Goed zo!Martine-Tom schreef: Test op borelia was negatief
Dus we gaan lekker verder met trainen, wil nog aquatraining erbij gaan doen, en dan komt alles gewoon helemaal goed![]()
Tom patella luxatie upd 16/11
Moderator: Lizzy
Re: Last van banden/spieren (update 16-9)
Re: Last van banden/spieren (update 16-9)
Je verhaal doet me wel denken aan mijn teefje Sara, soms mank lopen, vaak liggen, trillen, maar andere keren volop rennen en spelen.
DA stelde een kruisbandoperatie voor, maar dat klopte voor mijn gevoel helemaal niet, dat had ze aan haar andere pootje gehad en dat zag er heel anders uit.
Het bleek spondylose.
Misschien iets om in je achterhoofd te houden?
DA stelde een kruisbandoperatie voor, maar dat klopte voor mijn gevoel helemaal niet, dat had ze aan haar andere pootje gehad en dat zag er heel anders uit.
Het bleek spondylose.
Misschien iets om in je achterhoofd te houden?
-
Martine-Tom
Re: Tom patella luxatie
Helaas, wat ik zelf eigenlijk al vreesde, Tom heeft dus toch PL. 2e Graad.
Vandaag weer een "aanval" waarbij noch hij noch ik de knieschijf terug kreeg, heeft uren geduurd voor hij terug plopt, nu ligt Tom in diepe rust te slapen, doodmoe van de pijn van de hele dag...
Vandaag weer een "aanval" waarbij noch hij noch ik de knieschijf terug kreeg, heeft uren geduurd voor hij terug plopt, nu ligt Tom in diepe rust te slapen, doodmoe van de pijn van de hele dag...
-
Lil
Martine-Tom schreef: Helaas, wat ik zelf eigenlijk al vreesde, Tom heeft dus toch PL. 2e Graad.
Shoot Martine, dat is echt zwaar k*t! 
Arme Tom, en ook arme jij...

Arme Tom, en ook arme jij...
-
Martine-Tom
Vandaag had ie gelukkig een betere dag dus hebben we lekker in het zonnetje een mooie wandeling kunnen maken. Gelijk even om Primeval en Omega3 geweest...baat het niet... 
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

He yak, sterkte met de kleine man!Martine-Tom schreef: Helaas, wat ik zelf eigenlijk al vreesde, Tom heeft dus toch PL. 2e Graad.
ah nee toch arm jochie !
-
Martine-Tom
Maandag met Tom naar Rotterdam om eens goed naar de klutsknieen te laten kijken. Deze overbezorgde hondenmama is er gewoon niet gerust op 
Dus we gaan voor een Salomonsoordeel
Dus we gaan voor een Salomonsoordeel
sterkte hoor,tom heeft een goede mamma

Zoals je het omschrijft lijkt het mij zelfs om patella graad 3 te gaan want met graad 2 schiet hij zelf nog terug.Martine-Tom schreef: Helaas, wat ik zelf eigenlijk al vreesde, Tom heeft dus toch PL. 2e Graad.
-
Martine-Tom
Dat gebeurd eigenlijk door de dag heen regelmatig "het JR hupje" en zo 3 tot 4 keer in de week moet ik even helpen en zo 1 keer in de 2 weken lukt het gewoon niet zomaar om hem terug te krijgen.yorokobi schreef: Zoals je het omschrijft lijkt het mij zelfs om patella graad 3 te gaan want met graad 2 schiet hij zelf nog terug.
-
Martine-Tom
Het is weer fout met Tom 
Hij sprong van de bank af om mee te gaan lopen en blijkbaar maakte hij een foute beweging, buiten had hij een lage staart en half-stok oortjes...
Even voelen en jawel, met wat strekken schoot de knieschijf weer terug...5 meter verder weer staart naar beneden en oortjes op half 7...weer kon ik de knieschijf terugzetten...zo ging het de hele wandeling, na de 4e of 5e keer terugzetten heb ik Tom maar opgetild en mee naar huis gedragen.
Thuis is hij gelijk naar boven gegaan en daar ligt hij nu te trillen in de bench.
Ik had nog pijnstillers/ontstekingsremmers dus heb die maar gegeven en hoop dat de pijn in elk geval weg is morgen...
Hij sprong van de bank af om mee te gaan lopen en blijkbaar maakte hij een foute beweging, buiten had hij een lage staart en half-stok oortjes...
Even voelen en jawel, met wat strekken schoot de knieschijf weer terug...5 meter verder weer staart naar beneden en oortjes op half 7...weer kon ik de knieschijf terugzetten...zo ging het de hele wandeling, na de 4e of 5e keer terugzetten heb ik Tom maar opgetild en mee naar huis gedragen.
Thuis is hij gelijk naar boven gegaan en daar ligt hij nu te trillen in de bench.
Ik had nog pijnstillers/ontstekingsremmers dus heb die maar gegeven en hoop dat de pijn in elk geval weg is morgen...
Re: Tom patella luxatie upd 16/11
Ow bah...
Das knap klöte... 
Dikke knuffel voor jullie allebei! Hoop dat hij zich wat beter voelt door de pijnstiller

Dikke knuffel voor jullie allebei! Hoop dat hij zich wat beter voelt door de pijnstiller
Re: Tom patella luxatie upd 16/11
p%tver, , wat onwijs balen is dat,
arm ventje, hoop dat de pijnstiller snel werkt.
arm ventje, hoop dat de pijnstiller snel werkt.