Waar kopen jullie je Barf producten en zijn jullie tevreden?
Moderator: Lizzy
Re: Waar kopen jullie je Barf producten en zijn jullie tevreden?
mail gehad van degomeat, ze komen morgen bezorgen (om 7 uur 's ochtends
) ben benieuwd hoe het er allemaal uitziet, word de eerste keer.
@ Stef1918 dat is lekker op tijd 
Ot: Ik bestel bij naturalpaws en ben tot nu toe erg tevreden
Ot: Ik bestel bij naturalpaws en ben tot nu toe erg tevreden
Ik bestel meestal bij degomeat en ben daar op zich tevreden over. Alleen die tijden! Bij mij zijn ze er ook altijd rond 7 uur, beetje jammer... Lever en nier (en pens dan ook, omdat dat in een moeite door gaat) wil ik biologisch, dat haal ik zelf bij het slachthuis. Laatst voor het eerst via een lijntje hier mee besteld, dat vond ik wel mooier vlees dan van degomeat en ook voor een mooiere prijs, dus dat was best voor herhaling vatbaar (als het een beetje in de buurt komt
).
Ik haal het bij Degomeat. Ze zitten vlakbij, goede service en goede producten.
sjezus, had de wekker gezet op 6.30 uur, had ik mooi een half uurtje speling. Stond hij al om 06.15 op de stoep, eerst denk je nog "wat hoor ik toch" dan schiet je te binnen, oh ja, de vrieswagen pfff stond wel in de mail dat ze tot een uur eerder kunnen komen omdat ze rekening houden met het verkeer maar had het niet verwacht. Volgende keer maar netjes een uur eerder klaar staan
. Alles netjes aangeleverd in bananendozen, keurig alles gelabeld en mooi bevroren. Alles past net aan in de vriezer nu, had er al 10 kg carnibest inliggen, daar nu 39 kilo van degomeat bij. Max. van de vriezer is een kilootje of 50 met de barf dingen erbij. Goed om te weten.
Voor de liefhebbers even een foto gemaakt, niet superscherp maar het is ook vroeg hoor
. Nou, ik ga even een tweede bakkie nemen.

Voor de liefhebbers even een foto gemaakt, niet superscherp maar het is ook vroeg hoor

Nog een goede reden om vlees via dit forum te kopenStef1918 schreef: sjezus, had de wekker gezet op 6.30 uur, had ik mooi een half uurtje speling. Stond hij al om 06.15 op de stoep, eerst denk je nog "wat hoor ik toch" dan schiet je te binnen, oh ja, de vrieswagen pfff stond wel in de mail dat ze tot een uur eerder kunnen komen omdat ze rekening houden met het verkeer maar had het niet verwacht. Volgende keer maar netjes een uur eerder klaar staan. Alles netjes aangeleverd in bananendozen, keurig alles gelabeld en mooi bevroren. Alles past net aan in de vriezer nu, had er al 10 kg carnibest inliggen, daar nu 39 kilo van degomeat bij. Max. van de vriezer is een kilootje of 50 met de barf dingen erbij. Goed om te weten.
Voor de liefhebbers even een foto gemaakt, niet superscherp maar het is ook vroeg hoor. Nou, ik ga even een tweede bakkie nemen.
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Ehhh nee niet echt. Met lijntjes heb ik het weleens na 21.30 kunnen halen en dan nog naar huis enzo, dan opteer ik toch liever zo vroeg mogelijk.judith vd schreef: Nog een goede reden om vlees via dit forum te kopen!
Ik koop nu al dik een jaar 80% van mijn spullen bij Degomeat en de rest via de lijntje of bij de groothandel. Over Degomeat erg tevreden en ja er zit soms wat bij wat niet voldoet aan mijn verwachtingen. Dan is 1 maitje voldoende om tot een passende oplossing te komen. Ben heel erg tevreden over kwaliteit, service en aanlevering.
Voornamlijk Degomeat en soms via hier.
Degomeat zal wellicht iets duurder zijn, maar ze leveren bijna alles per kilo aan. Ik heb wel staan slachten in pakketten van 10 en 15 kilo en ik vind dat echt vreselijk! Betaal liever iets meer en dan per kilo.
Vond alles wat ik besteld had trouwens ook erg mooi van kwaliteit... nu heb ik pas 1 keer barf besteld daar dus kan ik niks vergelijken qua wisselende kwaliteiten.
Degomeat zal wellicht iets duurder zijn, maar ze leveren bijna alles per kilo aan. Ik heb wel staan slachten in pakketten van 10 en 15 kilo en ik vind dat echt vreselijk! Betaal liever iets meer en dan per kilo.
Vond alles wat ik besteld had trouwens ook erg mooi van kwaliteit... nu heb ik pas 1 keer barf besteld daar dus kan ik niks vergelijken qua wisselende kwaliteiten.
Wij halen alles bij http://www.handelsondernemingkosse.nl/i ... &Itemid=37 . Bevalt uitstekend! Ben je alles aan het afzoeken voor een goed adresje, zit er ééntje bij je om de hoek! Wat wil je nog meer. Prima service ook, is er een keertje iets niet, geen probleem, wordt direct geregeld! Dus voor mensen in de provincie Groningen echt aan te raden!! Wij hebben twee Goldens en 7 Brits korthaar poezen.
-
Miranda 1
- 5-sterren

Ik koop alles via het forum. Ik koop wel bij de bekende mensen die al langere tijd leveren / leveringen regelen.
Voor die diep gevroren producten van goede kwaliteit en goede service sta ik graag een keertje vroeg op.judith vd schreef: Nog een goede reden om vlees via dit forum te kopen!
Degomeat, losse barfprodukten -- prima kwaliteit en goed bevroren! Daarvoor bij Lotgering, maar daar stonk bijna elk pakket van (toen nog kvv + barfprodukten)
Eén lijntje meegedaan (zalm van nova). Zowel honden, poezels, als ik helemaal blij mee!
Morgen (oeps... straks
) ga ik voor het eerst zelf een lijntje rijden (ganzenvlees)
Eén lijntje meegedaan (zalm van nova). Zowel honden, poezels, als ik helemaal blij mee!
Morgen (oeps... straks
-
kathleen en Dennis
- 1-ster

Wij kopen alles bij Best4Dogs is hetzelfde als degomeat dus
.
We zijn er echt heel tevreden mee en na het bestellen krijg je een mail dat je de dag van tevoren zal weten wanneer ze specifiek bij jouw komen leveren en dit was ook zo. En de dag zelf waren ze ook heel goed op tijd.Maar op de site zelf ook staat welke dagen ze in jouw regio leveren , zoals wij België Limburg wij wisten sowieso dat ze op vrijdag zouden komen wat al handig van tevoren was. Wij zijn heel tevreden van degomeat.
We zijn er echt heel tevreden mee en na het bestellen krijg je een mail dat je de dag van tevoren zal weten wanneer ze specifiek bij jouw komen leveren en dit was ook zo. En de dag zelf waren ze ook heel goed op tijd.Maar op de site zelf ook staat welke dagen ze in jouw regio leveren , zoals wij België Limburg wij wisten sowieso dat ze op vrijdag zouden komen wat al handig van tevoren was. Wij zijn heel tevreden van degomeat.
Een lijntje is vaak verser dan verschess schreef:
Voor mij geen lijntjes etc. Misschien is het voor mij dan uiteindelijk toch wat duurder dan de gemiddelde barfer maar het zij dan maar zo. Ik heb het liever in eerste instantie vers.
Maar dat terzijde. Momenteel komt mijn vlees van lijntjes van BP (en kwalitatief is dat tot nu toe super spul voor een heel goede prijs), van Degomeat (inmiddels weet ik wat me daar wel en niet bevalt) en een beetje komt van een slachterij uit de buurt. Zalm koop ik soms op de markt (helaas heeft hij het niet altijd en moet ik bestellen) en gans komt van een jager. Eieren koop ik bio va AH. Ik geef momenteel gemiddeld per hond slechts 10-15 cent meer uit dan toen ik 7,5 jaar geleden begon met barf. Dus ik heb wat dat betreft niks te klagen.
Dat is niet zo...anders had ik al lang al weer met lijntjes meegedaan graag zelfs!pike schreef: Een lijntje is vaak verser dan verskomt regelrecht van het slachthuis.