De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Twee babies erbij!

Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

wenche schreef: Afbeelding
Babyfitness!!! Even 10 keer opdrukken!

Mooi om te zien hoe snel ze zich ontwikkelen. In no-time is dat slappe nekje dat je steeds moet ondersteunen al stevig genoeg om zelf het hoofdje op te tillen. Voor je het weet kruipt ze vrolijk rond!
wenche
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door wenche »

Sonja schreef: Babyfitness!!! Even 10 keer opdrukken!

Mooi om te zien hoe snel ze zich ontwikkelen. In no-time is dat slappe nekje dat je steeds moet ondersteunen al stevig genoeg om zelf het hoofdje op te tillen. Voor je het weet kruipt ze vrolijk rond!
Ze tilt haar nekje in buikligging al op vanaf dag 5 na de geboorte...

Ze kan ook al zitten (en zich in balans houden)
Afbeelding
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Knappe meid, hoor!
David heeft ook geen heel slap nekje gehad. Die tilde ook al een paar dagen na de geboorte z'n hoofdje wat op als je 'm op z'n buik legde. Denk dat het wel wat scheelt dat hij 12 dagen te laat is geboren. Die kun je dan eigenlijk al bij zijn leeftijd optellen.
sella

Bericht door sella »

Mijn neef heeft zijn zoon sinds 11 okt en die hadden heel handig een link met wat ze nog nodig hadden. Ik weet niet precies hoe en wat meer, het zat in ieder geval niet aan een bedrijf vast. het was een lijstje van nog 4 rompertjes maat 56 en bademmertje ect. Kon je aanvinken wat je wilde geven en dan verdween het uit het overzicht. Kon je zo duur of zo voordelig mogelijk maken als je wilde.
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bericht door **Jolanda** »

Nadia schreef: Frustrerend, ik voel wat in mijn buik. Maar weet niet of dat de baby is, of mijn darmen die zeggen dat ze honger hebben.
De eerste keer dat ik een kindje voelde in mijn buik was net alsof iemand aan de binnenkant van mijn buik aan het kriebelen was.
Daarna worden het kleine plopjes en daarna schopjes :P En als je pech hebt, heb je op het einde van de rit gekneusde ribben (heb ik gelukkig geen ervaring mee ;) )
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Of een complete ontsteking van de ribaanhechting aan het middenrif  :-[. Echt zo pijnlijk dat je je niet meer voor kan stellen dat die schopjes ooit schattig waren...

En dan gisteren bij een osteopaat zijn met 'm die dan zegt, 'ik denk dat hij bij jou in de buik goed klem heeft gezeten'. Joh je meet t? Wij waren niet echt een match qua formaat zeg maar ::).
Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

Ik heb me echt laten verrassen qua kadootjes; iedereen heeft op zijn of haar manier zijn best gedaan om iets leuks voor ons te kopen. En ja, dan komt het voor dat er dingen bij zitten die je iets minder vind maar omdat het zo persoonlijk was uitgezocht vond ik toch erg leuk. We hebben weinig dingen dubbel gekregen en kleertjes kregen we veel maar was ik wel blij mee omdat ze er zo uitgroeide (hoewel we met 'spoed' maat 44 ergens vandaan moesten halen want zo'n klein kindje hadden we niet verwacht.

Alle kleertjes zitten nu in een kledingcontainer (ze is er volledig uitgegroeid) en ook speeltjes die ik niet leuk vond zijn naar iemand gegaan die er wel blij mee was.

Juist het enthousiasme waarop iedereen zelf de kadootjes hebben gekocht maakten dat ik het erg leuk vond allemaal.
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Wat een heerlijk meisje Wenche  :-*
Wordt tijd voor meer leuke foto's van de andere BP baby's  :D
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Gisteravond de voeding maar weer eens met 10 cc omhoog gegooid en het resultaat was dat David voor het eerst de hele nacht heeft doorgeslapen. En zijn puistjes lijken eindelijk wat minder vurig te worden!
:circle: :circle: :circle:
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Super zeg!!
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Oh wat heerlijk Sonja, hij kan nu met een vol buikje lekker doorslapen dus :-*
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Jantina schreef: Of een complete ontsteking van de ribaanhechting aan het middenrif  :-[. Echt zo pijnlijk dat je je niet meer voor kan stellen dat die schopjes ooit schattig waren...

En dan gisteren bij een osteopaat zijn met 'm die dan zegt, 'ik denk dat hij bij jou in de buik goed klem heeft gezeten'. Joh je meet t? Wij waren niet echt een match qua formaat zeg maar ::).
Ik heb dan nog geluk gehad. David en ik waren ook geen gelukkige combi qua formaat, maar die beentjes zaten aan de zijkant van mijn buik. Daarmee ging hij af en toe wel enorm tekeer, maar niet tegen mijn ribben aan.
Heb je nu nog veel last van de gevolgen van de zwangerschap?
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Ike schreef: Oh wat heerlijk Sonja, hij kan nu met een vol buikje lekker doorslapen dus :-*
Ja, en mamma ook!  :sleep3: :sleep3: :sleep3:
wenche
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door wenche »

Wacht maar Sonja, voor je het weet krijgt ie net als Evi de kolder in de kop en komt ie 's nachts weer :p (en dan zo opeens weer een nacht wel door slapen... Erg fijn voor de boobs)
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Een positiewinterjas scoren als je klein en een beperkt buikje hebt is echt niet simpel.
Elke jas die ik heb aangehad was precies een tent

Gesloten