Drs. Aharon
Moderator: Lizzy
Re: Drs. Aharon
Heiloo is goed te doen qua afstand, toch?
Any Animal, Erwin van Gijtenbeek is osteopaat
Any Animal, Erwin van Gijtenbeek is osteopaat
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Lol, Heiloo is niet zo ver nee
Ik ga even de link bekijken.
Maar jullie bevelen hem dus aan boven aharon begrijp ik. Kan iemand (ik voel me dom
) me het verschil uitleggen tussen een orthomanueel therapeut en een osteopaat? En is er zelf iemand bij deze man in Heiloo geweest?
Maar jullie bevelen hem dus aan boven aharon begrijp ik. Kan iemand (ik voel me dom
lol, x2. Ik heb een afspraak gemaakt bij any animal voor morgen en aharon afgezegd. Assistente was kei vriendelijk van any animal, heeft me een beetje uitgelegd wat ze deden, morgen 11:50 in Heiloo. Ze kwam zelf ook uit Den Helder 
En ik begreep dus dat osteopathie niet met gescheur en getrek gaat. Nou, we proberen het maar gewoon dan.
En ik begreep dus dat osteopathie niet met gescheur en getrek gaat. Nou, we proberen het maar gewoon dan.
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Haha zo jij gaat lekker snel.
Ja ik ga daar heen gewoon als onze DA o.a voor titerbepaling.
Voor Judy hebben we wel een paar osteopathische behandelingen gehad, dit was ivm incontinentie (helaas zit ze nu toch op de medicijnen) het gaat zeker niet hardhandig! Judy vond het wel prettig en onderging het prima, ik hoefde haar amper vast te houden.
Veel succes morgen
Ja ik ga daar heen gewoon als onze DA o.a voor titerbepaling.
Voor Judy hebben we wel een paar osteopathische behandelingen gehad, dit was ivm incontinentie (helaas zit ze nu toch op de medicijnen) het gaat zeker niet hardhandig! Judy vond het wel prettig en onderging het prima, ik hoefde haar amper vast te houden.
Veel succes morgen
Ja, sorry. Ik wil echt gewoon dat Baloe opknapt. Asap. En ik ben nogal van het "nu nu nu" en niet van het "ooh ik bel na het weekend wel eens". Dus ik denk, what the hell, ik ga gewoon bellen of ze nog een afspraak hebbenpetramarcel schreef: Haha zo jij gaat lekker snel.
De osteopatische behandelingen hebben dus niet geholpen begrijp ik?Ja ik ga daar heen gewoon als onze DA o.a voor titerbepaling.
Veel succes morgen
Iemand nog ervaring met fysio bij een hernia? Ik geloof dat ik Maandag ook maar acupunctuur ga bellen :')
Goede beslissing. Hier dezelfde ervaring als nikedog, al wel zeker 10 jaar terug met Aharon .
En ze werd ook nog eens heel boos toen ik geen 3e afspraak wilde maken omdat ik het belachelijk vond om inderdaad iets van 80 euro te betalen terwijl zij de hond alleen maar 10 meter liet lopen en zei dat het er allemaal prima uitzag, en ik weer kon vertrekken.
En ze werd ook nog eens heel boos toen ik geen 3e afspraak wilde maken omdat ik het belachelijk vond om inderdaad iets van 80 euro te betalen terwijl zij de hond alleen maar 10 meter liet lopen en zei dat het er allemaal prima uitzag, en ik weer kon vertrekken.
Achterlijk ook hoor :')Sanyo schreef: Goede beslissing. Hier dezelfde ervaring als nikedog, al wel zeker 10 jaar terug met Aharon .
En toch (en dit is geen aanval ofzo hoor!) vraag ik me af hoe het dan kan dat er toch ook zoveel blijkbaar goeie ervaringen zijn met haar.
Ik heb ook wel ervaring met Aharon en die van mij waren echt niet al te slecht.
Sita kreeg diagnose HD D met beginnende artrose. Onze DA verwees ons door naar een orthopeed in Utrecht. Hij bevestigde de HD en constateerde ook dat ze nogal last van haar rug had. Een heupoperatie was in haar geval niet meer mogelijk, en nou ja, ik moest het maar een poosje aankijken en als het nou niet veel beter zou worden zou ik eventueel naar een orthomanueel (aharon) kunnen gaan. Hij gaf haar naam door.
Ik kon het toen al niet meer aanzien dat ze zo'n pijn had... en heb gelijk gebeld voor een afspraak. Ook al werd dat niet echt aangemoedigd.
Ik vond haar niet hardhandig te werk gaan, eigenlijk heel rustig en proberen de hond op haar gemak te stellen. Tja tegenover mensen zal ze best raar overkomen, daar kan ik me alles bij voorstellen. Maar dat zal misschien ook komen doordat Nederlands niet haar moedertaal is. Ik vond het bij mij echt wel meevallen.
Ze heeft Sita 2x behandeld (bekken rechtgezet en rug behandeld en ik zag serieus verlichting bij Sita), de prijzen zijn idd niet misselijk. Ook omdat ze bij mij niet om de hoek woont, ging ik verder kijken en kwam op uit iemand bij mij in de buurt die naast fysio ook hydrotherapie aanbiedt. Dat werd door Aharon 'afgekraakt'. Want hydro, ach dan kan je de hond ook lekker laten zwemmen. Eigenwijs als ik dan ben, ben ik daar toch mee begonnen en dat voor ons het ei van Columbus.
Bespiering is verbeterd en houdt de heupen op zijn plek. Dat zou met alleen zwemmen niet zo verbeterd zijn....
Tja en dan een fysio in de buurt, dan is voor mij geen reden meer om zo ver naar Aharon te moeten rijden. Alhoewel, heel eerlijk gezegd, ik NIET om haar gedrag tov mij ben weggegaan daar. En ook niet vanwege een slechte behandeling aan de hond. Wel om de prijzen, de afstand en het negatieve advies mbt hydrotherapie, en als je achteraf zoveel slechte verhalen hoort, ga je je toch afvragen hoe het zit.
Succes morgen bij Any Animal! Volgens mij zit je daar wel goed.
hou je ons op de hoogte?
Sita kreeg diagnose HD D met beginnende artrose. Onze DA verwees ons door naar een orthopeed in Utrecht. Hij bevestigde de HD en constateerde ook dat ze nogal last van haar rug had. Een heupoperatie was in haar geval niet meer mogelijk, en nou ja, ik moest het maar een poosje aankijken en als het nou niet veel beter zou worden zou ik eventueel naar een orthomanueel (aharon) kunnen gaan. Hij gaf haar naam door.
Ik kon het toen al niet meer aanzien dat ze zo'n pijn had... en heb gelijk gebeld voor een afspraak. Ook al werd dat niet echt aangemoedigd.
Ik vond haar niet hardhandig te werk gaan, eigenlijk heel rustig en proberen de hond op haar gemak te stellen. Tja tegenover mensen zal ze best raar overkomen, daar kan ik me alles bij voorstellen. Maar dat zal misschien ook komen doordat Nederlands niet haar moedertaal is. Ik vond het bij mij echt wel meevallen.
Ze heeft Sita 2x behandeld (bekken rechtgezet en rug behandeld en ik zag serieus verlichting bij Sita), de prijzen zijn idd niet misselijk. Ook omdat ze bij mij niet om de hoek woont, ging ik verder kijken en kwam op uit iemand bij mij in de buurt die naast fysio ook hydrotherapie aanbiedt. Dat werd door Aharon 'afgekraakt'. Want hydro, ach dan kan je de hond ook lekker laten zwemmen. Eigenwijs als ik dan ben, ben ik daar toch mee begonnen en dat voor ons het ei van Columbus.
Bespiering is verbeterd en houdt de heupen op zijn plek. Dat zou met alleen zwemmen niet zo verbeterd zijn....
Tja en dan een fysio in de buurt, dan is voor mij geen reden meer om zo ver naar Aharon te moeten rijden. Alhoewel, heel eerlijk gezegd, ik NIET om haar gedrag tov mij ben weggegaan daar. En ook niet vanwege een slechte behandeling aan de hond. Wel om de prijzen, de afstand en het negatieve advies mbt hydrotherapie, en als je achteraf zoveel slechte verhalen hoort, ga je je toch afvragen hoe het zit.
hou je ons op de hoogte?
Hmm, opzich een ervaring die idd wel meevalt i.t.t sommige andere horrorstories die ik hoor :SSimone V schreef: Ik heb ook wel ervaring met Aharon en die van mij waren echt niet al te slecht.
hou je ons op de hoogte?
Ik ga jullie op de hoogte houden, maar dan in dit topic :
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 820.0.html
Dan blijft het centraal denk ik
Kijk die zweep over de paraveterinairen werpt toch zijn vruchten afQwea schreef: lol, x2. Ik heb een afspraak gemaakt bij any animal voor morgen en aharon afgezegd. Assistente was kei vriendelijk van any animal, heeft me een beetje uitgelegd wat ze deden, morgen 11:50 in Heiloo. Ze kwam zelf ook uit Den Helder
Ik ben er morgen niet, of misschien wel maar dat weet ik nu nog niet. Wens je veel succes
Aimee de rooij uit Yerseke: http://www.dierenchiropractor.nl/
Ik moest lachenFido schreef: Kijk die zweep over de paraveterinairen werpt toch zijn vruchten af![]()
![]()
![]()
Ik ben er morgen niet, of misschien wel maar dat weet ik nu nog niet. Wens je veel succes![]()
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Bij Judy bleef de incontinentie inderdaad maar dat hadden ze van te voren gezegd, er was kans dat het zou werken en net zoveel kans dat het niet zou werken.
Het werkte een paar dagen, dus helaas. Wel was ze daarna soepeler en kan nog steeds lekker rennen, windhondenstyle
Het werkte een paar dagen, dus helaas. Wel was ze daarna soepeler en kan nog steeds lekker rennen, windhondenstyle
Ja, een paar jaar terug is mijn jonge border collie Joy tegen een andere hond opgebotst en heeft daar een schouderblessure aan overgehouden..... Ben bij een aantal dierenartsen en therapeuten geweest en het werd eigenlijk alleen maar slechter. Zelfs zo erg dat ze het gewone plasrondje al niet meer kon zonder te kreupelen, ik overwoog haar evt in te laten slapen... tot ik bij any animal kwam !Qwea schreef: En is er zelf iemand bij deze man in Heiloo geweest?
Joy heeft een aantal behandelingen gehad maar kon daarna praktisch alles weer ! Bos, strand, rennen etc en ik heb weer een blije hond !
Ik loop geen wedstrijden meer, want dat gaat wel fout, maar dat hoeft ook niet