Nou breekt mijn klomp! Snap Radja ff niet meer!
Moderator: eelke
-
nanne
Re: Nou breekt mijn klomp! Snap Radja ff niet meer!
Heeft Radja nog keelpijn? Dan doet eten natuurlijk zeer. Misschien is het een idee om zo'n kleine kong te vullen met bevroren kvv? Als een soort ijsje. Dat is verzachtend voor haar keel en tegelijkertijd krijgt ze dan (een deel van) haar voeding binnen. Xara lust het ook bevroren maar ja, die is niet te houden als ze vlees ruikt...bevroren of niet.
Hoop toch dat ze snel weer gaat eten, anders toch maar even in overleg met de dierenarts?
Sterkte en een knuffel voor Radja!
Hoop toch dat ze snel weer gaat eten, anders toch maar even in overleg met de dierenarts?
Sterkte en een knuffel voor Radja!
Voorheen lustte Radja het wel bevroren,maar toen was het hier in NL 30 graden plus,maar nu niet meer! Maar ze eet wel weer,als het maar lekker is
. Heb de yoghurt ijsblokjes nu in de diepvries liggen met wat honing en limoen,dat gaat ze vast en zeker lekker vinden, en nog bedankt voor die tip
. Denk dat haar keelpijn zo goed als over is,ze heeft lekker wat tijmhoning met limoen opgelost in een beetje water gehad en dat heeft goed geholpen!
En sinds gisteren eet ze gewoon weer,niet haar normale hoeveelheid en met een beetje hulp,maar ze eet!
En sinds gisteren eet ze gewoon weer,niet haar normale hoeveelheid en met een beetje hulp,maar ze eet!
-
nanne
Wauw, blij om te horen!!!
Hopelijk gaat het vanaf nu steeds beter!
-
nanne
Hee Jacqueline, hoe gaat het nu met Radja? Nog steeds goed hoop ik!!!
Het gaat weer prima met de oude dame,eet weer goed! 
-
nanne
Fijn om te horen, hopelijk blijft het zo 
[quote="Radja"]
[/quote] Yuuuuhuuuuuuuuuuaaa!
[/quote] Yuuuuhuuuuuuuuuuaaa!