheid zwangerschap. Ze vond dat ik er eerder 5-6 maanden uitzag ipv de 3,5 die ik ben  :-\
Ik hou nog steeds aardig wat vocht vast; de vingers zijn worst en enkels rollade.
Als je mij aan de achterkant ziet, zie je niet zo heel veel verschil. Ik zie zelf wel dat mn zwembandje iets hoger is gaan zitten, maar dat valt met name mezelf op. Zo opzij heb ik een bijna puntige buik die naar voren staat. Ik moet er nog steeds wel aan wennen.
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Een dochter van een kennis van mij is nu een week of 12. Ik zag een foto van haar, dacht dat ze ook al tegen de 5 maand zat. Zo is iedereen anders en verschillend.
Wennen is het wel. Maar de groeiende buik is niet het enige.
orinake
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door orinake »

Een buik zegt niets hoor...
zo kreeg ik vrijdag aan school wel de opmerking: oh is dat jou kindje? ik wist niet eens dat je zwanger was????
(nochthans heb ik ze ook tijdens de schoolvakantie een aantal keer gezien)

ongelofelijk eigenlijk om te beseffen dat ze overmorgen alweer 1 maandje oud is! (nieuwe foto's staan in de barplaats)
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Vocht zal niet minder gaan worden Koek, eerder meer  :-\. Ik had op t einde ook carpaal tunnel syndroom, was echt doodsbenauwd toen het een week na de bevalling nog niet weg was, je schijnt het ook blijvend te kunnen houden namelijk. Tot ik een nacht als een bezetene moest plassen, en het meeste weg was goddank. Fijn dat je zo weinig hoeft te kopen, maar vind je het ook niet jammer? Ik vond het wel onwijs leuk om al die spulletjes te shoppen! ( t is wel een aanslag op je spaarrekening, duurder dan een bruiloft, mijn hemel...)
Cupcake
4-sterren
4-sterren

Bericht door Cupcake »

Zeker, je buik zegt helemaal niks en daarnaast kijken mensen ook vaak maar half naar je.
Zelfs mensen die je goed kennen of vaak zien, iedereen is vaak druk met zn eigen leven.....hun goed recht overigens.
Een maand alweer, sjee de tijd gaat echt hard inderdaad.
Hier zitten we nu op 4 dagen, wat een beginstunsels zijn we zeg. Loop je daar midden in de nacht, poepluiers verschonen terwijl ik intussen meer op m'n plek zou zijn tussen martha 67 en bertha 48 in de melkkstal.....maar wat is het toch bijzonder!!!
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik heb echt heel erg de bouw van mn moeder; peer. De gyn vond mn buik ook niet klein, maar hij zei dat het met vocht te maken heeft. En daar heb ik voorlopig genoeg van. Ik heb van schoonzus een jurk gehad die wel goed afkleedt. Ik denk dat dat prettig is voor momenten dat ik nogal buik-bewust ben ineens.
CTS ben ik niet bang voor. Mn carpale zenuw zat voor de zwangerschap al klem namelijk  :P

Ik vind het ook niet jammer dat ik zo weinig hoef te kopen. Ik ben nogal een praktisch mens en ook Middeleeuwse dingen als trouwen doe ik niet. Ik vind dat er genoeg t ekopen blijft, toch iig tot zeker zn 20e.
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Net bezoek gehad van de hielprik- en gehoortestmevrouw. Davids oortjes zijn goedgekeurd en de stoere bink heeft geen kik gegeven bij de prik.
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Sonja schreef: Net bezoek gehad van de hielprik- en gehoortestmevrouw. Davids oortjes zijn goedgekeurd en de stoere bink heeft geen kik gegeven bij de prik.
:thumbsupup: :thumbsupup: :thumbsupup:
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Cupcake schreef: Zeker, je buik zegt helemaal niks en daarnaast kijken mensen ook vaak maar half naar je.
Zelfs mensen die je goed kennen of vaak zien, iedereen is vaak druk met zn eigen leven.....hun goed recht overigens.
Een maand alweer, sjee de tijd gaat echt hard inderdaad.
Hier zitten we nu op 4 dagen, wat een beginstunsels zijn we zeg. Loop je daar midden in de nacht, poepluiers verschonen terwijl ik intussen meer op m'n plek zou zijn tussen martha 67 en bertha 48 in de melkkstal.....maar wat is het toch bijzonder!!!
Dat gevoel van stuntelen is zooo herkenbaar! Onze kleine vent is al weer 4weken. En wat kreeg deze mama om het te vieren??? De allermooiste eerste lachjes! En het was geen toeval, heb er al 4 gekregen vanmorgen. Pure liefde is dat!  :smitten:
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Daar smelt je toch van :smitten:
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Kun je door de zwangerschap hoofdpijn krijgen? Ik heb al een paar weken terug kerende hoofdpijn, kan amper helder denken :x

Normaal heb ik echt nooit hoofdpijn.

Gesloten