Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
ja inderdaad

-
Joyce van Puck
- 1-ster

Ik heb wel interesse in 5kilo karkas in december, als je gaat rijden.Monique77 schreef: Is er bij de mensen in de regio Rotterdam interesse in fazant ?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 562.0.html
Ik vind de poten erg aantrekkelijk, maar om nou voor 10 kilo te gaan rijden ...
Als ik aan de 150 kilo kom wil ik wel een lijntje regelen ?
* En dan maar hopen dat deze aanbieding geen spam is en bestellingen vaag gaan worden .... Het is toch een nieuwe gebruiker *
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Mensen Ingrid S vormt op 7 december een lijntje van BOZ naar Rotterdam.
http://barfdec2013.fanne-server.be/home.php
Jullie kunnen nog bestellen, vervoerskost ligt nu al onder de 0.10€/kg wat mij betreft.
Nog 1 doos konijnkarkas te bestellen en de prijs daalt naar 1.50/kg wat wil zeggen, minder dan 1.6€/kg incl transport!!!!
Jullie kunnen nog bestellen, vervoerskost ligt nu al onder de 0.10€/kg wat mij betreft.
Nog 1 doos konijnkarkas te bestellen en de prijs daalt naar 1.50/kg wat wil zeggen, minder dan 1.6€/kg incl transport!!!!
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
KARKAS AAN 1.50€/kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Monique77 schreef: Is er bij de mensen in de regio Rotterdam interesse in fazant ?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 562.0.html
Ik vind de poten erg aantrekkelijk, maar om nou voor 10 kilo te gaan rijden ...
Als ik aan de 150 kilo kom wil ik wel een lijntje regelen ?
* En dan maar hopen dat deze aanbieding geen spam is en bestellingen vaag gaan worden .... Het is toch een nieuwe gebruiker *
Als dit doorgaat heb ik ook wel interesse.
Word mijn eerste lijntje, maar als ik het goed begrijp is dit in Rotterdam op te halen?
5 kilo karkas
5 kilo poten
Nog als toevoeging zal ik me hier ook voorstellen. Kon er geen apart topic voor vinden.
Sinds twee weken hebben wij weer een hond. Dalmatiër reu van bijna 6 maanden.
Onze poes eet al KVV bij ons en de hond ook. Ik ben me aan het verdiepen in barf en kwam zo hier terecht.
We wonen in Schiedam
Laatst gewijzigd door Sanneb op zo 17 nov 2013, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
judith1967
- 5-sterren

Sorry,maar ik verander mijn fazant kk in 5 kilo,na inspectie vanmiddagjudith1967 schreef: Ik zou dan wel 10 kg fazantkk willen(bij voldoende interesse/kilo's)![]()
Het gaat niet door denk ik, want buiten jou en mij heeft niemand interessejudith1967 schreef: Sorry,maar ik verander mijn fazant kk in 5 kilo,na inspectie vanmiddag![]()
Welkom Sanne
Voorstellen doen "we" meestal in Barplaats, onderaan dus 
OT: Ligt het aan mij of wordt er weinig orgaan aangeboden?
Ik kan zo langzamerhand wel weer wat gebruiken, maar ik kom het bijna nooit tegen

OT: Ligt het aan mij of wordt er weinig orgaan aangeboden?
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
7 december komt er wat orgaan richting BOZ/GOES en ROTTERDAM.Nynke schreef: Welkom Sanne![]()
OT: Ligt het aan mij of wordt er weinig orgaan aangeboden?![]()
Ik kan zo langzamerhand wel weer wat gebruiken, maar ik kom het bijna nooit tegen
![]()
![]()
Er is nog 3x5kg paardenhart te verdelen en dan het gewone konijnorgaan (hart/long - lever - nier)
Paardenlever - long en milt kan ook, maar dan moeten we aan volle dozen komen (4x5kg)
Bedankt, dan ga ik me daar straks nog eens goed voorstellen. 
Ik denk dat ik 75% van mijn orgaan via SW of IC bestel...dus in jouw geval moet dat niet moeilijk zijnNynke schreef: Welkom Sanne![]()
OT: Ligt het aan mij of wordt er weinig orgaan aangeboden?![]()
![]()
![]()
- Zaniematsu
- 5-sterren

- Contacteer:
Klinkt goed!!orinake schreef: Mensen Ingrid S vormt op 7 december een lijntje van BOZ naar Rotterdam.
Is er een foto van de producten? Ik heb interesse in de konijnkarkassen voor de katten als ze klein zijn.
Is daar ergens een foto van?
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
zal is kijken voor een foto, tzijn meestal de borststukjes, dus niet de rugkarkassen
- Zaniematsu
- 5-sterren

- Contacteer:
De kleine "puntmutsjes" ?
Die wegen ongeveer 150 gram per stuk. Als dat ze zijn ben ik ook geïnteresseerd. Dat zijn de maatjes die fijn zijn voor mijn katten
Nou nog kijken of ik ruimte heb en hoeveel, in de vriezer.
Die wegen ongeveer 150 gram per stuk. Als dat ze zijn ben ik ook geïnteresseerd. Dat zijn de maatjes die fijn zijn voor mijn katten
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja in principe heb ik die altijd. Er kan al wel eens een groter stuk tussen zitten, maar dat gebeurt weinig.Zaniematsu schreef: De kleine "puntmutsjes" ?
Vind helaas geen foto's meer van de karkasjes, zal straks is vragen of fanne ze nog heeft staan.