Onze poezels, hetzelfde verhaal!
Makkelijkste is te beginnen met kvv, daarna ga je vanzelf een stapje verder en verder...
Wij zitten ook nog in dit stappenplan
Moderator: Lizzy

Heb je dat gehoord van mensen die zelf ook vers voeren, of van mensen die brok of blik geven?shadowhome schreef: dank jullie wel allemaal
ik heb overal ingelezen over barf
heb goldens gehad en caveliers en nu ook weer een cavelier en een nieuwe goldenpup van 8 weken
ik geef nu royal canin brokken en kvv rodi compleet
maar de reden dat ik nu geen vers wil gaan geven is omdat ik van verschillende reacties heb gehad dat het best ingewikkeld is en je de samenstelling niet zelf kan dat , en dus dan maar alleen snacks tot ik er meer op thuis ben
ik heb hier gelezen over een droger en heb deze vorige week gekocht en al heel wat gedroogd maar alleen nog maar
kipvilè en pensschijven in kleine snackjes verdeeld en banaan en appel
maar alles lusten ze , sterker nog ze hebben meteen door dat ik het aan het drogen ben en blijven erbij liggen haha

blik voer dat heb ik nog nooit gegeven gelukkig echt troepAnne in Duitsland schreef: Heb je dat gehoord van mensen die zelf ook vers voeren, of van mensen die brok of blik geven?

oh ik meende dat Rodi pens/hart compleet (kvv) (puppy 9 weken) toch redelijk goed was ( en Energique leek me ook wel wat )M@rina schreef:
En als we je dan toch kunnen overtuigen richting vers misschien dan ook eens een andere kvv proberen? Rodi is nu niet bepaald van topkwaliteit.![]()

Dat vind ik altijd zo knap...of ze uberhaupt een flauw idee hebben waar ze over praten.....shadowhome schreef:
maar ik heb dat inderdaad gehoord van de standaard voerder hihi dus denk brokken mensen die je toch het grootste gros vind in je omgeving

Ja, die bedoelde ik!Anne in Duitsland schreef: Kijk hier eens:
http://www.voerwijzer.com/node/1656
Er is er nog een, geloof ik, maar die kan ik niet zo snel vinden tussen mijn favorieten. Ik voer dan ook barf.![]()

Fijner gemalen mag, maar is absoluut niet nodig hoorshadowhome schreef: dank je wel voor je antwoord fijn deze info te lezen
ik heb begrepen dat er carnibest puppy compleet is die is fijner gemalen
maar daarnaast kan ik inderdaad ander geven en net zoals jij het vermeld dmv elke dag iets anders
dank je wel voor je antwoord
mijn pup 9 weekjes en weegt 8 kg
e krijgt nu 2 schijven rodi compleet per keer (al vind ze dit te veel) maar volgens de fokster kreeg ze er elke keer 2
2 keer per dag Rodivlees 2 schijven per keer
en 2 keer per dag 75 gram brokjes
maar het gedroogde vlees voor tussendoortjes blijven haar favorieten snacks haha