Die zit vast nog veilig in de cel; werd vanochtend door een politieauto afgevoerd, zag ik uit 't raameelke schreef: Arme sinterklaas![]()
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Inge en Bono
- 5-sterren

Re: Het weer
- renate1982
- 4-sterren

Het gaat hier toch best tekeer
van mij mag het wel iets minder. Hopelijk blijven de bomen hierachter staan en me schutting 
Kanaal hierachter staat nu al redelijk hoog, dus ben benieuwd wat dat gaat worden...
Kanaal hierachter staat nu al redelijk hoog, dus ben benieuwd wat dat gaat worden...
Ohh nee! *gaat snel naar de site van het sinterklaasjournaal*Inge en Bono schreef: Die zit vast nog veilig in de cel; werd vanochtend door een politieauto afgevoerd, zag ik uit 't raam![]()
Nou lekker dan, krijgen we hier ook nog sneeuwashley schreef: Nee het gaat in duitsland sneeuwen, hier is het boven 0 en gaat het regenen zeggen ze![]()
- Angelique
- 5-sterren

Het begint hier nou toch wel door te waaien. Kippen zijn zelf maar het hok ingegaan
Schuttingen staan gesjord...losse zooi opgeruimd...op hoop van zegen dan maar 
Angelique schreef: Het begint hier nou toch wel door te waaien. Kippen zijn zelf maar het hok ingegaanSchuttingen staan gesjord...losse zooi opgeruimd...op hoop van zegen dan maar
![]()
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
TV NH zendt live uit vanaf het strand, Patsy zit aan de buis gekluisterd. 
- Angelique
- 5-sterren

Linkje?*Dorothea* schreef: TV NH zendt live uit vanaf het strand, Patsy zit aan de buis gekluisterd.![]()
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Heb je geen regionale zenders op de tv?Angelique schreef: Linkje?
- Angelique
- 5-sterren

Oh jawel, maar die staat nu niet aan.*Dorothea* schreef: Heb je geen regionale zenders op de tv?
- Inge en Bono
- 5-sterren

eelke schreef: Ohh nee! *gaat snel naar de site van het sinterklaasjournaal*

En toen waren ze weg, ik kon ze niet meer tegenhouden.....
Het is hier al lekker donker, zit met de lampen aan en het waait al stevig. Het was vanmorgen een interessante wandeling tegen de wind in op het strand, we zaten bijna in Katwijk.
Planten net maar even in veiligheid gesteld in de schuur, die stuiterden al door de tuin heen, ben benieuwd wat we nog gaan krijgen.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Inge en Bono schreef:![]()
Dag sinterklaasje, daaahaag daahaaag zwarte piet 
Vindt t wel gezellig hoor, lekker stoofvlees staat te sudderen, ga zo vast m'n kerstspullen uitzoeken, morgen boompje in huis, regen op de ramen, woei die door de schoorsteen klinkt, bakje winterglow thee erbij: ik hou d'r wel van.