Ik begin wat hormonaal te worden geloof ik. Gisteren 2 moeders gezien met hun mini's op de arm (rond 8 maanden). Ik werd gewoon helemaal week.
En vannacht de meest wazige droom gehad over de zwangerschap.
Ik was even ver als nu (17 weken). Maar had net een kindje gekregen van 8 kilo.
Op de echo welke we gehad hadden was een meisje te zien, maar het werd een jongetje. Ook was er een masker gemaakt van het 3D beeld van de echo. Hier was niets moois aan
Ik wilde de baby bostvoeding geven, maar hij legde niet aan. Dus heb ik afgekolfd. Waarna ik enkel nog velletjes had hangen. De melk in de flesjes gedaan, wat een en al knoeiboel gaf, doordat de bodems lek waren. Dus ik in de stress want ik had geen melk meer. Ik was toen gaan zoeken naar een passende beker voor de tuit. (dit doe ik op het werk ook wel eens, met de drinkbekers, dus dat kwam me wel bekend voor). Ik kon alleen een glas vinden waar de tuit op paste, maar die was te zwaar, dat lukt me niet om op te tillen. Toen ben ik naar een (bestaande) collega gegaan maar zij was (ook in werkelijkheid) doof/slechthorend. Zij weet vaak op het werk bepaalde dingen te liggen, maar begreep opeens mijn ondersteundende gebaren niet meer, waardoor ik dus in paniek raakte.
Ik ben toen naar een ander gebouw gegaan (was "opeens" niet meer op mijn werk) waar ik door een draaipoortje moest, maar paste daar niet door met mijn lijf, terwijl deze weer vrij normaal was. Ze hadden de poort afgestemd op extra smalle mensen. Mijn vriend kwam terug om mij te helpen. (terwijl die er van te voren niet was).
Ook vergat ik steeds de luier te verschonen. Dat was heel vervelend. Steeds nam ik me voor om de luier te verschonen, maar vergat ik het weer.