Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Het is hier heerlijk nu !! De zon schijnt, mooie wolkenluchten, grond is nat ; niks meer aan doen

Gister en dan vooral gisteravond was het hier heel slecht weer; veel regen en ook best harde wind. Meneer vond zichzelf helemaal zielig toen hij thuiskwam, want hij had in de stromende regen de vrachtwagen mogen inladen.
Vandaag begon het hier best mooi; redelijk warm en een zonnetje. maar nu alweer regen. Ik vind het nog steeds best warm, maar ik denk dat dat aan mij ligt.
Vandaag begon het hier best mooi; redelijk warm en een zonnetje. maar nu alweer regen. Ik vind het nog steeds best warm, maar ik denk dat dat aan mij ligt.
Nee hoor Koek, het is ook nog warm. Ik had vanmorgen en een fleecedingetje aan en een jas, pfieuw, het zweet stond op mn rug.koekje schreef: Gister en dan vooral gisteravond was het hier heel slecht weer; veel regen en ook best harde wind. Meneer vond zichzelf helemaal zielig toen hij thuiskwam, want hij had in de stromende regen de vrachtwagen mogen inladen.
en veel water 
- Angelique
- 5-sterren

H O R R O R S T O R M 

- - Judith -
- 5-sterren

Uh oh, volgens mij heb ik iets gemistAngelique schreef: H O R R O R S T O R M![]()
Als ik het zo lees moet het echt heel heftig worden morgen. Omdat de storm samen valt met springtij sluiten ze hier morgennacht zelfs de stormvloedkering volledig af 
we zingen het zelf: Hoor de wind waait door de bomen..... 2 handen aan 't stuur vandaag !!

Hmmm schijnt echt erg te worden he! Bah, ik had nog wel een training en een strand wandelng gepland voor vanmiddag.....
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

De speurles van B is afgezegd 
Maar wel zo veilig!!
Dan maar even wapperen op het strand straks!
Maar wel zo veilig!!
Dan maar even wapperen op het strand straks!
Tja ik moet helaas eerst vanmorgen werken....en dan net als het slechte weer losbarst zal ik wel vrij zijn 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

B geniet wel voor 3 dan 
- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik heb voor de zekerheid mijn kerstkrans van de deur gehaald en de klep van de openhaard gesloten.
De fietsen zullen we ook maar verankeren voor de deur
De fietsen zullen we ook maar verankeren voor de deur