Wat me wel opvalt (niet helemaal zeker want niet iedereen heeft foto van haar/zijn hond erbij), is dat de grote honden er allemaal gek op zijn, terwijl die ene die het niet lust (Django) ook een klein exemplaar is. Net als de mijnen
Konijnenoren geliefd of niet?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Dwarreltje
- 5-sterren

Re: Konijnenoren geliefd of niet?
Wat me wel opvalt (niet helemaal zeker want niet iedereen heeft foto van haar/zijn hond erbij), is dat de grote honden er allemaal gek op zijn, terwijl die ene die het niet lust (Django) ook een klein exemplaar is. Net als de mijnen
bowie (golden retriever) vond die gedroogde oren helemaal top !!.. .Ik moest wel ff slikken (en ons konijn ook) toen ik ze zag...

Hier krijgen ze elke avond een oortje voor het slapen gaan.
De volgende ochtend worden dan de oren van de levende konijnen lief uitgewassen zonder er op te knabbelen.
De volgende ochtend worden dan de oren van de levende konijnen lief uitgewassen zonder er op te knabbelen.
konijnemans heeft nog steeds 2 oren.. dus zal wel goed zijn allemaaleelke schreef: Hier krijgen ze elke avond een oortje voor het slapen gaan.
- Dwarreltje
- 5-sterren

eelke schreef: Hier krijgen ze elke avond een oortje voor het slapen gaan.
Ook hier worden ze met smaak verorberd, zowel rauw als ook gedroogd 
mwhoah, das niet de ervaring hier. De schotse terriër van mijn ouders (mijn ouders zijn dus helemaal niet van de barf en er werd dan ook direct gezegd "oh, dat lust ze niet hoor" doet er een moord voorDwarreltje schreef: Wat me wel opvalt (niet helemaal zeker want niet iedereen heeft foto van haar/zijn hond erbij), is dat de grote honden er allemaal gek op zijn, terwijl die ene die het niet lust (Django) ook een klein exemplaar is. Net als de mijnenZou dat nog schelen??
Ik ga ze binnenkort voor het eerst proberen, dus weet het nog niet.
Kunnen ze er weer even tegenaan! En vrouwtje gaat straks zelf ook snackjes drogen, mjammie. Nog meer!!zhiva schreef: Ik heb ze hier al toegefluisterd dat er weer heel veel oortjes aankomen. Ze staan te trappelen![]()
Mowgli most ze zowel vers als gedroogd niet, dus toen de rest van de zelf gedroogde oren aan mijn stief-schoonpapa-nr.2 meegegeven voor hun 6 honden. Die waren er erg blij mee 
-
Fabienne88
- 1-ster

Ik heb 2 honden..
Onze Labrador die SMULT van konijnenoren
Onze Weimaraner die SPUUGT van konijnenoren
Tsja.. Smaken verschillen
Onze Labrador die SMULT van konijnenoren
Onze Weimaraner die SPUUGT van konijnenoren
Tsja.. Smaken verschillen
-
marjan23
- 3-sterren

- Contacteer:
Hier heel erg geliefd, zo geliefd dat de jongste draak er een handje van heeft om de doos uit de kast te trekken en alles op te eten.
Zelfs Woody, die geen konijn blieft, eet graag de gedroogde konijnenoren
Zelfs Woody, die geen konijn blieft, eet graag de gedroogde konijnenoren
Konijnen-oren gedroogd van de eerste batch waren eerst heeeeerlijk....maar die van de tweede batch heel bah.
Heb ze zelf nog verder gedroogd in de oven op 40 graden maar mevrouw blieft ze niet meer.
Misschien als ik ze even aanbraadt in de pan.

Heb ze zelf nog verder gedroogd in de oven op 40 graden maar mevrouw blieft ze niet meer.
Misschien als ik ze even aanbraadt in de pan.
Ik leg de oortjes even in lauw water en ze worden met smaak gegetenNeally schreef: Konijnen-oren gedroogd van de eerste batch waren eerst heeeeerlijk....maar die van de tweede batch heel bah.
Misschien als ik ze even aanbraadt in de pan.![]()
![]()
![]()
Dit geld voor 1 van de honden van mijn ouders die lust ze anders niet
Laatst gewijzigd door madonna op vr 06 dec 2013, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
dat ga ik proberen!