Toch wilde ik je dit even laten weten, wie weet...
Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
- Zaniematsu
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Als er ook eend (bot en orgaan) in mag zitten is Tinlo een optie. Maar je schreef alleen paard, dus dat zal wel niet.
-
KapiteinKoek
- 1-ster

Hoop dat ze niet betaald hebben daneelke schreef: Ik denk niet dat je daar graag mee besteld hoor. Er hadden verschillende mensen besteld daar, daarna niets mee gehoord en vervolgens niets geleverd.
Nee niemand heeft betaald.
Er zou betaald moeten worden bij aflevering
Er zou betaald moeten worden bij aflevering
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
ow das mindereelke schreef: Ik denk niet dat je daar graag mee besteld hoor. Er hadden verschillende mensen besteld daar, daarna niets mee gehoord en vervolgens niets geleverd.
Bink09 Haaksbarf paard is 100% paard (55% paardenspiervlees, 15% paardenorgaan, 15% paardenbot en 15% groente)
http://www.shaweca.nl/html/haaks_barf_dogfood.html
Is vrij makkelijk te verkrijgen in Den Haag : Dierenwinkel op Almeloplein en Diertotaal Dekkershoek.
Is wel zo dat je het vooraf moet bestellen, bij Dekkershoek kunnen ze binnen dag al leveren.
Foekie's home natuurvoeding bezorgen ook aan huis , alleen vind ik de communicatie met ze niet altijd duidelijk.
Ze negeren alle vragen over de prijzen en kan langer duren voordat je het in huis heeft

Haaksbarf is wat aan de prijzige kant maar wel ideaal voor bijvoorbeeld eliminatie dieet. Ik vind het best goed uitzien.
http://www.shaweca.nl/html/haaks_barf_dogfood.html
Is vrij makkelijk te verkrijgen in Den Haag : Dierenwinkel op Almeloplein en Diertotaal Dekkershoek.
Is wel zo dat je het vooraf moet bestellen, bij Dekkershoek kunnen ze binnen dag al leveren.
Foekie's home natuurvoeding bezorgen ook aan huis , alleen vind ik de communicatie met ze niet altijd duidelijk.
Ze negeren alle vragen over de prijzen en kan langer duren voordat je het in huis heeft
Haaksbarf is wat aan de prijzige kant maar wel ideaal voor bijvoorbeeld eliminatie dieet. Ik vind het best goed uitzien.
Laatst gewijzigd door Ema op do 31 okt 2013, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Jaba09
Bedankt voor het meedenken allemaal!
Tinlo is indd niet alleen paard, en op eend reageert hij niet goed en daarnaast is eend een vrij vette diersoort en hij mag absoluut geen vette soorten, dus dat wordt hem sowieso niet.
Haaksbarf komt hier niet meer in, daar kreeg Bink gigantische spuitpoep van en wat hij ook niet kon ophouden, met als gevolg in de ochtenden een cadeautje tot een halve meter hoog op de muur en een doodzieke hond, na 5x heb ik HB aan de dierenwinkel terug gegeven.
Mijn dierenwinkel kan misschien wat smuldier paard regelen omdat er afgelopen week toevallig meer mensen naar geinformeerd hadden, maar ik kreeg al een mailtje van vivianne over degomeat dus misschien dat ik dat alsnog probeer als de dierenwinkel bot vangt.
Tinlo is indd niet alleen paard, en op eend reageert hij niet goed en daarnaast is eend een vrij vette diersoort en hij mag absoluut geen vette soorten, dus dat wordt hem sowieso niet.
Haaksbarf komt hier niet meer in, daar kreeg Bink gigantische spuitpoep van en wat hij ook niet kon ophouden, met als gevolg in de ochtenden een cadeautje tot een halve meter hoog op de muur en een doodzieke hond, na 5x heb ik HB aan de dierenwinkel terug gegeven.
Mijn dierenwinkel kan misschien wat smuldier paard regelen omdat er afgelopen week toevallig meer mensen naar geinformeerd hadden, maar ik kreeg al een mailtje van vivianne over degomeat dus misschien dat ik dat alsnog probeer als de dierenwinkel bot vangt.
-
Breeze
Wat balen dat ik nu pas lees dat je paard zoekt. Ik ben zaterdag op en neer naar Zwolle en heb daar paard van Lettie besteld. Zij heeft dit regelmatig. Zo goed als zeker rij ik dit jaar nog een keer die kant op, dus als zij dan heeft en jij wil nog, dan kunnen we altijd bij elkaar komen.Bink09 schreef: Bedankt voor het meedenken allemaal!
Tanneke
-
Jaba09
Oh dat is zeker balen!
Ik denk dat ik maar actiever op barfplaats moet worden zodat ik niks meer mis loop
ik hou je in de gaten, mocht je weer gaan en ik heb nog wat nodig dan hoor je van me!
Ik denk dat ik maar actiever op barfplaats moet worden zodat ik niks meer mis loop
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

Mijn planning is om zondag naar lijnden te rijden.......dat is toch bij jou in de buurt en ik kom terug langs den haag.......Breeze schreef: Wat balen dat ik nu pas lees dat je paard zoekt. Ik ben zaterdag op en neer naar Zwolle en heb daar paard van Lettie besteld. Zij heeft dit regelmatig. Zo goed als zeker rij ik dit jaar nog een keer die kant op, dus als zij dan heeft en jij wil nog, dan kunnen we altijd bij elkaar komen.
Tanneke
-
Breeze
Mujn vlees is al onderweg. Anders was het geen probleem geweest. Ik kan dus niet meer extra regelen. Sorryflodder en dwarrel schreef: Mijn planning is om zondag naar lijnden te rijden.......dat is toch bij jou in de buurt en ik kom terug langs den haag.......
Tanneke
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
http://barfdec2013.fanne-server.be/
Als er voldoende bestel word kom ik naar BOZ die avond.
Ik weet niet of dit iets voor je kan betekenen bink09???
Een kennisje woont in Zevenbergschehoek, komt er ook wel eens een lijntje die richting op?
groetjes Boa, een barfer uit Noord Holland
-
Jaba09
Nee bedankt ik ben al voorzien!orinake schreef: http://barfdec2013.fanne-server.be/
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
ok superBink09 schreef: Nee bedankt ik ben al voorzien!
Volgens mij wonen er barfers in Roosendaal1eboa schreef: Een kennisje woont in Zevenbergschehoek, komt er ook wel eens een lijntje die richting op?