De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Twee babies erbij!
Ja, da's toch apart hè. Daaraan geef je ook geen roze theeserviesjes enzo.
-
Martine-Tom
Niet voor hij zover is dat ie daarom kan vragen 
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
pampers vind ik altijd een leuk cadeau, die komen altijd wel van pas!
ons Thaïs (mijn zus en een van de meters) heeft zich laten gaan en heeft maar liefst 4 pakken pampers 4+ gekocht :p
Die liggen nu nog in de kast, maar ik was er enorm blij mee.
Het is immers een ferme kost en dan is elk cadeautje toch leuk meegenomen!
Ons pruts zit al aan een maatje 2 ondertussen
Nu nog een bestemming vinden voor mijn losse maatjes 1 die ik over heb (niet zo veel maar toch)
ons Thaïs (mijn zus en een van de meters) heeft zich laten gaan en heeft maar liefst 4 pakken pampers 4+ gekocht :p
Die liggen nu nog in de kast, maar ik was er enorm blij mee.
Het is immers een ferme kost en dan is elk cadeautje toch leuk meegenomen!
Ons pruts zit al aan een maatje 2 ondertussen
Nu nog een bestemming vinden voor mijn losse maatjes 1 die ik over heb (niet zo veel maar toch)
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben gister 'tante' (een van m'n vriendinnen is nu moeder, een bizar idee maar wel heel mooi!) geworden van een lief meisje met de mooie naam Elise. Een flitsbevalling van 10 uur, ze houdt net als haar mama van op tijd komen
. Ik kan niet wachten om haar te gaan bekijken, als m'n vriendin daar aan toe is!
Gefeliciteerd tante Alba!
Een klein cadeautje Martine: iets van een speeltje of een boekje is altijd leuk!
@ Tamara: wat weegt de kleine dame intussen? Fedde past al lang geen 56 meer en luier maatje twee heeft hij ook al een poos. Maar die van jou is toch flinker als hij dacht ik?
Met ons gaat het trouwens hartstikke goed. Na al het draagdoek/zak geneuzel is het een ByKay rekbare draagdoek geworden. Het knopen heeft een half uurtje oefenen voor YouTube gekost, maar had ik zo door. Heel fijn vind ik het nu! Inmiddels ben ik afgelopen vrijdag volledig goed gekeurd door de gynaecoloog, helaas een volgende zwangerschap wel op zeker weer keizersnede, dat had ik niet verwacht maar ach... Voorlopig was ik het toch niet van plan!!! Fedde blijft een schatje en een lekker lachebekje inmiddels. Ik gun alle a.s. Mama's zo'n lieverd. Wij slapen nog iedere nacht, wat een genot!
Een klein cadeautje Martine: iets van een speeltje of een boekje is altijd leuk!
@ Tamara: wat weegt de kleine dame intussen? Fedde past al lang geen 56 meer en luier maatje twee heeft hij ook al een poos. Maar die van jou is toch flinker als hij dacht ik?
Met ons gaat het trouwens hartstikke goed. Na al het draagdoek/zak geneuzel is het een ByKay rekbare draagdoek geworden. Het knopen heeft een half uurtje oefenen voor YouTube gekost, maar had ik zo door. Heel fijn vind ik het nu! Inmiddels ben ik afgelopen vrijdag volledig goed gekeurd door de gynaecoloog, helaas een volgende zwangerschap wel op zeker weer keizersnede, dat had ik niet verwacht maar ach... Voorlopig was ik het toch niet van plan!!! Fedde blijft een schatje en een lekker lachebekje inmiddels. Ik gun alle a.s. Mama's zo'n lieverd. Wij slapen nog iedere nacht, wat een genot!
O ja, donderdag ga ik naar m'n fysio terug voor het eerst en krijg ik een trainingsprogramma. Ik wil heel graag weer terug in shape, heb best moeite met mijn figuur op t moment
. Vind mijn buik nog erg aanwezig... Wil dit wel verantwoord doen dus samen met haar het een en ander uitdokteren. Wil snel mijn kracht terug en lekker te paard. Heb al weer een paar keer even gereden, en dat was heerlijk! Mijn conditie is al wel redelijk terug, door veel met de honden te lopen. Wat doen de bevallen mama's momenteel om weer de oude te worden?
De laatste weken van mijn zwangerschap was ik ook meer en meer in mezelf gekeerd en vergat nog wel eens dingen. Maar verder is dat wel goed meegevallen. Ik heb wel zwangerschapsdementie gekscherend als excuus voor van alles en nog wat gebruikt, maar de grijze cellen zijn op zich wel goed blijven functioneren.koekje schreef: Wie is er ook dement? Ik heb het idee dat ik steeds debieler aan het worden ben. En in mezelf gekeerd en algeheel suffig.
Verder gaat ook hier alles z'n gangetje. David groeit lekker en zit nu ook al een beetje tussen maar 56 en 62 in. Rompertjes en truitjes maat 56 passen nog wel, maar hij heeft vrij lange benen, dus voor hansopjes e.d. moet hij toch ook al 62 aan, anders is het te kort. Van luiers maatje 1 maken we het pak op en dan gaan we ook verder met maatje 2.
Verder is hij een gemakkelijk kind. Meestal heeft hij 1 x per dag een actieve periode die ca. 2 uur duurt. En verder is het gewoon drinken en slapen. Gedurende de nacht slaapt hij meestal wel 5 a 6 uur aan één stuk, dus we houden nog een redelijke nachtrust over.
In shape ben ik ook nog lang niet, maar goed. De keizersnee is nog geen 3 weken geleden, dus kan nog niet teveel doen. Maar het herstel gaat voorspoedig en ik merk dat ik met de dag meer kan, dus binnenkort kan ik weer aan de slag met sporten.
Ben gelukkig wel al een heleboel vocht kwijt en m'n buik slinkt nog steeds, maar m'n oude kleren pas ik nog bij lange na niet. Op dit moment doe ik nog niet meer dan wandelen met de kinderwagen, maar wil binnenkort wel weer zelf met de honden gaan lopen. En ik zal binnenkort ook wel weer op m'n paard kruipen. Afspraak met de gyn staat pas over 3 weken. Denk dat ik de sportschool maar nog even bewaar voor daarna. Ik ben van plan om straks te beginnen met wat cardio en daarna zumba en yoga weer op te pikken. Als dat allemaal goed gaat wil ik weer beginnen met krachttraining.
Verder is hij een gemakkelijk kind. Meestal heeft hij 1 x per dag een actieve periode die ca. 2 uur duurt. En verder is het gewoon drinken en slapen. Gedurende de nacht slaapt hij meestal wel 5 a 6 uur aan één stuk, dus we houden nog een redelijke nachtrust over.
In shape ben ik ook nog lang niet, maar goed. De keizersnee is nog geen 3 weken geleden, dus kan nog niet teveel doen. Maar het herstel gaat voorspoedig en ik merk dat ik met de dag meer kan, dus binnenkort kan ik weer aan de slag met sporten.
Ben gelukkig wel al een heleboel vocht kwijt en m'n buik slinkt nog steeds, maar m'n oude kleren pas ik nog bij lange na niet. Op dit moment doe ik nog niet meer dan wandelen met de kinderwagen, maar wil binnenkort wel weer zelf met de honden gaan lopen. En ik zal binnenkort ook wel weer op m'n paard kruipen. Afspraak met de gyn staat pas over 3 weken. Denk dat ik de sportschool maar nog even bewaar voor daarna. Ik ben van plan om straks te beginnen met wat cardio en daarna zumba en yoga weer op te pikken. Als dat allemaal goed gaat wil ik weer beginnen met krachttraining.
Tamara, als je nog geen bestemming weet mag je ze met de levering mee brengen 
Hier komt nog een uk die er in gaat passen
Vandaag hydrofiel washandjes gekocht bij de wibra. 6 voor 1 Euro
Ze hadden nog een hele berg leuke koopjes.
Hier komt nog een uk die er in gaat passen
Vandaag hydrofiel washandjes gekocht bij de wibra. 6 voor 1 Euro
O, helemaal niet bij stil gestaan dat de Wibra ook nog dit soort spullen zou hebben. Ben vandaag nog in de buurt geweest van een Wibra en had ook nog wel wat washandjes kunnen gebruiken.Nadia schreef: Vandaag hydrofiel washandjes gekocht bij de wibra. 6 voor 1 Euro
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik denk dat ze momenteel rond de 5kg draait. Morgen moet ze op controle dus dan zal ik het wetenJantina schreef: Gefeliciteerd tante Alba!
Ik zal er aan proberen te denkenNadia schreef: Tamara, als je nog geen bestemming weet mag je ze met de levering mee brengen
Wat gaat het allemaal hard he. Hier ook de eerste kleertjes naar de stapel 'te klein' kunnen verhuizen.
Langzaamaan nu dus uit de 50 en eindelijk passen alle leuke 56 kleertjes.
Slaapt Fedde serieus al heel de nacht door?? Wij zijn super blij met vanaf het begin 1 voeding per nacht en daarna meteen weer slapen, hoor verhalen van mensen die hele nachten met een brullende baby lopen, dus ik vond ons hier al enorm gezegend mee.
David en onze smurf zijn toch ongeveer evenoud? Red jij al 5 tot 6 uur??......goddelijk zeg ik, hier gewoon dag en nacht elke drie.
M'n lijf werkt gelukkig wel mee, al m'n broeken passen weer en er zit nog 1,5kg meer aan dan vroeger. Waar die zitten bleek gister toen ik naar een verjaardag een jasje aan wilde.......voorgevel paste er echt niet in
...... ok dan jasje open.....ook best leuk.
Zijn die spulletjes van de wibra een beetje ok? Ik had er een badcape gekocht waarvan na de eerste keer wassen alle stiksels al los hingen.........poetslap voor manliefs auto en nooit voor de kleine gebruikt.
Langzaamaan nu dus uit de 50 en eindelijk passen alle leuke 56 kleertjes.
Slaapt Fedde serieus al heel de nacht door?? Wij zijn super blij met vanaf het begin 1 voeding per nacht en daarna meteen weer slapen, hoor verhalen van mensen die hele nachten met een brullende baby lopen, dus ik vond ons hier al enorm gezegend mee.
David en onze smurf zijn toch ongeveer evenoud? Red jij al 5 tot 6 uur??......goddelijk zeg ik, hier gewoon dag en nacht elke drie.
M'n lijf werkt gelukkig wel mee, al m'n broeken passen weer en er zit nog 1,5kg meer aan dan vroeger. Waar die zitten bleek gister toen ik naar een verjaardag een jasje aan wilde.......voorgevel paste er echt niet in
Zijn die spulletjes van de wibra een beetje ok? Ik had er een badcape gekocht waarvan na de eerste keer wassen alle stiksels al los hingen.........poetslap voor manliefs auto en nooit voor de kleine gebruikt.
Wat fijn te lezen dat alle BP baby's lekker gaan en de moeders ook 
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Éydis slaapt ook gewoon door snachts.
Gisteren is ze om 22u in haar bed gegaan en deze morgen om 7u was ze pas wakker.
Lekker rustig snachts dus...
Nu moet mamalief zelf nog leren door slapen
Gisteren is ze om 22u in haar bed gegaan en deze morgen om 7u was ze pas wakker.
Nu moet mamalief zelf nog leren door slapen
Ben je zelf wakker terwijl eydis slaapt?? Vanwaar komt dat?orinake schreef: Éydis slaapt ook gewoon door snachts.
Nu moet mamalief zelf nog leren door slapen![]()
9 uur achtereen slapen, wauw.....dat kon ik voor ik zwanger niet eens, al denk ik dat ik nu wel een nachtje zou kunnen gebruiken. Eydis is ook wel wat ouder toch? Of slaapt ze al lang zo goed?
Meneer cupcake slaapt ook heerlijk door, volgens mij kan zowel de wereld vergaan als zijn kind ontvoerd worden.....in coma is in coma.