Hoe eet mijn kat
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: Hoe eet mijn kat
Onze kat staat sinds afgelopen woensdag op volledig Kvv. Het gaat tot nu toe goed, de eerste heeft ze weinig gegeten maar nu eet ze haar bakje wel leeg.
Wij hebben 7 senior katten (de jongste gisteren 10 geworden) en op één na krijgen ze allemaal kvv (zelf samengesteld en gemalen). Twee katers kunnen en willen nog wel eens knagen en krijgen 2 of 3 keer per week een kuiken, kwartel of kippennek erbij. Ook krijgen zij hun visjes 1x per week heel. De ene weigeraar (heel hardnekkig!) lust alleen brokjes en blikvoer 
- Zaniematsu
- 5-sterren

- Contacteer:
Dit topic is geopend om te weten te komen wat katten zoal eten in 2005.
Ben benieuwd of daar ondertussen verandering in is gekomen, we leven nu immers ruim 8 jaar verder
Ben benieuwd of daar ondertussen verandering in is gekomen, we leven nu immers ruim 8 jaar verder
[quote="Zaniematsu"]
[/quote] Ik ben in ieder geval van volledig kvv naar kvv en zelf gemalen barf gegaan
Pas sinds kort wel hoor.
[/quote] Ik ben in ieder geval van volledig kvv naar kvv en zelf gemalen barf gegaan
- Zaniematsu
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb het voedingspatroon van mijn katten ook veranderd.
Ze eten nu barf en soms zelf gemalen kvv of een mix daarvan.
Ik ben nu op zoek naar een goede elektrische molen om karkas te vermalen.
Ze eten nu barf en soms zelf gemalen kvv of een mix daarvan.
Ik ben nu op zoek naar een goede elektrische molen om karkas te vermalen.