De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Twee babies erbij!

Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Ik las het op Facebook, helaas is hij nog niet thuis dus. Potver! Heel veel sterkte meis, fijn dat je bij hem mag blijven! Is dat ivm borstvoeding? Kom op Tijs, snel beter worden en weer naar huis met mama en papa!!!
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Ooow veel beterschap voor je mannetje.
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

wat naar, sterkte en beterschap  :-*
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Cupcake schreef: Wat een stoer ventje Sonja!! Hopelijk trekt de uitslag gauw weg. Nu alles dus nog een keer de was in??

Hier helaas hard van onze blauwe wolk gedonderd. Gister is onze kleine smurf opgenomen en inmiddels ligt hij aan de zuurstof omdat hij het zo benauwd heeft.
Uit onderzoek kwam weinig anders dan een enorm heftige verkoudheid, maar wel dusdanig dat hij lucht tekort krijgt. Ik bivakkeer sindsdien op een slaapbank in het ziekenhuis, duimend dat her gauw beter....jak.
Ach jee, dat is schrikken! Beterschap voor de kleine man! En sterkte voor jou. Kun je nog een beetje comfortabel bivakkeren op die bank?

Uitslag hier is trouwens al bijna helemaal weggetrokken. En vannacht heeft hij weer 6 uur aan één stuk liggen tukken. Heb hem zelf wakker gemaakt voor een voeding.
Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Alba »

Sterkte voor kleine Tijs! Hoop dat hij snel weer lekker thuis mag zijn.
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Cupcake schreef: Wat een stoer ventje Sonja!! Hopelijk trekt de uitslag gauw weg. Nu alles dus nog een keer de was in??

Hier helaas hard van onze blauwe wolk gedonderd. Gister is onze kleine smurf opgenomen en inmiddels ligt hij aan de zuurstof omdat hij het zo benauwd heeft.
Uit onderzoek kwam weinig anders dan een enorm heftige verkoudheid, maar wel dusdanig dat hij lucht tekort krijgt. Ik bivakkeer sindsdien op een slaapbank in het ziekenhuis, duimend dat her gauw beter....jak.
ach wat sneu, heel veel beterschap met de kleine :-* :-*
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Veel sterkte!
Cupcake
4-sterren
4-sterren

Bericht door Cupcake »

Ik geloof dat het bij oudere kinderen niet mag, maar bij baby's mag er 1 ouder blijven en ivm borstvoeding kan ik dat alleen zijn.
We hebben gewoon een eigen kamertje omdat ze eerst bang waren voor het RS virus, das nogal besmettelijk schijnt.
Die bank slaapt voor geen centimeter, maar ik kan toch alleen maar naar het plafond staren, dus dat maakt weinig uit. Gelukkig drinkt en groeit hij wel gewoon goed en is het puur z'n zuurstofgehalte wat hij niet zelf op peil kan houden.
Maar tis wel sneu, zo'n klein lijfje vol met plakkers en draden....
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Achos arm kereltje! Nou hij zal in goede handen zijn daar, hopelijk mogen jullie samen snel naar huis.
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Cupcake schreef: Ik geloof dat het bij oudere kinderen niet mag, maar bij baby's mag er 1 ouder blijven en ivm borstvoeding kan ik dat alleen zijn.
We hebben gewoon een eigen kamertje omdat ze eerst bang waren voor het RS virus, das nogal besmettelijk schijnt.
Die bank slaapt voor geen centimeter, maar ik kan toch alleen maar naar het plafond staren, dus dat maakt weinig uit. Gelukkig drinkt en groeit hij wel gewoon goed en is het puur z'n zuurstofgehalte wat hij niet zelf op peil kan houden.
Dat ze in een ziekenhuis niet een beetje beter bed voor je kunnen regelen!  ???
Maar ik kan me voorstellen dat je niet echt lekker slaapt.
Beterschap voor de kleine! Moet inderdaad wel heel moeilijk zijn om 'm zo te zien liggen.  :'(
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Jeetje wat vreselijk, dat verdienen kleine baby's niet.
Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

Cupcake schreef: Ik geloof dat het bij oudere kinderen niet mag, maar bij baby's mag er 1 ouder blijven en ivm borstvoeding kan ik dat alleen zijn.
aahhh... wat sneu..... Beterschap!
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik denk dat ik last krijg van mn hormonen.
Eergisteren las ik online dat er een traumaheli naar omgeving A'dam moest, ergens bij Roelofsarendsveen ofzo. Meneer was tot heel laat in A'dam aan het werk en ik werd er zenuwachtig van. Gisteren vertelde hij dat hij daar vlakbij een politiedepot aan het werk was en op een gegeven moment politie-autowegsleepdinges zag rijden met een autootje helemaal in de kreukels, met overleden bestuurder er nog in (wel kleedje erover). Op de radio hoorde hij dat er een ongeluk was geweest en de bestuurder het dus niet had overleefd.

Vandaag is meneer in Utrecht aan het werk.
Er stond net online een traumaheli besteld voor Utrecht  :-X
Cupcake
4-sterren
4-sterren

Bericht door Cupcake »

Sonja schreef: Dat ze in een ziekenhuis niet een beetje beter bed voor je kunnen regelen!  ???
Maar ik kan me voorstellen dat je niet echt lekker slaapt.
Beterschap voor de kleine! Moet inderdaad wel heel moeilijk zijn om 'm zo te zien liggen.  :'(
Nee, de kleine is opgenomen en ik ben een soort 'noodzakelijk kwaad/ melkbar' en dan is een slaapbank luxe zat. Omdat ik 3 dagen over m'n kraamtijd heen zat, was ik gewoon 'normaal mens' en moet je weer functioneren als ieder ander. Nou voel ik me goed, dus ik redde me wel, maar je hoort mensen zat die zich helemaal niet goed voelen net na hun bevalling.
En ach, je bent daar helemaal niet mee bezig, je kleintje staat op numero 1.

Gisteren bleek hij zich goed genoeg te kunnen redden zonder extra zuurstof en mochten we na overleg naar huis. Voorlopig weer eenzame opsluiting; geen bezoek en niet naar buiten tot hij beter is.
Hij zit nu nog vol snot, maar gelukkig drinkt hij goed, dus nu maar rustig aan. In het ziekenhuis wilde hij absoluut niet slapen, alleen maar bij me zijn en stonden z'n oogjes continu op standje doodsangst.
Nu dus eerst maar weer ons normale ritme zien te vinden, weer rustig slapen en dan gaan we weer verder met genieten van waar we gestrand waren.
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Gelukkig dat het wat beter gaat en dat jullie weer naar huis mochten. Beterschap! Hopelijk knapt hij snel verder op.

Gesloten