Daar gaat het niet om. Het is algemeen bekend (want onderzocht) dat bij het koken (al na 1 keer koken dus) veel vitaminen verloren gaan.Senta schreef: ik neem aan dat je je eten een maal kookt en daarna direct opeet? Dus niet meerdere malen af laat koelen en weer opwarmt?
En die vitamine pillen heb ik niet op aanraden van Heiloo gaan gebruiken hoor, niet op eigen houtje![]()
Voordelen/nadelen zelf kvv samen stellen en malen
Moderators: koekje, pearlsofpassion
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Voordelen/nadelen zelf kvv samen stellen en malen
-
Martine-Tom
En dan nog, voor mijn katten kook ik niet...dus zinloze discussie in dezeAnne in Duitsland schreef: Daar gaat het niet om. Het is algemeen bekend (want onderzocht) dat bij het koken (al na 1 keer koken dus) veel vitaminen verloren gaan.
-
fem fatale
- 5-sterren

En ik doe dat voor mijn eigen eten wel, koken, invriezen, koken, in de koelkast, koken (voor koken mag je ook "in de magnetron zetten" lezen).
- Zaniematsu
- 5-sterren

- Contacteer:
Daarom geven wij ook rauwSenta schreef: ik neem aan dat je je eten een maal kookt en daarna direct opeet? Dus niet meerdere malen af laat koelen en weer opwarmt?
Wat voegt dat toe aan informatie?Senta schreef: En die vitamine pillen heb ik niet op aanraden van Heiloo gaan gebruiken hoor, niet op eigen houtje![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Da's natuurlijk wel heel errug!fem fatale schreef: En ik doe dat voor mijn eigen eten wel, koken, invriezen, koken, in de koelkast, koken (voor koken mag je ook "in de magnetron zetten" lezen).
Sorry Koek... :shutup:
-
fem fatale
- 5-sterren

Ach, het lijkt goed te zijn voor mijn weerstand, ik ben opmerkelijk ongevoelig voor voedselvergiftiging (ik eet ook vegan, dat helpt)Anne in Duitsland schreef: Da's natuurlijk wel heel errug!![]()
-
Martine-Tom
Ook nog.....fem fatale schreef: Ach, het lijkt goed te zijn voor mijn weerstand, ik ben opmerkelijk ongevoelig voor voedselvergiftiging (ik eet ook vegan, dat helpt)