Voor de mensen van BOZ die zouden mee bestellen voor 6 december
Momenteel is de planning dat ik vrijdagavond nog zou komen.
MAAR, is het voor jullie eventueel een optie dat ik zaterdag in de voormiddag kom?
Dat zal waarschijnlijk wat gemakkelijker zijn ivm de kindjes.
Ik wil ook graag bestellen en of dat nu vrijdagavond of zaterdagochtend zal zijn, maakt voor mij niet uit. Maar kom je niet naar Bergen op Zoom, dan wil de bestelling annuleren.
Als er voldoende besteld word dan komt fanne of wij samen naar BOZ.
Maar ik hoop dat jullie wel begrijpen dat ik niet voor 50kg kan gaan rijden, want het kost me dan veel aan benzine en tunnelkosten dan
Als er voldoende besteld word dan komt fanne of wij samen naar BOZ.
Maar ik hoop dat jullie wel begrijpen dat ik niet voor 50kg kan gaan rijden, want het kost me dan veel aan benzine en tunnelkosten dan
natuurlijk begrijp ik dat. Ik ga straks even kijken in mijn voorraadvriezer wat ik daar nog in heb liggen. Dan geef ik vanavond bestelling door.
Voor de zaterdag, graag! Dan bestel ik zeker mee. De 6e twijfelde ik omdat ik dan op controle moet en dat is erg vermoeiend. Tot wanneer kunnen we doorgeven?
Ok zoals het er nu naar uitziet kom ik 7 december naar BOZ.
Rond de middag verwacht ik bij Eelke te zijn.
Nu ik zie dat Lucie110 ook mee besteld heeft en van middelburg is vraag ik me af of jullie er iets aan hebben dat ik een extra stop in plan op de parking gelegen aan de n62 (sloeweg) of is dat niet handig?
Ik kan langs daar ook naar huis. En dat scheelt niet zoveel.
orinake schreef:
Ok zoals het er nu naar uitziet kom ik 7 december naar BOZ.
Rond de middag verwacht ik bij Eelke te zijn.
Nu ik zie dat Lucie110 ook mee besteld heeft en van middelburg is vraag ik me af of jullie er iets aan hebben dat ik een extra stop in plan op de parking gelegen aan de n62 (sloeweg) of is dat niet handig?
Ik kan langs daar ook naar huis. En dat scheelt niet zoveel.
Dat zou super zijn
Volgens mij is Arenda ook van plan om nog een bestelling te plaatsen.