En ach, mensen hebben altijd een ongezouten mening en altijd wat te zeuren. Niks van aan trekken! Er is op straat ook nooit iemand die mij vriendelijk aankijkt als ik met mijn monster loop. Liefst met een boog om me heen en maar boos kijken. Gewoon vriendelijk groeten en lekker doorlopen, hou de eer aan jezelf!
Onze lekkere vent
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Onze lekkere vent
Ach kijk toch, wat een schatje! Aandoenlijk koppie heeft ie 
En ach, mensen hebben altijd een ongezouten mening en altijd wat te zeuren. Niks van aan trekken! Er is op straat ook nooit iemand die mij vriendelijk aankijkt als ik met mijn monster loop. Liefst met een boog om me heen en maar boos kijken. Gewoon vriendelijk groeten en lekker doorlopen, hou de eer aan jezelf!
Die expressie op die 3e foto, wat een clowntje 
Mooi setje samen met je kat.
Wat kunnen mensen toch onbeschoft reageren, het blijft me verbazen!
Mooi setje samen met je kat.
Wat kunnen mensen toch onbeschoft reageren, het blijft me verbazen!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik wil eigenlijk nog wel meer foto's zien. 
Wat een schatje. Ik ken iemand die heeft er 2. Echt leuke hondjes!
Jaaaaaaaaaaaaaaa ik ook! Hij is echt super leuk!hannabelgje schreef: Ik wil eigenlijk nog wel meer foto's zien.![]()
- Debbie1982
- 3-sterren

Nogmaals bedankt voor de enorm leuke reacties.
Voor degene die meer foto's willen zien, hij heeft zijn eigen Facebook pagina
http://www.facebook.com/KimoKawaiiAHT
Was echt een geweldige dag, helaas was Kimo toen nog niet bij ons, maar we hebben toen met zijn vader gelopen.
Hoe heet degene die je kent? Misschien is het een bekende van ons.
Voor degene die meer foto's willen zien, hij heeft zijn eigen Facebook pagina
http://www.facebook.com/KimoKawaiiAHT
Leuk! Zo vaak zie je het ras niet. We hebben een tijd geleden een wandeling gehad met bijna alle AHT uit Nederland en België en dat waren er bijna 40.winni schreef: Wat een schatje. Ik ken iemand die heeft er 2. Echt leuke hondjes!
Was echt een geweldige dag, helaas was Kimo toen nog niet bij ons, maar we hebben toen met zijn vader gelopen.
Hoe heet degene die je kent? Misschien is het een bekende van ons.
Hij is leuheuk !!!!!!!!!!!!!!! 
- renate1982
- 4-sterren

Wat een lekker koppie 
Ik vind hem ook heel erg grappig...en vooral samen met de kat....alsof ze van een andere planeet zijn neergedaald...een uniek koppel ! 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
ja echt! wat een leukerds!
Zooo gezellig samen met jullie rimpeltjeskat 
Wat een leukerd! Ik kende dit ras helemaal niet 
Even op zijn facebookpagina gespiekt, wat een fotogeniek manneke!
Even op zijn facebookpagina gespiekt, wat een fotogeniek manneke!
- - Judith -
- 5-sterren

Ik had ook nog nooit van dit ras gehoord, maar hij is een enorme leukerd! En hij past ook leuk bij de poes
Die foto met die kwartel op FB is geweldig! Zet hem in de rubriek BARF Hap foto's! 
Wat een leukje 
Ik moest gelijk aan baldwin cavia's denken die zijn ook behaard bij de geboorte en die worden daarna ook volledig kaal.
De skinny cavia (die ik heb) worden kaal geboren met haar op hun neusje en pootjes en die veranderen niet meer.
Ik moest gelijk aan baldwin cavia's denken die zijn ook behaard bij de geboorte en die worden daarna ook volledig kaal.
De skinny cavia (die ik heb) worden kaal geboren met haar op hun neusje en pootjes en die veranderen niet meer.
ik vindt hem sketig.