De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Twee babies erbij!
Wat een schattig buikje.
Mooi buikje hoor! Hoe ver ben je nu?
23 weken dus het is een beperkt buikje 
Jeetje. Ik kan me er niks bij voorstellen dat ik er over 2 maanden ook zo bij loop 
Mooi buikje voor 23 weken hoor! Tot de 20 weken tijd dacht ik ook, mwah, kan er wel mee door, maar volgens mij vanaf die week werd ik ineens enorm!
Hier precies hetzelfde, heel lang denk je. Ach mensen die me niet kennen zien het niet eens, maar dan ineens is er een BUIK en voel je je wel erg zwanger.Jantina schreef: Mooi buikje voor 23 weken hoor! Tot de 20 weken tijd dacht ik ook, mwah, kan er wel mee door, maar volgens mij vanaf die week werd ik ineens enorm!
Ik kon gelukkig tot het einde toe alles (tot veters strikken, teennagels lakken en sokken aandoen) em had weinig last van m'n buik, maar als ik mezelf dan zag in een winkelruit of de spiegel, dacht ik, ahhh jeetje, wat een pens.
Maar 1 hoop, hij verdwijnt ook weer gauw. Ik pas nu na 6 dagen alweer in m'n normale broeken en van de 12 kilo zitten er nog maar 4 aan. (waarvan denk ik ook 1 kilo per kant aan m'n voorgevel hangt, mijn hemel.....)
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier is de borstvoeding compleet fini 
Dus gaan we de strijd met de kilo's weer volle gas aan!
Deze morgen hier thuis op de weegschaal gaan staan en dat is gewoon schandalig!!!!
Doel 1: -5kg tegen 10/10 (minstens, liefst wat meer maar ja...)
uiteindelijk doel: -40kg!
Ons prutske is nog steeds een vrolijke baby, dus nu wat kilo's er af krijgen zodat ze weer een vrolijke mama heeft ook.
Dus gaan we de strijd met de kilo's weer volle gas aan!
Deze morgen hier thuis op de weegschaal gaan staan en dat is gewoon schandalig!!!!
Doel 1: -5kg tegen 10/10 (minstens, liefst wat meer maar ja...)
uiteindelijk doel: -40kg!
Ons prutske is nog steeds een vrolijke baby, dus nu wat kilo's er af krijgen zodat ze weer een vrolijke mama heeft ook.
Goed, draagvlak BabyBjorn doet me echt geen goed. Zere schouders en rug! Dus die gaat terug.
Div telefoontjes gepleegd en nu kom ik uit op de baykay draagdoek... Na alle adviezen. Durf ik of durf ik niet? Pfff... Lijkt me best moeilijk!
Div telefoontjes gepleegd en nu kom ik uit op de baykay draagdoek... Na alle adviezen. Durf ik of durf ik niet? Pfff... Lijkt me best moeilijk!
De rekbare of de geweven? Want ze hebben ze beiden.Jantina schreef: Goed, draagvlak BabyBjorn doet me echt geen goed. Zere schouders en rug! Dus die gaat terug.
De rekbare zou in het begin nog redelijk ok moeten zijn maar van zodra Fedde wat meer gaat wegen zal ook dat lastig dragen worden. De geweven ga je langer genot van hebben
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik zweer bij mijn hop-tye 
Ik denk niet dat je in de buurt woont, maar anders had je hem mogen komen proberen
Ik denk niet dat je in de buurt woont, maar anders had je hem mogen komen proberen
Ik heb een tricotslen gekregen. Nog niet uitgeprobeerd, maar hoop dat die gaat bevallen. Lijkt met ideaal in huis op 'jammerdagen' en voor kleine uitlaatrondjes met hondlief.
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik bestel straks een mei tai. heb een winkel gevonden die ze goed betaalbaar kan leveren en word aan huis bezorgd (wat nog zo gemakkelijk is).
De tricotslen... tja daar twijfel ik dus over. Ik kan die via de mutualiteit hebben (mag nog voor 550€ gaan shoppen daar), langs de ene kant ja, maar langs de andere kant, ons poppemie is nu al een flinke meid van om en bij de 5kg...
De tricotslen... tja daar twijfel ik dus over. Ik kan die via de mutualiteit hebben (mag nog voor 550€ gaan shoppen daar), langs de ene kant ja, maar langs de andere kant, ons poppemie is nu al een flinke meid van om en bij de 5kg...
-
Esthertjuh
- 4-sterren

Tot hoeveel kilo kan de rekbare ongeveer? Ik heb er een, maar heb er eigenlijk nu al spijt vanSieglinde schreef: De rekbare of de geweven? Want ze hebben ze beiden.
De rekbare zou in het begin nog redelijk ok moeten zijn maar van zodra Fedde wat meer gaat wegen zal ook dat lastig dragen worden. De geweven ga je langer genot van hebben
Mijn ventje al weer 1 maand.... Dit is niet normaal hoor, hoe hard het gaat!!!

-
sella
Wat een heerlijk ventje is het!! Geniet van je mannetje Jantina!!