Verder alles nog steeds goed en perfect gemiddeld, dus dat is helemaal mooi.
De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Twee babies erbij!
Het lijkt erop dat ik voor roze jurkjes kan gaan winkelen 
Ahh leuk!! Proficiat 
Meisjes namen vond ik makkelijker dan voor een jongen
Oh super leuk Koek, ik ha tante worden van een nichtje, heerlijk!
Leuk, een minikoekje in het roze!
Goed om te weten dat alles er oké uit ziet.
Vandaag voor het eerst weer op knollie gezeten. Ik was het rijden gelukkig nog niet verleerd.
Goed om te weten dat alles er oké uit ziet.
Vandaag voor het eerst weer op knollie gezeten. Ik was het rijden gelukkig nog niet verleerd.
hey leuk , roze koek 
ik ook!!!Nadia schreef: Ahh leuk!! Proficiat :)
- HannekeKjell
- 5-sterren

Leuk koek, een meisje!
Jantina ik stuur de (betaalde) rekeningen door naar CZ en krijg €40,- per consult terug.
Je betaalt dus iets zelf, een consult kost €48,- (het eerste consult was iets duurder dacht ik).
Voor 3x tetanus uit Duitsland betaal ik €24,- in totaal, dus dat valt ook erg mee.
Estertjuh, Nele krijgt korreltjes ter ondersteuning van de vaccinatie, weet niet of dat hetzelfde is
Als ontstoren. Het is iig om bijwerkingen te minimaliseren en zijn gratis verkrijgbaar
Bij de vaccinaties.
Jantina ik stuur de (betaalde) rekeningen door naar CZ en krijg €40,- per consult terug.
Je betaalt dus iets zelf, een consult kost €48,- (het eerste consult was iets duurder dacht ik).
Voor 3x tetanus uit Duitsland betaal ik €24,- in totaal, dus dat valt ook erg mee.
Estertjuh, Nele krijgt korreltjes ter ondersteuning van de vaccinatie, weet niet of dat hetzelfde is
Als ontstoren. Het is iig om bijwerkingen te minimaliseren en zijn gratis verkrijgbaar
Bij de vaccinaties.
- - Judith -
- 5-sterren

Koekje!!!!
Wow, zo mis je nog eens wat
. Gefeliciteerd met de aanstaande telg! 
Ja, leuk hè.- Judith - schreef: Koekje!!!!![]()
![]()
Wow, zo mis je nog eens wat
. Gefeliciteerd met de aanstaande telg!
![]()
Dankjewel!
moet je zeggen dat ik tot nu toe bij dit CB niet echt een fijn gevoel heb... telefonisch kan je niemand spreken, moet allemaal per mail. Ik heb niet de antwoorden terug die ik wilde (heeeeel kortaf en vaag). Dus gemaild of ik op afspraak kan komen zodat ik mijn vragen kan stellen en keuze kan maken. Hoor ik niks meer op. Dat geeft me nou ook niet echt een fijn gevoel... dus ik heb beetje het idee tussen twee kwaden te moeten kiezen. Een fijn cb met entingen of een niet fijn cb zonder entingen. ZUCHT!HannekeKjell schreef: Leuk koek, een meisje!
Als ontstoren. Het is iig om bijwerrkingen te minimaliseren en zijn gratis verkrijgbaar
Bij de vaccinaties.
Wat leuk Koek, een meisje! En je bent nog perfect gemiddeld ook!koekje schreef: Het lijkt erop dat ik voor roze jurkjes kan gaan winkelen
Ik heb tzt een boel meisjeskleertjes over, als je interesse hebt...
Je kan toch blijven bij CB met inentingen maar niet laten zetten, je kan ze ook bij je huisarts laten zetten...Jantina schreef: moet je zeggen dat ik tot nu toe bij dit CB niet echt een fijn gevoel heb... telefonisch kan je niemand spreken, moet allemaal per mail. Ik heb niet de antwoorden terug die ik wilde (heeeeel kortaf en vaag). Dus gemaild of ik op afspraak kan komen zodat ik mijn vragen kan stellen en keuze kan maken. Hoor ik niks meer op. Dat geeft me nou ook niet echt een fijn gevoel... dus ik heb beetje het idee tussen twee kwaden te moeten kiezen. Een fijn cb met entingen of een niet fijn cb zonder entingen. ZUCHT!
En dan je inlezen wanneer jij dat wilt.
Een kennis van mij deed dat ook zij loopt dat wel bij een HA die er ook zo over denkt...
Wanneer koop je eigenlijk babykleren?
Dingen als ondergoed (rompertjes etc) heb ik denk ik wel voldoende volgens van die uitsetlijsten, maar daar moeten natuurlijk nog kleren overheen.
Nu heb ik vandaag al wel online een pyjama, trui/shirt met lange mouwen, rok en legging aangeschaft, maar dat is bij elkaar natuurlijk nog niet genoeg.
Ik ga nu nog niet alles kopen, want als we gaan verhuizen, dan kan ik dat beter doen in het nieuwe huis en daar gelijk in de kasten leggen.
Nu is de baby nog erg gemiddeld, maar het kan volgens mij nog steeds dat ze heel erg gaat groeien en ik toch een 10ponder mag uitpersen. Die past natuurlijk niet in maatje 50. Of ik krijg toch complicaties en beval ineens te vroeg, dan past maatje 50 ook niet.
Dingen als ondergoed (rompertjes etc) heb ik denk ik wel voldoende volgens van die uitsetlijsten, maar daar moeten natuurlijk nog kleren overheen.
Nu heb ik vandaag al wel online een pyjama, trui/shirt met lange mouwen, rok en legging aangeschaft, maar dat is bij elkaar natuurlijk nog niet genoeg.
Ik ga nu nog niet alles kopen, want als we gaan verhuizen, dan kan ik dat beter doen in het nieuwe huis en daar gelijk in de kasten leggen.
Nu is de baby nog erg gemiddeld, maar het kan volgens mij nog steeds dat ze heel erg gaat groeien en ik toch een 10ponder mag uitpersen. Die past natuurlijk niet in maatje 50. Of ik krijg toch complicaties en beval ineens te vroeg, dan past maatje 50 ook niet.
Zeeman wibra h&m c&a HEMA. Leuk en betaalbaar.
Prenatal villa hap heeft ook. Is wat duurder.
Ik heb veel via vrienden gekocht. Heb een bananendoos vol. Voor 1,85 per kledingstuk. Ja het is 2de hands maar zeker de kleine maatjes als 50/56 zijn hooguit 5x gedragen per item. Het ziet er nog perfect uit.
Maat 50 56 en 62 heb ik zowat compleet voor boven kleding en rompertjes.
Wil enkel nog maat 50 overslag rompertjes gaan halen.
Als je een mini baby krijgt is er zo nog wat in kleinere maatjes gehaald.
Wij hebben vandaag alles gehaald om de baby kamer te stucen en te stylen.
Verfstaaltjes meegenomen. Daar moeten we nog even over buigen
Hebben een heel mooi idee. Yordi heeft nu een week vakantie dus kan hij fijn klussen.
Prenatal villa hap heeft ook. Is wat duurder.
Ik heb veel via vrienden gekocht. Heb een bananendoos vol. Voor 1,85 per kledingstuk. Ja het is 2de hands maar zeker de kleine maatjes als 50/56 zijn hooguit 5x gedragen per item. Het ziet er nog perfect uit.
Maat 50 56 en 62 heb ik zowat compleet voor boven kleding en rompertjes.
Wil enkel nog maat 50 overslag rompertjes gaan halen.
Als je een mini baby krijgt is er zo nog wat in kleinere maatjes gehaald.
Wij hebben vandaag alles gehaald om de baby kamer te stucen en te stylen.
Verfstaaltjes meegenomen. Daar moeten we nog even over buigen
Hebben een heel mooi idee. Yordi heeft nu een week vakantie dus kan hij fijn klussen.
Hebben waarschijnlijk de "winnaar" voor de naam