In het begin was Lupi stapelgek op alles wat ik hem voorschotelde, elk karkas, vleesje, vis ging zo naar binnen...
Na een tijdje viel de duif af, een paar weken later de parelhoen en het konijn. Laatst ook de kippennekken en vleugels en alle mixen met vis.Resultaat: hij wilde alleen nog stukken knars en af en toe een mixje eten.
Heb hem steeds 1 keer per dag eten gegeven en onmiddellijk weggehaald als hij er z'n neus voor opgehaald, 12 u later teruggegeven. Ontdooit vlees kan je natuurlijk niet blijven bewaren dus op de duur kon ik om de 2 dagen weggooien. En meneer maar afvallen...
Van pure miserie heb ik dan maar een zak wolfsblut in huis gehaald. Dit ging 3 dagen fantastisch (hij vloog op de brokken...). Na drie dagen verminderde de boel weer tot niks.
Momenteel krijg ik hem aan het eten met de wolfsblut brokken gemengd met stuzzydog paté uit blik. En zit ik met een propvolle diepvriezer vol heerlijk vlees.
Ik word er een beetje chagrijnig van. Mijn hond is gewoon té verwend. Na de zak brokken wil ik hem ook gewoon terug op vlees zetten want vind die brokken echt maar niks en het loopt even goed voor geen meter. Ik vind het gewoon vies om mijn hond een hele week niet te zien eten. Overigens gaan snacks zoals beef jerkey er super vlot in, dus het is echt een verwen probleem.
Iemand tips om mentaal om te gaan met het idee 'het is alsof ik men hond laat verhongeren'