De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Twee babies erbij!
Ohhh wat zijn ze leuk!! Ik wil ook zo'n baby!
Even geduld!Nadia schreef: Ohhh wat zijn ze leuk!! Ik wil ook zo'n baby!
Zo, David is er vroeg bij!
Heeft tie nu rood haar?
Heeft tie nu rood haar?
Ik ben er nog niet uit wat voor haarkleur hij heeft. Het is een soort donkerblond waar een licht rossige gloed overheen zit.koekje schreef: Zo, David is er vroeg bij!
Heeft tie nu rood haar?![]()
O erg he, staaaaan willen ze. En sterk in die pootjes 
Ja, en steeds als hij staat komt er zo'n enorme grijns op dat tandeloze bekkie.Jantina schreef: O erg he, staaaaan willen ze. En sterk in die pootjes![]()
Leuk al die foto's...
En over dat staan, hier een dochter die dat vanaf de geboorte al deed en met 10 maanden liep ze al buiten te "spelen".
Dus berg je maar.

En over dat staan, hier een dochter die dat vanaf de geboorte al deed en met 10 maanden liep ze al buiten te "spelen".
Dus berg je maar.
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:

Mijn lieve meisje.. 4 maandjes oud...
Evi wil ook alleen maar staan.. En anders zitten en rondkijken.. Liggen is niks aan..
Ze doet pogingen om van buik naar rug en andersom te draaien, maar dat lukt van geen kant... Ze wordt dan booooooos...
Sinds kort gaan we naar babyzwemmen, dat vind ze echt helemaal het einde.. (Beetje jammer dat ze het pletsen en platsen nu ook in haar eigen badje wil doen, waardoor mama zeiknat is na het badderen
Achh zo lief

En als we samen thuis zijn gaat een van ons met hem onder de douche, dat is helemaal het einde.
Hihi, wij zwemmen niet, maar een hier is badderen ook een groot spetterfestijn, dus badje staat nu in de badkamer ipv in de slaapkamer.......wenche schreef:
Sinds kort gaan we naar babyzwemmen, dat vind ze echt helemaal het einde.. (Beetje jammer dat ze het pletsen en platsen nu ook in haar eigen badje wil doen, waardoor mama zeiknat is na het badderen![]()
En als we samen thuis zijn gaat een van ons met hem onder de douche, dat is helemaal het einde.
Ach wat lief...wenche schreef:
Mijn lieve meisje.. 4 maandjes oud...
Evi wil ook alleen maar staan.. En anders zitten en rondkijken.. Liggen is niks aan..
Ze doet pogingen om van buik naar rug en andersom te draaien, maar dat lukt van geen kant... Ze wordt dan booooooos...
Sinds kort gaan we naar babyzwemmen, dat vind ze echt helemaal het einde.. (Beetje jammer dat ze het pletsen en platsen nu ook in haar eigen badje wil doen, waardoor mama zeiknat is na het badderen![]()
Bah... Mijn nichtje heeft haar 2,5 week oude dochter voorzien van oorbellen. Afzichtelijke bling bling over the top.
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

zo stond ik een paar jaar geleden bij een juwelier met mijn dochtertje van5.
nog twijfelend : wel of geen oorbellen,nou ja het zijn haar oren dus dat mag ze zelf zeggen....
lang verhaal kort,moeder met baby van 3 weekjes die oorbellen liet schieten bij het kleintje.
het gekrijs ging door merg en been
we zijn de winkel uitgelopen,ik was er echt misselijk van.
dochter is nu bijna 14 en heeft tot heden geen oorbellen en ik snap heel goed waarom
nog twijfelend : wel of geen oorbellen,nou ja het zijn haar oren dus dat mag ze zelf zeggen....
lang verhaal kort,moeder met baby van 3 weekjes die oorbellen liet schieten bij het kleintje.
het gekrijs ging door merg en been
we zijn de winkel uitgelopen,ik was er echt misselijk van.
dochter is nu bijna 14 en heeft tot heden geen oorbellen en ik snap heel goed waarom
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

wat een schattige foto`s van jullie kleintjes!! 
2 1/2 week al oorbellen wat triest zeg.Nadia schreef: Bah... Mijn nichtje heeft haar 2,5 week oude dochter voorzien van oorbellen. Afzichtelijke bling bling over the top.
Inderdaad later zelf laten uitzoeken of ze wel wil....
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Bij het zwemmen inderdaad ook een meisje die al oorbelletjes heeft (4 maand oud)
Ik snap dat serieus niet... Het kind heeft daar toch alleen maar last van bij het liggen op het oortje?
Hier mag Evi, als ze wil, oorbelletjes als ze het zelf bewust kan kiezen en dan nog zou ik het proberen te rekken met clip-on oorbelletjes...
Ik snap dat serieus niet... Het kind heeft daar toch alleen maar last van bij het liggen op het oortje?
Hier mag Evi, als ze wil, oorbelletjes als ze het zelf bewust kan kiezen en dan nog zou ik het proberen te rekken met clip-on oorbelletjes...