Heb heel veel duimen nodig!!uitslag :(
Moderator: Lizzy
Re: Heb heel veel duimen nodig!!uitslag :(
Ik wil je nogmaals sterkte toewensen met het verlies van jouw lieve Radja
Vaarwel lieve Radja
Vaarwel lieve Radja
Wat vreselijk moeilijk... Ze is duidelijk overladen met liefde in haar laatste dagen. Heel veel sterkte met het verlies.
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat is het ontzettend snel gegaan
. Veel sterkte met dit grote verlies!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Heel veel sterkte!
Ga jullie allemaal weer bedanken voor alle lieve,fijne reacties en voor zo ontzettend veel knuffels! BP leden geven andere leden zo als ik,maar er zijn vrij veel andere lieverds heen gegaan,naar de andere kant van de regenboog,zo veel steun en dat maakt het iets wat makkelijker,want vele van jullie hebben ook vreselijke verliezen meegemaakt en BP heeft voor iedereen lieve woorden en knuffels over! En daar staat BP voor,jullie zijn echt fantastisch!! Stuk voor stuk! Mijn topic is waanzinnig veel gelezen,vele hebben een reactie geplaatst en ben jullie echt dankbaar
mijn hart
en dat duurt nog wel een hele lange tijd,want het gemis wordt ieder dag meer en meer,maar ook dat herkennen jullie!
voor jullie en nogmaals bedankt! 
Ach ik lees het nu pas. Wat een kl*te uitslag, en nu is je meissie al gegaan....
Verlost van de klachten...
Ontzettend veel sterkte!
Ontzettend veel sterkte!
ik wens je heel veel sterkte de komende tijd!
ik ben vorig jaar ook mijn katje verloren.
de leegte die daarna komt is zo moeilijk!
het verlies van een huisdier kan zo'n pijn doen, dat ik dacht dit wil, ik nooit meer!
maar ik kon die leegte niet verdragen, het gemis was te groot, en ik heb terug katjes genomen, niet om te vervangen , zeker niet,
want geen enkele kat zal haar kunnen vervangen, wat niet wegneemt dat ik van mijn huidige katten erg geniet, het verzacht écht wel, maar vergeten doe je ze nooit. je denkt er aan met een glimlach.
je denkt aan de mooie momenten die je met haar hebt gehad, mijn kat was 13, en ze was mijn alles, mijn jongste zoon noemde haar ook zijn "zusje", ik vond het dan ook zo ontroerend dat jouw zonen haar óók zo zagen als "zusje"!

cath
cath
ik ben vorig jaar ook mijn katje verloren.
de leegte die daarna komt is zo moeilijk!
het verlies van een huisdier kan zo'n pijn doen, dat ik dacht dit wil, ik nooit meer!
maar ik kon die leegte niet verdragen, het gemis was te groot, en ik heb terug katjes genomen, niet om te vervangen , zeker niet,
want geen enkele kat zal haar kunnen vervangen, wat niet wegneemt dat ik van mijn huidige katten erg geniet, het verzacht écht wel, maar vergeten doe je ze nooit. je denkt er aan met een glimlach.
je denkt aan de mooie momenten die je met haar hebt gehad, mijn kat was 13, en ze was mijn alles, mijn jongste zoon noemde haar ook zijn "zusje", ik vond het dan ook zo ontroerend dat jouw zonen haar óók zo zagen als "zusje"!
cath
cath
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
heel veel sterkte....

- -Annemarie-
- 5-sterren

Heel veel sterkte gewenst.

-
Lil
Ik vond het eind mei ook een warm bad. Eindelijk mensen die begrijpen wat zo'n verlies betekend. Het is echt een behoorlijk rouwproces en daar moet je alle tijd en gelegenheid toe nemen!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Heel veel sterkte met het verlies van Radja
Van mij voor jullie 
heel veel sterkte met het verlies van Radja....