De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Twee babies erbij!
Een vriendin van mijn dochter is er ook altijd geweest en dat beviel prima voor zover ik weer.
Zij zitten ook bij zo'n HA.
Zij zitten ook bij zo'n HA.
Ik reageer niet zoveel, maar wat een leuke baby foto's komen er voor bij zeg !!!
-
Esthertjuh
- 4-sterren

Ik ga ze ook eens bellen morgen of overmorgen. Ik vergeet het iedere keer omdat ik dan aan het werk ben. Tess heeft nu de eerste 3 vaccinaties (DKTP-HIB-HEB en Pneu) volledig gehad.HannekeKjell schreef: Ik heb ervaring met het antroposofisch consultatiebureau in Eindhoven.
Bevalt super! Zeker ook wat vaccineren betreft. Ze geven eerlijke info over de voordelen
en beperkingen van vaccineren en of je uiteindelijk kiest voor het complete rvp, of helemaal niet vaccineren
en alles ertussenin, zij vinden t prima. Nele wordt volgende maand 2 jaar en
heeft tot nu toe alleen 2x een los tetanus vaccin uit Duitsland (geen kwikverbindingen)
gekregen.
Verder ook geen commentaar over te lang, te klein, te zwaar of te licht.
Zolang je kindje zijn eigen lijntjes ongeveer volgt is het prima.
Lang borstvoeden is er normaal en ze hebben me zelfs info gegeven
over donormelk.
Kortom, erg fijn allemaal als je het mij vraagt![]()
Sinds de tweede vaccinaties is ze erg verkouden. Nu kan dit ook door het weer of de opvang komen, maar ik ben toch erg gaan twijfelen.
Hebben zij ook info over ontstoren?
Verder begon het CB de vorige keer ook al over bijvoeden met pap omdat ze iets van het lijntje afboog. Nu heb ik zelf een weegschaal, dus weeg haar zelf regelmatig en de laatste 2 weken groeit ze erg hard. Verder was ik zelf op haar leeftijd nog kleiner en Glenn is een halve indo. Dus zo gek is het niet. Maar het CB zit dus erg vast aan die lijntjes
Ben inmiddels ook in contact maar krijg nog geel helder beeld hoe of wat.
Maar goed, even wat anders. Wie gaat er vanavond ook de live keizersnede kijken bij Omroep Max?
Wij moeten op visite maar hoop 21.30 uur thuis te zijn, lijkt me machtig interessant! Wij hebben wel een hele uitgebreide fotoreportage wat ik al erg fijn vindt, maar om het nu een keer echt te zien vind ik erg leuk!
Maar goed, even wat anders. Wie gaat er vanavond ook de live keizersnede kijken bij Omroep Max?
Wij moeten op visite maar hoop 21.30 uur thuis te zijn, lijkt me machtig interessant! Wij hebben wel een hele uitgebreide fotoreportage wat ik al erg fijn vindt, maar om het nu een keer echt te zien vind ik erg leuk!
oh wat leuk, ik ben trainen...komt het op tv? an kan ik het opnemen.
-
Esthertjuh
- 4-sterren

Ik ga zeker niet kijken. Kan daar absoluut niet tegen. Heb zelf ook erg moeten aandringen op volledige narcose bij mijn keizersnede. Wilde het absoluut niet met een ruggenprik, ondanks dat ik die al had.
Toen ik een keizersnede kreeg bij de geboorte van Morris heb ik zelf via spiegels meegekeken! Ik vond het fantastisch om te zien
. Meneer Elf zat veilig achter het scherm bij mijn hoofd om maar niets te hoeven zien 
- **Marjolijn**
- 5-sterren

- Contacteer:
De mama van de andere Fedde appte me toevallig dat ze zeker gaat kijken vanavond...Heeft voor haar ook zeker met een stukje verwerking te maken. Ik denk dat als je zelf een keizersnede hebt gehad het erg verhelderend kan zijn om het weer eens te zien.Jantina schreef: Ben inmiddels ook in contact maar krijg nog geel helder beeld hoe of wat.
Ik ga zo ook kijken. Ik had mijn keizersnee ook graag gezien d.m.v. een spiegel, maar de spiegel die op de OK hing was helaas verdwenen. Nu wilde ik op dat moment maar één ding, namelijk dat dat kindje er nu eindelijk een keer uit zou komen! En dat is goed gelukt. Maar misschien moet ik nu nog maar een keer zwanger worden. Kan ik het de volgende keer beter plannen.

Zag er best bizar uit. Ook die smurrie om de baby.
het was wel vlot verlopen
Maar die naam. . Niet mijn ding
het was wel vlot verlopen
Maar die naam. . Niet mijn ding
Ik vond het interessant om te zien. Jammer wel dat ik David niet zo lekker bij me heb kunnen krijgen als dat je dat hier zag gebeuren. Maar bij mij was de keizersnee niet gepland en kwam David ter wereld met een te lage bloedsuikerspiegel, waardoor er snel een voeding in moest. Gelukkig heeft hij daarna, in afwachting van mijn terugkeer op de afdeling, bij zijn vader mogen liggen.
Heb toch ff een paar keer naar m'n buik gekeken, is dit mij 9 weken geleden ook overkomen daar beneden
??? Toch bizar hoe snel je weer hersteld bent.
Kreeg alleen weer kippenvel bij en kon niet kijken naar de ruggeprik, oooooh gruwels! Terwijl ik dat op het moment zelf alles mee vond vallen.
Ik heb ook een natuurlijke gehad. Fedde kwam wel direct uit mijn buik bij mij (anders dan op tv was dus) ging daarna naar de kinderarts, kwam weer terug bij mij en zou daar blijven (ook op de uitslaapkamer) en toen zagen wij het mis gaan helaas. Op de O.K. Is hij uiteindelijk toch nog weggehaald en de couveuse in gegaan. Ach, het idee was leuk
.
Kreeg alleen weer kippenvel bij en kon niet kijken naar de ruggeprik, oooooh gruwels! Terwijl ik dat op het moment zelf alles mee vond vallen.
Ik heb ook een natuurlijke gehad. Fedde kwam wel direct uit mijn buik bij mij (anders dan op tv was dus) ging daarna naar de kinderarts, kwam weer terug bij mij en zou daar blijven (ook op de uitslaapkamer) en toen zagen wij het mis gaan helaas. Op de O.K. Is hij uiteindelijk toch nog weggehaald en de couveuse in gegaan. Ach, het idee was leuk
Jantina schreef: Heb toch ff een paar keer naar m'n buik gekeken, is dit mij 9 weken geleden ook overkomen daar beneden??? Toch bizar hoe snel je weer hersteld bent.
Ik heb ook een natuurlijke gehad. Fedde kwam wel direct uit mijn buik bij mij (anders dan op tv was dus) ging daarna naar de kinderarts, kwam weer terug bij mij en zou daar blijven (ook op de uitslaapkamer) en toen zagen wij het mis gaan helaas. Op de O.K. Is hij uiteindelijk toch nog weggehaald en de couveuse in gegaan. Ach, het idee was leuk.
Nou, inderdaad! Voor mij is het nu precies 6 weken geleden. Heb eigenlijk nergens last meer van. Toen ik 3 dagen na de keizersnee thuis kwam vond ik de trap oplopen eigenlijk al een stuk makkelijker gaan dan op het laatst van mijn zwangerschap.
Ik heb het opgenomen, ben benieuwd!