GVD (excuse my language) stomme juicer!! Hij liep net vast, echt rondjes draaien voor ik hem uitkreeg, heel het aanrecht onder het sap, kwam zelfs rook uit, ik ding open maken, zit er ronom die binnenste koker van dat ronde ding onderaan een klein hard randje, zat stukje citroenschil vast die van alle wrijving knetterhard is geworden... zat ook stukjes vast bovenin de filter, klinkt als plastic als ik ze er uit peuter en ik kan natuurlijk net niet overal bij. En tot overmaat van ramp krijg ik ook de pulpbak niet meer los, die zit vooraan op de een of andere manier helemaal vast... pffff, had me het begin van mijn dag vandaag iets anders voorgesteld
het grote Juice/Jason Vale topic/daar gaan we weer.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: het grote Juice/Jason Vale topic/daar gaan we weer.
GVD (excuse my language) stomme juicer!! Hij liep net vast, echt rondjes draaien voor ik hem uitkreeg, heel het aanrecht onder het sap, kwam zelfs rook uit, ik ding open maken, zit er ronom die binnenste koker van dat ronde ding onderaan een klein hard randje, zat stukje citroenschil vast die van alle wrijving knetterhard is geworden... zat ook stukjes vast bovenin de filter, klinkt als plastic als ik ze er uit peuter en ik kan natuurlijk net niet overal bij. En tot overmaat van ramp krijg ik ook de pulpbak niet meer los, die zit vooraan op de een of andere manier helemaal vast... pffff, had me het begin van mijn dag vandaag iets anders voorgesteld
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Euhm, als mijn juicer het weer doet... en ik doe denk ik mijn eigen programma, want het feit dat ik me aan een programma 'moet' houden werkt nooit zo heel goed bij me, 3 dagen was net vol te houdenhannabelgje schreef: Nou vanmorgen wel op de weegschaal en ik weeg nu 2 kilo minder.) me happy! !
Ik ga vandaag nog sappen en het boek lezen en dan over op het juice yourself slim programma. Jij ook?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Bah dat is echt niet leuk. De mijne draaide gister ook zo rond met mijn sinaasappels op stand 1. Daarna gelukkig niks aan de hand. Hij doet dat bij mij wel vaker.
Nou ja watvoor programma je ook volgt we kunnen elkaar in elk geval steunen. Ik heb het programma nog niet gelezen want ik mag van jason niet bladeren in het boek.
Nou ja watvoor programma je ook volgt we kunnen elkaar in elk geval steunen. Ik heb het programma nog niet gelezen want ik mag van jason niet bladeren in het boek.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Ooooh, da's gemeen van Jason!! En wow, wat ben je braaf zeg! Ik heb het ook wel vaker gehad, wel vaak met citrus trouwens, maar nooit dat er rook uit kwam :S Nou ja, manlief gaat er straks naar kijken als hij wakker is 
Dan maar voor vanmiddag (heb relax middagje met meditatie enzo, heel apart, in het gebouw waar ik ooit mijn eerste en enige baan als ingenieur had, zal wel even raar zijn om daar binnen te lopen en dan voor zoiets, haha) wortels, paprika, komkommer en cabanossi worstjes mee voor de honger... en appelchips die iknog steeds heb liggen van de lidl...
Dan maar voor vanmiddag (heb relax middagje met meditatie enzo, heel apart, in het gebouw waar ik ooit mijn eerste en enige baan als ingenieur had, zal wel even raar zijn om daar binnen te lopen en dan voor zoiets, haha) wortels, paprika, komkommer en cabanossi worstjes mee voor de honger... en appelchips die iknog steeds heb liggen van de lidl...
-
hannabelgje
- 5-sterren

Zoo beestjes zijn klaar dus nu ga ik eens een lekker sapje maken.
Dadelijk ook eens een video insturen nasr jason, ik wil best naar de juicy oasis.
Dadelijk ook eens een video insturen nasr jason, ik wil best naar de juicy oasis.
Haha als ik zoiets lees, dan doe ik het juisthannabelgje schreef: Bah dat is echt niet leuk. De mijne draaide gister ook zo rond met mijn sinaasappels op stand 1. Daarna gelukkig niks aan de hand. Hij doet dat bij mij wel vaker.
Nou ja watvoor programma je ook volgt we kunnen elkaar in elk geval steunen. Ik heb het programma nog niet gelezen want ik mag van jason niet bladeren in het boek.![]()
Juicer vastlopen? Dat heb ik nog nooit gehad
-
hannabelgje
- 5-sterren

Zo terug van de corgiwandeling en nu heel zin in iets warms dus ga ik de magic mushroom soep maken. Ik ben benieuwd.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Wow
die soep is zooooo lekker
o
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Klopt, dat is eigenlijk hoe ik zelf altijd al champignon soep maak... alleen neem ik wel gewone creme fraiche hoor 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Heb ik ook gedaan. Appie was gesloten en de lidl heeft alleen gewone. Ik had nog nooit eerder zelf chamignonsoep gemaakt, wel gegeten van schoonzus maar die gebruikt er bloem in en dat vind ik niet zo lekker.
Mijn buikje vindt de soep erin niet eens erg.
Nu lekker in een warm bad verder lezen in juice yourself slim. Morgen ga ik daarmee van start.
Mijn buikje vindt de soep erin niet eens erg.
Nu lekker in een warm bad verder lezen in juice yourself slim. Morgen ga ik daarmee van start.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Zo, toch maar video gemaakt nog, goed dat ik keek tot wanneer ik kon, is vreselijk filmpje geworden, maar goed, dan maar voor schut staan mocht ik geluk hebben en winnen, haha, heb ik wel over voor een weekje Juicy Oasis 
Juicer doet het gelukkig nog, wel een beschadiging over gehouden op de buitenkant van de koker, maar jah, je kan niet alles hebben. Citroenen ga ik toch maar in stukjes snijden in het vervolg... Vanmorgen ontbeten, beetje laat want eerst naar dierenarts met Berlioz, met restant van de soep van zaterdag (schoonmaakster was nog bezig, dus dat was het handigst. Nu aan de blood builder die ik gisteren eigenlijk had willen maken... Staat nog flesje in koelkast voor mee naar mijn werk
Gisteravond wel een paar slechte dingen gegeten bij de verjaardag, maar geen taart
Toch fijn als je echt kan zeggen 'I can have it, but I don't want it' 
Is het boek de moeite waard Hanna, staan er nog nieuwe dingen/inzichten in?
Juicer doet het gelukkig nog, wel een beschadiging over gehouden op de buitenkant van de koker, maar jah, je kan niet alles hebben. Citroenen ga ik toch maar in stukjes snijden in het vervolg... Vanmorgen ontbeten, beetje laat want eerst naar dierenarts met Berlioz, met restant van de soep van zaterdag (schoonmaakster was nog bezig, dus dat was het handigst. Nu aan de blood builder die ik gisteren eigenlijk had willen maken... Staat nog flesje in koelkast voor mee naar mijn werk
Gisteravond wel een paar slechte dingen gegeten bij de verjaardag, maar geen taart
Is het boek de moeite waard Hanna, staan er nog nieuwe dingen/inzichten in?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik vind het wel een heel fijn boek. Staat precies in hoe ik me voel en hoe het misgegaan is weer. Het is het vervolg op slim for life eigenlijk. En ik vind een programma met sap, soep en salades makkelijker te doen dan alleen sap. Ik wil af en toe toch ook iets hartigs hebben en niet alleen maar zoet.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Ok, hmmmm, twijfel twijfel, 't is op zich niet super duur, maar toch, al mijn spaarcentjes zijn net weer opgegaan aan Berlioz en ik moet voor hem in ieder geval nog een bult antibiotica gaan betalen (en dus ook maar probiotica;)...
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik heb er omgerekend bij de kindlestore nu 5 euro voor betaald. Ik heb een kindleapp op mijn foon en op mijn tablet. Gaat prima daarmee. Zijn ze nog net een paar euro goedkoper dan bij google.
Net de pompoen in stukken gedaan, vanavond pompoen/wortelsoep.
Net de pompoen in stukken gedaan, vanavond pompoen/wortelsoep.
-
hannabelgje
- 5-sterren

De soep was erg dik, maar wel lekker. Het restje gaat de vriezer in en bij het opwarmen gaat er extra groentenbouillon door.
Net wel 50 gram rundercarpaccio gegeten omdat mijn lijf schreeuwde om eiwitten.
Net wel 50 gram rundercarpaccio gegeten omdat mijn lijf schreeuwde om eiwitten.