Hondenslab
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Hondenslab
nou als dat zou kunnen dat zou mooi zijn hebben ze een site?
Ik heb er denk ik nog wel, met klitteband en elastiek zodat ze echt blijven zitten, heb ze laten maken naar mijn wensen
Laatst gewijzigd door Kaio op za 09 nov 2013, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Rostero zijn leuke slabben zal mailen voor de maten. Tante dreigt meer formaat oom te krijgen en het moet wel passen.
Gebruik jij ze nooit?Kaio schreef: Ik heb er denk ik nog wel, met klitteband en elastiek zodat ze echt blijven zitten, heb ze laten maken naar mijn wensen
Wil je het hier ook laten weten?kira schreef: Rostero zijn leuke slabben zal mailen voor de maten. Tante dreigt meer formaat oom te krijgen en het moet wel passen.
Ik vind ze op zich best prijzig...maar er is ook geen verschil tussen niet en wel borduren denk ik?
Ik weet zeker dat je dat met Rostero kunt overleggen, ook bv als je veel dezelfde in 1x besteld voor bijvoorbeeld een groepsbestelling,.eelke schreef: Ik vind ze op zich best prijzig...maar er is ook geen verschil tussen niet en wel borduren denk ik?
Ze hebben voor mij al heel wat dingen op maat gemaakt en ben altijd super tevreden !!!
Tegenwoordig niet nee. Is niet echt nodig ook zo thuis. Had ze voor op show.eelke schreef: Gebruik jij ze nooit?
Thuis hebben we handdoeken liggen, die gaan wel eens onder de smoelen door. Maar het is met name Maci die kwijlt.
Ja bij de training zou ik ze nog kunnen gebruiken, maar denk dat arme Fozz gelijk uitgelachen wordt als ie aankomt met een slab.
Kun je niet gewoon een handdoek om de nek knopen?
Dat blijft niet zitten Nadia.
Touwtje eraan maken.
slabjes met touwtjes gaan ook altijd los zitten. (been there done that) Bovendien is het enorm lastig strikken zonder er vacht tussen te strikken. Iet met elastiek blijft gewoon beter aansluiten. En is moeilijker te verwijderen door de beren zelf 
Laatst gewijzigd door Kaio op zo 10 nov 2013, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
hihi gevonden

nieuwsgierig aagje mocht hem meteen omhebben.

nieuwsgierig aagje mocht hem meteen omhebben.

Dan een elastiek eraan maken.
-
yvette_van_alert
- 5-sterren

- Contacteer:
de sint bernard vereniging verkocht ze altijd.
nog steeds dus
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/stbe ... slabbetje/
nog steeds dus
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/stbe ... slabbetje/