Kwartje valt niet, ben moe en er zijn geen kwartjes meer!!!!K&D schreef: Ik wacht rustig tot het kwartje valt...
van de scentchips gebruik ik vaak ook een halfje.
Geurmelts ( of hoe heten die dingen?!)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Re: Geurmelts ( of hoe heten die dingen?!)
+1. Het ligt niet aan jou.Pauline schreef: Kwartje valt niet, ben moe en er zijn geen kwartjes meer!!!!![]()
Ik zit hier te knikkenbollen, ik ga naar bed. Morgen allerlei lekkere geurtjes uitzoeken.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik dacht dat je drie van die dingen tegelijk moest gebruiken.
- Pauline
- 5-sterren

3 oh hemel nee, echt niet! Halve is genoeg.hannabelgje schreef: Ik dacht dat je drie van die dingen tegelijk moest gebruiken.
Xenos...., verschillende kleuren, 2 euro. Ik vind hem heel erg leuk.Re: Geurmelts ( of hoe heten die dingen?!)
Op de website staat wel dat je er 3 in het bakje moet doen, maar dat is onzin. Ik begin meestal met eentje en vul een halfje bij zo af en toe.
Als het waxinelichtje uitgaat na een paar uurtjes is het geurtje nog niet helemaal op. Pas als je kaarsgeur gaat ruiken moet je vervangen.
Als het waxinelichtje uitgaat na een paar uurtjes is het geurtje nog niet helemaal op. Pas als je kaarsgeur gaat ruiken moet je vervangen.
Ik ruik m nog hartstikke goed, lekker!
- Pauline
- 5-sterren

Jullie (Hanna en K&D) hebben het over de scentchips, ik heb het over een bakje vol met wax. 
-
fransbulletje
De waxmelts van www.puresoap.nl zijn heerlijk.
Hier brandt 1 cupje 2 avonden, 2 waxinelichtjes van 4 uur en dat bevalt prima. Ben heel benieuwd naar de herfst/winter/kerst geuren.
Van geurkaarsen altijd hoofdpijn en gevoel dat er een walm hangt in huis, met de geurmelts absoluut geen last van.
Hier brandt 1 cupje 2 avonden, 2 waxinelichtjes van 4 uur en dat bevalt prima. Ben heel benieuwd naar de herfst/winter/kerst geuren.
Van geurkaarsen altijd hoofdpijn en gevoel dat er een walm hangt in huis, met de geurmelts absoluut geen last van.
-
Jaba09
Dus als ik het goed begrijp zijn deze wax "dingetjes" anders dan een geurkaars? Een geurkaars gaat op en hierbij blijft alles nog liggen alleen gaat de geur eruit?
Ik heb nog zo'n brander staan, heb ik ooit in een kerstpakket gehad maar dat was eigenlijk voor olie geloof ik, dus ik wil dit eens proberen.
Ik heb nog zo'n brander staan, heb ik ooit in een kerstpakket gehad maar dat was eigenlijk voor olie geloof ik, dus ik wil dit eens proberen.
De scentchips en de meltjes van pure soap ruik ik helemaal niet als ik maar een halve brand. Die ik bij riviera maison heb gekocht idem. Die van waxmelts.nl is het bij de ene geur wel en bij de andere niet. Ik brand er dus minimaal 1, of meerdere tegelijk. Misschien ligt het aan mij hoor, of ik ben aan de geurtjes gewend en ruik ze niet meer dat zou ook nog kunnen 
Scentchips of geurmelts kunnen op verschillende wasbasis zijn gemaakt.
Die van Pure soap zijn volledig op soyabasis en scentchips bevatten ook deels paraffine.
Die van Pure soap zijn volledig op soyabasis en scentchips bevatten ook deels paraffine.
- Pauline
- 5-sterren

fransbulletje schreef: De waxmelts van http://www.puresoap.nl zijn heerlijk.
Ik ruik echt bizar goed en de halve ruik ik nog als ik boven op zolder ben.ashley schreef: De scentchips en de meltjes van pure soap ruik ik helemaal niet als ik maar een halve brand. Die ik bij riviera maison heb gekocht idem. Die van waxmelts.nl is het bij de ene geur wel en bij de andere niet. Ik brand er dus minimaal 1, of meerdere tegelijk. Misschien ligt het aan mij hoor, of ik ben aan de geurtjes gewend en ruik ze niet meer dat zou ook nog kunnen![]()
-
fransbulletje
Zelfs als ik de volgende ochtend beneden kom hangt de geur er nogPauline schreef:![]()
![]()
Precies mijn ervaring!
Ik ruik echt bizar goed en de halve ruik ik nog als ik boven op zolder ben.
Mijn brandertje laat ook 'verf' los, dus vandaag maar op zoek naar een nieuwe. (ik had m eerst ook gebruikt om mijn wierrook kegeltjes op te branden).
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Gister bij het tuincentrum scentchips gekocht en m'n brandertje doet het goed