Geen ideefransbulletje schreef: Die van mij waren ook donderdag verstuurd en had ze vrijdag binnen.
TNT verdwaald?
Geurmelts ( of hoe heten die dingen?!)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Re: Geurmelts ( of hoe heten die dingen?!)
Wij krijgen steeds minder post, op maandag al helemaal niet meer. Pakketdienst is altijd wel vlot, maar wat in de brievenbus past duurt langer.
Post die donderdags na de laatste lichting verzonden wordt, ontvangen we niet eerder dan dinsdags.
Post die donderdags na de laatste lichting verzonden wordt, ontvangen we niet eerder dan dinsdags.
-
fransbulletje
Ik kreeg met de pakketdienst, waren teveel meltjes voor in de brievenbusK&D schreef: Wij krijgen steeds minder post, op maandag al helemaal niet meer. Pakketdienst is altijd wel vlot, maar wat in de brievenbus past duurt langer.
ik heb gister bij de action een paar nieuwe branders gekocht
dan kan ik de geuren afwisselen met branden
ze waren 79 ct
en hadden ook een zwarte die ik heb gekocht van 1,99
dan kan ik de geuren afwisselen met branden
ze waren 79 ct
en hadden ook een zwarte die ik heb gekocht van 1,99
Ik vandaag een brandertje gekocht en een doosje melts (13 stuks). De eerste is vandaag opgebrand, maar ik ben nog niet gillend enthousiast. Vond de geur (vraag me niet welke!) maar zozo en ik vind dat het na een uurtje of 2 vooral naar gesmolten wax ruikt in huis. 
joepieee ik kan nu ook mee praten
vandaag een brandertje gekocht en melts van riverdale, heeeeeeeerrrrlijk!! m n moeder heeft allerlei verschillende geurtjes
heb hem nu aangedaan maar vind m wel vrij sterk ga m maar even een stukje verderop zetten haha
heb hem nu aangedaan maar vind m wel vrij sterk ga m maar even een stukje verderop zetten haha
- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
Vandaag stad en land afgelopen voor melts, maar nog niet geslaagd 
ranzijn, het oosten tuincentrum en Life and garden, maar ze keken me aan of ze water zagen branden
Ze hadden er nog nooit van gehoord.
Hebben ze ze ook bij de Action? ( ik hou niet zo van kopen op internet
)
ranzijn, het oosten tuincentrum en Life and garden, maar ze keken me aan of ze water zagen branden
Hebben ze ze ook bij de Action? ( ik hou niet zo van kopen op internet
Laatst gewijzigd door Gonnie op ma 04 nov 2013, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je niet vergiftigd
wilt worden zou ik de echte kopen en niet de ranzige nepperts... 
Misschien even zoeken bij Google op scentchips en je woonplaats?
Misschien even zoeken bij Google op scentchips en je woonplaats?
- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
Zie je wel
....ik woon in een plaats waar een mega duur winkelcentrum staat maar in de hele gemeente geen winkel die het verkoopt 
Oke ik rij wel naar Aalsmeer of Ouderkerk a/d/ Amstel, die gezellige plaatsen hebben tenminste wel winkels met klasse
Oke ik rij wel naar Aalsmeer of Ouderkerk a/d/ Amstel, die gezellige plaatsen hebben tenminste wel winkels met klasse
Ik heb ze gekocht bij intratuin
Nou ik heb er ook een stel besteld, alleen jammer dat de kerst geurtjes er niet zijn...ben benieuwd wanneer ik ze krijg.
Bij ons in't durp zonder winkels (maar met kaasboerderij, dat dan wel...) heeft zelfs het locale tuincentrum ze...lekker op't fietsje....Gonnie schreef: Zie je wel....ik woon in een plaats waar een mega duur winkelcentrum staat maar in de hele gemeente geen winkel die het verkoopt
Oke ik rij wel naar Aalsmeer of Ouderkerk a/d/ Amstel, die gezellige plaatsen hebben tenminste wel winkels met klasse![]()
-
fransbulletje
Bij http://www.puresoap.nl volop herfst-winter en kerstgeurtjes te krijgenDanny schreef: Nou ik heb er ook een stel besteld, alleen jammer dat de kerst geurtjes er niet zijn...ben benieuwd wanneer ik ze krijg.
- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
K&D schreef: Bij ons in't durp zonder winkels (maar met kaasboerderij, dat dan wel...) heeft zelfs het locale tuincentrum ze...lekker op't fietsje....![]()
![]()
Ik lieg...we hebben hier wel een fietsenwinkel...maar die verkoopt geen melts...

Ik heb jullie even geliked.
Misschien kun je ze in de winkel zelf gaan verkopen.

Ik heb jullie even geliked.
Misschien kun je ze in de winkel zelf gaan verkopen.