Ik vind geurkaarsen vaak zo nep ruiken ofzo. En daarmee smerig en muf ofzo.Martine-Tom schreef: Ik gok nee.
Ik vind het eerder op geurkaars dan wierook lijken.
En of je er kanker van krijgt...als je daar bang voor bent gewoon niet doen, simpel.
Geurmelts ( of hoe heten die dingen?!)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geurmelts ( of hoe heten die dingen?!)
- Pauline
- 5-sterren

Ik krijg hoofdpijn van geurkaarsen, maar niet van deze waxmelts. Waarbij ik weer moet zeggen dat dat alleen geldt voor de "frisse" geuren.
Ik vind het lekkerder dan wierook. Dat is veel intenser alhoewel ik de wierookstokjes van Moeders Gouden Geuren wel heel lekker vind. De niet natuurlijke wierook vind ik stinken.
Dit verbrand niet he, het zijn de etherische oliën die verdampen omdat de was smelt.
Dit verbrand niet he, het zijn de etherische oliën die verdampen omdat de was smelt.
-
Martine-Tom
Ik vind geurmelts ruiken naar een soort pure vorm van geurkaars, mss omdat je niet de was zelf laat branden ofzo?Lonaa schreef: Ik vind geurkaarsen vaak zo nep ruiken ofzo. En daarmee smerig en muf ofzo.
Ik vind het wel lekker en fris
Ik vind geurkaarsen nooit "fris" maar altijd zwaar. Vind het denk ik wel de moeite waard om s te proberen.Pauline schreef: Ik krijg hoofdpijn van geurkaarsen, maar niet van deze waxmelts. Waarbij ik weer moet zeggen dat dat alleen geldt voor de "frisse" geuren.
Moeite van het proberen waar dan.Martine-Tom schreef: Ik vind geurmelts ruiken naar een soort pure vorm van geurkaars, mss omdat je niet de was zelf laat branden ofzo?
Ik vind het wel lekker en fris![]()
-
Martine-Tom
Ja! Ik was ook wat sceptisch maar kreeg er vorige week een aantal en vind het heerlijk!Lonaa schreef: Moeite van het proberen waar dan.![]()
- Pauline
- 5-sterren

Dit is echt fris! En dan kies ik uit deze categorie:Lonaa schreef: Ik vind geurkaarsen nooit "fris" maar altijd zwaar. Vind het denk ik wel de moeite waard om s te proberen.
http://www.puresoap.nl/c-1380276/fresh/
Ik had ze gezien, staan lekkere geurtjes tussen.Pauline schreef: Dit is echt fris! En dan kies ik uit deze categorie:
http://www.puresoap.nl/c-1380276/fresh/
Morgen maar eens even wat verder er in snuffelen. Bedankt.
- Pauline
- 5-sterren

En de cupjes doe ik doormidden, ik gebruik steeds maar de helft en dat is echt voldoende hoor. 
En nu aan het wachten totdat ze de herfst/winter/kerstmis geurtjes klaar heeft!

En nu aan het wachten totdat ze de herfst/winter/kerstmis geurtjes klaar heeft!
O ja... ? ???Pauline schreef: En de cupjes doe ik doormidden, ik gebruik steeds maar de helft en dat is echt voldoende hoor.![]()
HerfstPauline schreef: En de cupjes doe ik doormidden, ik gebruik steeds maar de helft en dat is echt voldoende hoor.
En nu aan het wachten totdat ze de herfst/winter/kerstmis geurtjes klaar heeft!![]()
![]()
![]()
- Pauline
- 5-sterren

Us bint zuunig!K&D schreef: O ja... ? ???
![]()
De geuren: clothes lines, fresh linnen, linnen breeze, clean cotton heb ik allemaal al geprobeerd.
- Pauline
- 5-sterren

Ohhhh uit deze rubriek http://www.puresoap.nl/c-1380277/nature/ ga ik de dennen proberen!
Ik wacht rustig tot het kwartje valt... 
van de scentchips gebruik ik vaak ook een halfje.
van de scentchips gebruik ik vaak ook een halfje.