dank je wel voor het liken....ik zou er eens over na kunnen denken om er gewoon nog iets naast te gaan doen, naast fietsen/schaatsen/vuurwerkK&D schreef: Ik lieg...we hebben hier wel een fietsenwinkel...maar die verkoopt geen melts...![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb jullie even geliked.
Misschien kun je ze in de winkel zelf gaan verkopen.![]()
![]()
Geurmelts ( of hoe heten die dingen?!)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
Re: Geurmelts ( of hoe heten die dingen?!)
Dan is of je brandertje te klein (lees: het kommetje zit te dicht bij het waxinelichtje) óf je hebt er te weinig melt in gedaan. Of een combinatie van beide-Saskia- schreef: Ik vandaag een brandertje gekocht en een doosje melts (13 stuks). De eerste is vandaag opgebrand, maar ik ben nog niet gillend enthousiast. Vond de geur (vraag me niet welke!) maar zozo en ik vind dat het na een uurtje of 2 vooral naar gesmolten wax ruikt in huis.![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

1 scentchip in een brandertje van scentchip*Natasja* schreef: Dan is of je brandertje te klein (lees: het kommetje zit te dicht bij het waxinelichtje) óf je hebt er te weinig melt in gedaan. Of een combinatie van beide![]()
Dan zou ik het eens met 2 scentchips proberenMarijeEnBoomer schreef: 1 scentchip in een brandertje van scentchip![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Dan moet ze terug*Natasja* schreef: Dan zou ik het eens met 2 scentchips proberen![]()
Ze heeft van alle geuren 1 chip
Ja, maar dat is juist het leuke van Scentchips (en Little Hotties): je kunt ze naar hartelust mixen!MarijeEnBoomer schreef: Dan moet ze terug
Ze heeft van alle geuren 1 chip![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ik weet niet of d'r autisme dat aankan*Natasja* schreef: Ja, maar dat is juist het leuke van Scentchips (en Little Hotties): je kunt ze naar hartelust mixen!![]()
Red current, pine, kaneel, blackberry en dergelijke warme geuren zijn favo hier.
-
**Jillaroo**
- 5-sterren

- Contacteer:
vandaag mijn pakketje binnen gekregen en bij mijn moeder autumm leaves laten branden en zowel zij als ik zijn verkocht en ik heb nu winter tea erin. Moet zeggen zalig!! Zowel mijn moeder als ik zijn enthousiast!
- Pauline
- 5-sterren

Waar gekocht?**Jillaroo** schreef: vandaag mijn pakketje binnen gekregen en bij mijn moeder autumm leaves laten branden en zowel zij als ik zijn verkocht en ik heb nu winter tea erin. Moet zeggen zalig!! Zowel mijn moeder als ik zijn enthousiast!
Daar heb ik een stel besteld, maar net de kerst geurtjes die me lekker leken waren er niet...fransbulletje schreef: Bij http://www.puresoap.nl volop herfst-winter en kerstgeurtjes te krijgen![]()
- Pauline
- 5-sterren

Bij mij hetzelfde, maar ze komen eraan is me verzekerd!Danny schreef: Daar heb ik een stel besteld, maar net de kerst geurtjes die me lekker leken waren er niet...
Vandaag ook mijn pakketje binnen gekregen! Veel melts en een beetje massage olie. Eerste even gebrand, Fairy dust. Fris en schoon, best lekker!