Heb heel veel duimen nodig!!uitslag :(
Moderator: Lizzy
Re: Heb heel veel duimen nodig!!uitslag :(
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Och nee toch....wat ontzettend triest..tjemig zeg, heel veel sterkte!!
Bah, dit nieuws wil je niet horen.... Heel veel sterkte....
Was vanmiddag met de buuf met haar Amstaff mee naar de DA, zelfde uitslag
Was niet mijn hond, maar zoiets komt snoeihard binnen...
Was vanmiddag met de buuf met haar Amstaff mee naar de DA, zelfde uitslag
Het is ook voor jouw buuf zwaar K.....! Sterkte voor buufSultan schreef: Bah, dit nieuws wil je niet horen.... Heel veel sterkte....
Was vanmiddag met de buuf met haar Amstaff mee naar de DA, zelfde uitslagWas niet mijn hond, maar zoiets komt snoeihard binnen...
Dank je wel 
En ook super dat je met mij meedenkt in mijn topic terwijl je zelf genoeg aan je hoofd hebt!! waardeer dat enorm
En ook super dat je met mij meedenkt in mijn topic terwijl je zelf genoeg aan je hoofd hebt!! waardeer dat enorm
We laten haar vrijdag gaan,ze gaat snel achteruit 
Ach gosh, heel veel sterkte

Ah jee, wat een verdriet zeg!Radja schreef: We laten haar vrijdag gaan,ze gaat snel achteruit![]()
Waar heeft ze nu het meest last van? Kun je nog wat leuke dingen met haar gaan doen?
Helaas niet,ze wil niet meer wandelen,zondag voor het laatst met haar naar het bos geweest,had ik graag nog 1 x willen doen,of naar Bussloo. Als ze slaapt dan gaat het wel,maar wakker blijft ze hoesten,tranen druppen uit haar ogeneelke schreef: Ah jee, wat een verdriet zeg!
Waar heeft ze nu het meest last van? Kun je nog wat leuke dingen met haar gaan doen?
Ah jeetje, dat is afzien inderdaad....kan de dierenarts niet nog even iets geven tegen het hoesten? Dat de klachten nog even wat minder zijn...Radja schreef: Helaas niet,ze wil niet meer wandelen,zondag voor het laatst met haar naar het bos geweest,had ik graag nog 1 x willen doen,of naar Bussloo. Als ze slaapt dan gaat het wel,maar wakker blijft ze hoesten,tranen druppen uit haar ogenheb frolic en een blik eten voor haar gehaald en dat krijgt ze steeds wat van
Ze krijgt al prednison.
- Charlie Angel
- Moderator
Dit zijn zulke k*t berichten, die wil je nooit horen. 
En ze snel als Radja achteruit gaat, vreselijk.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor nu, voor het afscheid en voor het gemis daarna.
En ze snel als Radja achteruit gaat, vreselijk.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor nu, voor het afscheid en voor het gemis daarna.
Heel veel sterkte

Veel sterkte
, een besluit genomen uit liefde voor je hond