fip
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: fip
Nee geen corona test katen doe. Wel een goeie aks daaruit blijkt dat er geen corona wordt aangetroffen. Qua ontlasting kwakkelt hij al langer. Hij zit ook tussen de andere katten
Up en down eigenlijk. We hebben een nieuwe test gedaan en die sturen we op. Zijn buikje is wel boller maar anders bol. temperatuur van hem is wisselend.
Hij eet en slaapt en gaat naar de bak.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Christeneziele, en ik maar steeds denken dat ie bleh is van het wisselen!
Wat erg dat je zoveel zorgen om hem hebt, Miriam. Ik denk ook dat hij dat aanvoelt en daarom steeds jouw gezelschap zoekt.
Enne, verwijt jezelf niets, jou treft geen schuld. Je hebt je zo waanzinnig ingezet voor 't ventje, daar word je echt niet voor gestraft! Maar ik snap je gevoelens wel, hoor. Onze Bambi is een maand geleden spoorloos verdwenen en ik voel me ook de hele tijd gestraft daardoor.
Wat erg dat je zoveel zorgen om hem hebt, Miriam. Ik denk ook dat hij dat aanvoelt en daarom steeds jouw gezelschap zoekt.
Enne, verwijt jezelf niets, jou treft geen schuld. Je hebt je zo waanzinnig ingezet voor 't ventje, daar word je echt niet voor gestraft! Maar ik snap je gevoelens wel, hoor. Onze Bambi is een maand geleden spoorloos verdwenen en ik voel me ook de hele tijd gestraft daardoor.
ja erg he, ondanks dat je weet dat het niet mijn schuld is blijf je je toch schuldig voelen. hij gaat achteruit, dus ik denk niet dat hij donderdag haalt, heeft al 2 keer eten geweigerd. drinkt erg veel nu
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

-
hannabelgje
- 5-sterren

Heel veel sterkte morgen. Ik denk aan jullie. 
hij heeft een paar hapjes gegeten. niet veel maar iets.
- Sweet Dutchess
- 5-sterren

- Contacteer:
Heel dit topic gemist 
Kom op Champ, je kan nog niet gemist worden.
Heel veel beterschap/sterkte gewenst
Kom op Champ, je kan nog niet gemist worden.
Heel veel beterschap/sterkte gewenst
Vanmiddag afspraak gemaakt. om half 6 dan beslissen we. beter word hij nooit meer. help dit doet pijn en ga er aan onderdoor eten doe ik bijna niks en slapen evenmin 
-
renate1985
- 5-sterren

Ontzettend veel sterkte vandaag en de komende tijd

Het is de moeilijkste beslissing die een baasje moet nemen voor zijn dieren maar wat jij doet getuigd van ontzettend veel liefde voor Champ. Je hebt er nu niet veel aan maar Champ wel. Je doet het voor hem hoe moeilijk het ook is
Het is de moeilijkste beslissing die een baasje moet nemen voor zijn dieren maar wat jij doet getuigd van ontzettend veel liefde voor Champ. Je hebt er nu niet veel aan maar Champ wel. Je doet het voor hem hoe moeilijk het ook is
Heel veel sterkte vandaag...

-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

in plaats van dood te gaan in een zak in het bos heeft hij onvoorwaardelijke liefde leren kennen
vanuit die liefde zal jij de beste beslissing voor hem nemen

vanuit die liefde zal jij de beste beslissing voor hem nemen