De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Twee babies erbij!
Hahaha, ik zal vast een lelijk barfplaats kindje op de wereld zetten. Tenminste als hij wat van mij vroeger weg heeft. Hihi
Hebben jullie bepaalde dingen gemist tijdens ze zwangerschap?
Ik mis het zware sporten echt heel erg.
Welnee, jij krijgt een bloedmooi kindjeNadia schreef: Hahaha, ik zal vast een lelijk barfplaats kindje op de wereld zetten. Tenminste als hij wat van mij vroeger weg heeft. Hihi
Nou ja, en jij bewijst maar weer : lelijk in de luier, mooi in de sluier
Haha als het in de gene van barfplaats zit dan kan het niet anders. 
Dank voor het compliment
Dank voor het compliment
Ik sporte tot acht weken ervoor nog drie keer in week. Nu helemaal niet....het word nu makkerNadia schreef: Hahaha, ik zal vast een lelijk barfplaats kindje op de wereld zetten. Tenminste als hij wat van mij vroeger weg heeft. Hihi
Lijker met mijn stekje dus ik hoop in het nieuwe jaar de boel weer op te pakken
Wat deed jij nog aan sport?
Ik sport ook nog wel, maar haal mijn voldoening er niet meer uit. Omdat ik niet meer tot de max, half kotsend bezweet tot in mijn tenen kan gaan. Dat mis ik.
Ik sport ook nog wel, maar haal mijn voldoening er niet meer uit. Omdat ik niet meer tot de max, half kotsend bezweet tot in mijn tenen kan gaan. Dat mis ik.
Ik mis het fatsoenlijk slapen, buikliggen, kunnen omdraaien in bed, normaal op de bank kunnen zitten en ik mis mn kleren.
Ik mis het eigenlijk ook wel om een maaltijd in 1x op te kunnen eten.
Ik mis het eigenlijk ook wel om een maaltijd in 1x op te kunnen eten.
Ah wat liefwenche schreef: Nou, ikzie soms ook hele lelijke baby's langs komen en denk dan "doe mij maar puppy's", maar wij barfplaatsdames zetten erg mooie kindjes op de wereld
Is Fedde al uitgehuwelijkt :p ik vind het zo'n mooi knulletje(de rest van de heren trouwens ook hoor, maar Fedde heeft gewoon iets
)
Ieder kindje is mooi, en die van jou Nadia wordt ook vast heeeeel mooi!
Ik miste ook het intensieve sporten. Ik heb nog wel tot 32 weken paard gereden en ben, m.u.v. van echt de allerlaatste periode, zoveel mogelijk in beweging gebleven door met de honden te wandelen en naar pufyoga te gaan. Maar even lekker intensief aan de gang in de sportschool was er toch al snel niet meer bij en dat vond ik wel jammer.Nadia schreef: Wat deed jij nog aan sport?
En verder miste ik bepaalde voedingsmiddelen. Echt, ik eet zelden brood, dus een pistoletje prepare staat hier niet vaak op het menu. Maar gewoon het feit dat het niet mocht, heeft mij daar enorm naar doen verlangen.
Ik mis gehakt, martino en een ei 
Oja, eiers!
Dan leg ik een perfect mooi spiegelei in de pan, moet de dooier weer kapot
En medium biefstuk. En paté. Home made mayonaise. Home made ijs/parfait. Spaghetti carbonara. Afgelopen zomer had ik enorme zin in een koud lekker biertje. Op feestjes heb ik enorme zin in flessen wijn en whisky.
En ik droom 's nachts over hele grote sigaretten
En medium biefstuk. En paté. Home made mayonaise. Home made ijs/parfait. Spaghetti carbonara. Afgelopen zomer had ik enorme zin in een koud lekker biertje. Op feestjes heb ik enorme zin in flessen wijn en whisky.
En ik droom 's nachts over hele grote sigaretten
Waarom word gehakt, spaghetti carbonara, ei laten staan?
Wat is pistoletje prepare?
Ik eet gewoon ei. Gehakt ook. Eigeel wel door gegaard. Dat is wel zonde.
Ja dat spiegelei.koekje schreef: Oja, eiers!
En ik droom 's nachts over hele grote sigaretten![]()
En rauw gehakt. En een belegd broodje. En droge worst.
Mijn man weet nu al dat als ik net bevallen ben hij achter rauw gehakt en een broodje prepare moet gaan.
En in bad liggen en alles zelf kunnen zien zonder met spiegels en dergelijke aan het werk te moeten.
Ik eet ook ei, maar geen rauw ei. En ik heb zin in een zachtgekookt ei of een spiegelei, waar het eigeel uitloopt als je er in prikt.Nadia schreef: Waarom word gehakt, spaghetti carbonara, ei laten staan?
Gehakt eet ik ook, gebakken. Maar ik eet het graag rauw op een boterham, met wat peper en zout.
Spaghetti carbonara omdat daar ook rauwe eiers doorgaan hier, dan vind ik die het lekkerst.
Spaghetti Carbonara at ik wel gewoon. Gaat wel een rauw geklutst eitje doorheen, maar als je het geheel nog een beetje door verwarmt dan is dat wel gestold/gaar als je het opeet.Nadia schreef: Waarom word gehakt, spaghetti carbonara, ei laten staan?
Prepare noemen ze in Nederland meestal filet americain.
Kom ik net op zo'n zwangerschaps/babysite dit tegen:
Vergelijk je zorgverzekering als je een kinderwens hebt
Als je probeert zwanger te worden is de kans groot dat je zorgbehoefte verandert. Daarom is het nog belangrijker om je te verzekeren van de juiste zorg. Door zorgverzekeringen te vergelijken krijg je precies de dekking die jij zoekt en bespaar je al snel honderden euro's. Bovendien profiteer je bij ons van unieke kortingen tot wel 10%!

Heeft degene die dit tekstje schreef nou serieus niet nagedacht of ligt deze persoon stiekem onder de tafel van het lachen?
Als je probeert zwanger te worden is de kans groot dat je zorgbehoefte verandert. Daarom is het nog belangrijker om je te verzekeren van de juiste zorg. Door zorgverzekeringen te vergelijken krijg je precies de dekking die jij zoekt en bespaar je al snel honderden euro's. Bovendien profiteer je bij ons van unieke kortingen tot wel 10%!
Heeft degene die dit tekstje schreef nou serieus niet nagedacht of ligt deze persoon stiekem onder de tafel van het lachen?
Qua eten heb ik niks gemist. Ik geef sowieso niet zo om eten.Sonja schreef: Kom ik net op zo'n zwangerschaps/babysite dit tegen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paardrijden heb ik tot een week voor m'n bevalling gedaan, alleen hardlopen ging niet meer geweldig maar echt gemist heb ik het niet.
Na m'n bevalling miste ik wel het paardrijden en nu heb ik best vaak avonden dat ik toch heel graag een lekker bacootje zou willen nemen.....