Heeft ze nog last gehad van de vaccinatie?wenche schreef: Evi wordt al een hele dame... Tussen 56 en 60 cm lang (ze wil niet stil liggen bij het meten) en 5228 gram zwaar.
Vandaag heeft ze haar eerste prikjes gehad, zo sneu![]()
De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Twee babies erbij!
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja, ze was gister heel erg uit haar hum... Vandaag ook nog een beetje..Sonja schreef: Heeft ze nog last gehad van de vaccinatie?
Verder geen verhoging gelukkig...
Daar ben ik heel blij om!wenche schreef: Ja, ze was gister heel erg uit haar hum... Vandaag ook nog een beetje..
Verder geen verhoging gelukkig...
Moet steeds weer denken aan hoe doodziek mijn kleine meisje was na haar eerste vaccinatie...
Dus ik heb geduimd dat het bij jullie goed zou gaan
Wat is dat Sonja, baby acne? Fedde had vorige week rode, pukkelige, schrale wangen. Heb weer&wind balsem gehaald van weleda baby en dat helpt gelukkig goed. Tja weer of geen weer, we lopen dagelijks een uur met de honden. Is voor zo'n teer baby huidje toch wel guur al blijkbaar.
- Zaniematsu
- 5-sterren

- Contacteer:
Houd ze maar goed in de gaten na zo'n vaccinatie. Helaas hebben ze ook nadelen, die ernstig kunnen zijn.
Als ik weer een kleintje had zou ik daar nu anders mee omgaan.
Knufje voor jullie kleintjes.
Baby's krijgen bij de geboorte een stoot hormonen van de moeder mee. Na de geboorte verdwijnen die uit het lichaam en dat is vermoedelijk de oorzaak van baby acne. Dat ziet er uit als een soort pukkelige uitslag. Kan er wat schraal en schilferig uitzien, maar vaak ook met kleine puskopjes of meeëtertjes. Je ziet het dus bij nog jonge baby's en vaak trekt het binnen 1 a 2 weken vanzelf weer weg.Jantina schreef: Wat is dat Sonja, baby acne? Fedde had vorige week rode, pukkelige, schrale wangen. Heb weer&wind balsem gehaald van weleda baby en dat helpt gelukkig goed. Tja weer of geen weer, we lopen dagelijks een uur met de honden. Is voor zo'n teer baby huidje toch wel guur al blijkbaar.
- Zaniematsu
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik stuur deze even mee over vaccineren :
Even een emo momentje vandaag
. Al mijn positiemode uit de kast gehaald en naar boven gedaan. Slik! Je weet niet of je het ooit nog aan doet. Echt zo'n vaag zeurend case closed gevoel... 
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik kan niks weg doen van al die spullen.Jantina schreef: Even een emo momentje vandaag. Al mijn positiemode uit de kast gehaald en naar boven gedaan. Slik! Je weet niet of je het ooit nog aan doet. Echt zo'n vaag zeurend case closed gevoel...
![]()
Zelfde met kledij maatje 56...
Wetende dat ik Fanne niet meer zo ver krijg voor een 4de kindje zou ik het eigenlijk kunnen doorgeven/verkopen, maar ik krijg het niet over men hart. bij het inpakken van maatje 56 heb ik zelfs een traantje gelaten
wat de babyacne betreft, Éydis had dat ook enorm en een enorm droog huidje. dus ben ik van zwitsal "Droog huidje" gaan halen, 2 dagen smeren en klaar
fijn om te horen dat het goed gaat met de BP-baby's en moeders
En Wenche, wat een heerlijk grietje jullie Evi 
Ik heb nog helemaal niks van positiekleding
En je hebt al zo'n dikke buikNadia schreef: Ik heb nog helemaal niks van positiekleding
Positiebroeken draag ik nu gewoon nog. Mijn gewone broeken zit nog wat te strak op het litteken van de keizersnee, dus draag ik of mijn positiebroeken, of lekker soepel vallende trainingsbroeken. Ik geloof eerlijk gezegd dat ik de vlag uit ga hangen als ik mijn gewone broeken weer aan kan, dus of ik er moeite mee ga hebben om de positiekleding op te bergen?orinake schreef: Ik kan niks weg doen van al die spullen.
Zelfde met kledij maatje 56...
Wetende dat ik Fanne niet meer zo ver krijg voor een 4de kindje zou ik het eigenlijk kunnen doorgeven/verkopen, maar ik krijg het niet over men hart. bij het inpakken van maatje 56 heb ik zelfs een traantje gelaten
wat de babyacne betreft, Éydis had dat ook enorm en een enorm droog huidje. dus ben ik van zwitsal "Droog huidje" gaan halen, 2 dagen smeren en klaarterug een zacht glad babyvelleke
![]()
Maar met te klein geworden babykleertjes heb ik inderdaad wat meer moeite. Het gaat zó snel! Ik was ze maar uit en berg ze op, maar de kans dat ik ze nog een keer ga gebruiken is niet zo heel erg groot. Dus twijfel ik of ik ze zal bewaren of iemand anders er blij mee zal maken.
De wijkverpleegkundige van het consultatiebureau adviseerde voor de babyacne gewoon vaseline. Ik dacht zelf meer aan iets van calendula ofzo.
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
ik kon vrij snel weer in men gewone broeken, men zwangerschapsbroeken zijn immers ook dezelfde maat als men gewone broeken.
Men zwangerschapsbroeken liggen nu in de kast, en ik hoop men gewone broeken er snel te kunnen bijleggen en een maatje kleiner aan doen
Men zwangerschapsbroeken liggen nu in de kast, en ik hoop men gewone broeken er snel te kunnen bijleggen en een maatje kleiner aan doen
Wij hebben Juliëtte ook 'volgens schema' laten enten; op de een of andere manier stond het me tegen.... zo klein nog, zo jong, zo'n fragiel popje dat die 'rommel' ingespoten kreeg (en dan ook nog eens in beide beentjes 3 soorten).... Ze was op dat moment twee maanden oud. Toch gedaan.... hele week van slag geweest.... later bleek dat ze ook bij drie maanden gevaccineerd had kunnen worden... BAH.... uit mijn huisdierentijdperk had ik er wat van geleerd maar toch is het me nu heel dom overkomen dat ik niet naar mijn gevoel geluisterd heb. Het is wel goed gegaan allemaal (tenminste dat denk ik wel) maar drie maanden oud en meer lichaamsgewicht vind ik toch wat anders dan twee maanden en zo fragiel....Zaniematsu schreef: Houd ze maar goed in de gaten na zo'n vaccinatie. Helaas hebben ze ook nadelen, die ernstig kunnen zijn.