Knuffel haar maar helemaal te pletter,......
Heb heel veel duimen nodig!!uitslag :(
Moderator: Lizzy
Re: Heb heel veel duimen nodig!!uitslag :(
Heel veel sterkte morgen,.........

Lieve allemaal,gisteren en vandaag heb ik ipv 1x per dag,2 x prednison gegeven en daardoor hebben we afgelopen nacht een redelijke tot bijna goede nacht gehad. En sterker nog we zijn,mijn man en ik vandaag nog een half uurtje in ons bos geweest en mijn meissie heeft daar zo van genoten! Heb haar zoveel lekkere dingetjes gegeven die mijn meissie eigenlijk mocht,maar heeft daar echt van gesmuld!
Maar ondanks dat het beter lijkt te gaan door de meds,weten we dat wij morgen de goede beslissing gaan nemen,haar hoesten is nog dieper,begint er bij te niezen,dus benauwd! Uitstellen,nee dat verdient ze niet! Zoals al vaker in een topic is geschreven,beter een dag te vroeg,dan 1 dag te laat! En als je met liefde een hond in je leven neemt,dan moet je haar ook met liefde laten gaan! Hoe moeilijk dat voor ons mensen ook is!
Misschien lijkt het alsof ik hard of ongevoelig overkom,maar het tegendeel is waar! Ik huil zonder dat mijn schat het merkt.
Het is allemaal zo zwaar K*T! Ze was echt mijn allessie! Ik houd zo vreselijk veel van haar,eigenlijk is Radja een kind van ons,klinkt erg overdreven,maar denk dat velen dit wel snappen,heb ook 2 jongens thuis,kinderen,23 en 20 jaar.Radja was hun "zusje" ( mijn jongens hun woorden)
Morgenvroeg 11uur komt de DA,hoop dat ze rustig gaat! Dat heeft ze verdient!

Maar ondanks dat het beter lijkt te gaan door de meds,weten we dat wij morgen de goede beslissing gaan nemen,haar hoesten is nog dieper,begint er bij te niezen,dus benauwd! Uitstellen,nee dat verdient ze niet! Zoals al vaker in een topic is geschreven,beter een dag te vroeg,dan 1 dag te laat! En als je met liefde een hond in je leven neemt,dan moet je haar ook met liefde laten gaan! Hoe moeilijk dat voor ons mensen ook is!
Misschien lijkt het alsof ik hard of ongevoelig overkom,maar het tegendeel is waar! Ik huil zonder dat mijn schat het merkt.
Het is allemaal zo zwaar K*T! Ze was echt mijn allessie! Ik houd zo vreselijk veel van haar,eigenlijk is Radja een kind van ons,klinkt erg overdreven,maar denk dat velen dit wel snappen,heb ook 2 jongens thuis,kinderen,23 en 20 jaar.Radja was hun "zusje" ( mijn jongens hun woorden)
Morgenvroeg 11uur komt de DA,hoop dat ze rustig gaat! Dat heeft ze verdient!
Heel veel sterkte morgen, ik denk aan jullie
Ohhh wat fijn dat jullie nog even naar het bos konden, dat wilde je zo graag.
Ik zal aan jullie denken morgenochtend, sterkte
Ik zal aan jullie denken morgenochtend, sterkte
Echt dat was zo fijn en ook vreselijk moeilijk,de laatste x,heb daar niet gehuildeelke schreef: Ohhh wat fijn dat jullie nog even naar het bos konden, dat wilde je zo graag.
Ik zal aan jullie denken morgenochtend, sterkte![]()
Wat vreselijk voor jullie

Ontzettend veel sterkte voor morgen en voor de moeilijke tijd daarna

Ontzettend veel sterkte voor morgen en voor de moeilijke tijd daarna
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ontzettend veel sterke morgen!! Knuffel, ruik, voel en geniet nog even van je mooie meisje 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

O meis, wat zwaar. Maar wat goed en sterk dat je voor Radja kiest, en voor wat voor haar het beste is.
Heel veel sterkte morgen met het afscheid. Ik ben blij voor jullie dat jullie nog een mooie dag met elkaar hebben mogen beleven.
Heel veel sterkte morgen met het afscheid. Ik ben blij voor jullie dat jullie nog een mooie dag met elkaar hebben mogen beleven.
Ik lees nu pas wat er aan de hand is, wat erg 
Heel veel sterkte !!!

Heel veel sterkte !!!
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen morgen en de komende periode

Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor morgen

Ik lees met tranen in mijn ogen jouw laatste berichten. De liefde voor Radja spat er vanaf...
Heel veel sterkte straks en voor de tijd die komen gaat. Het klinkt zo cliché, maar jij geeft Radja haar ultieme geschenk. Niet meer lijden, maar mogen gaan uit liefde. Een beter baasje als jij had Radja niet kunnen wensen.
Heel veel sterkte en kracht voor straks en voor de tijd die volgt.
Heel veel sterkte straks en voor de tijd die komen gaat. Het klinkt zo cliché, maar jij geeft Radja haar ultieme geschenk. Niet meer lijden, maar mogen gaan uit liefde. Een beter baasje als jij had Radja niet kunnen wensen.
Heel veel sterkte en kracht voor straks en voor de tijd die volgt.
ik weet hoe het voelt, maar weet dat jij het beste voor hebt met je Radja.
Heel veel sterkte gewenst voor de moeilijke tijd die volgt!
Cath
Heel veel sterkte gewenst voor de moeilijke tijd die volgt!
Cath
Heel veel sterkte gewenst vandaag, morgen en de weken die komen gaan. 
Heel veel sterkte! 
Zoals ook al is gezegd, je laat haar gaan uit liefde. En Radja is een gelukkige hond met zo'n warm en liefdevol gezin om haar heen.
Ik zal ook aan jullie denken.
Zoals ook al is gezegd, je laat haar gaan uit liefde. En Radja is een gelukkige hond met zo'n warm en liefdevol gezin om haar heen.
Ik zal ook aan jullie denken.