knoop doorgehakt......... laat me opereren......nieuwe foto's p44
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: knoop doorgehakt......... laat me opereren.......update p32
verder gaat hij opzich goed, maar ik sta 's avonds te zwabberen op mijn benen en ben nu al 2x onderuit gegaan. 1x languit achter de bank en gisteravond achteruit tegen de eettafel, heb een paar mooie blauwe plekken/bulten op mijn hoofd. Ik hou dan ook niets meer, ik voel het aankomen en het volgende moment lag ik tegen de vlakte c.q. de eettafel. Ik weet nog wel dat ik gegild heb. Mijn vader kwam echt aangestoven. Rakker lag naast me en Laddy zat boven op mij. Er bloedde niets, dus voorzichtig overeind gekrabbeld en met klapknieën, aan de arm van mijn vader naar bed. Of het soms door bepaalde medicijnen komt nu ik weer een eind ben afgevallen?? Morgenvroeg heb ik een afspraak bij de ha. Daar maar eens mee bespreken.............. Ik vind het gewoon eng om alleen thuis te zijn, bang om zo weer opeens onderuit te gaan. Ik lig ook niet met opgetrokken knieën ofzo, maar echt languit............ Heb nu ook nog hoofdpijn, zal wel een lichte hersenschudding opgelopen hebben 
He bah Dian, wat naar.
Inderdaad even naar de huisarts.
Inderdaad even naar de huisarts.
Ben benieuwd wat de HA gaat zeggen, dit is toch wel heel naar en eng !!!! 
Ik heb dan wel geen maagverkleining gehad, maar ik ben ook een tijd lang heel zwak op de benen geweest, gewoon door het "te" weinige eten. Rondom de dood van Paige, ben ik 20 kilo in 5 weken afgevallen. Toen kon ik ook amper op mijn benen staan. Dus het zou kunnen komen van het weinige eten. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt.Dian schreef: verder gaat hij opzich goed, maar ik sta 's avonds te zwabberen op mijn benen en ben nu al 2x onderuit gegaan. 1x languit achter de bank en gisteravond achteruit tegen de eettafel, heb een paar mooie blauwe plekken/bulten op mijn hoofd. Ik hou dan ook niets meer, ik voel het aankomen en het volgende moment lag ik tegen de vlakte c.q. de eettafel. Ik weet nog wel dat ik gegild heb. Mijn vader kwam echt aangestoven. Rakker lag naast me en Laddy zat boven op mij. Er bloedde niets, dus voorzichtig overeind gekrabbeld en met klapknieën, aan de arm van mijn vader naar bed. Of het soms door bepaalde medicijnen komt nu ik weer een eind ben afgevallen?? Morgenvroeg heb ik een afspraak bij de ha. Daar maar eens mee bespreken.............. Ik vind het gewoon eng om alleen thuis te zijn, bang om zo weer opeens onderuit te gaan. Ik lig ook niet met opgetrokken knieën ofzo, maar echt languit............ Heb nu ook nog hoofdpijn, zal wel een lichte hersenschudding opgelopen hebben![]()
mijn huisarts is bang voor hartritmestoornissen, morgen moet ik de hele dag met zijn kastje omlopen. Hartritmestoornis zit bij ons heel erg in de familie, van 2 kanten belast........... wij zijn mijn medicijnen nagelopen en hij kon daar niet zo een oorzaak voor vinden. Ik zak dus niet door mijn benen heen, maar ik ga languit achterover...........
Als ik dat kastje heb, ga ik gewoon zoals ik altijd deed eerst mijn medicijnen innemen, dan nog even achter de computer en dan kijken wat er gebeurd............. Val ik dan, dan is er hopelijk iets te zien op het ecg.
Ik heb 2 nieuwe broeken gekocht, 1 mag er weer terug, dat was geen model voor mij, maar ik loop nu dus in maat 52 (voor de operatie maat 56)

Als ik dat kastje heb, ga ik gewoon zoals ik altijd deed eerst mijn medicijnen innemen, dan nog even achter de computer en dan kijken wat er gebeurd............. Val ik dan, dan is er hopelijk iets te zien op het ecg.
Ik heb 2 nieuwe broeken gekocht, 1 mag er weer terug, dat was geen model voor mij, maar ik loop nu dus in maat 52 (voor de operatie maat 56)
Zo dan, je bent al veel afgevallen
! Ik hoop dat er niks mis is met je hartje 
Dat hoop ik mee. 
Sterkte Dian, en wow, wat gaat dat snel met de kilo's...
Sterkte Dian, en wow, wat gaat dat snel met de kilo's...
-
sella
Ik hoop dat het just te snel afvallen is. Je hart moet gewoon niet vervelend doen! 
Je lichaam krijgt ook veel te verduren zo met dat snelle afvallen.
Hopelijk val je nu niet meer flauw hoor...
Hopelijk val je nu niet meer flauw hoor...
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
He wat eng, snap goed dat je niet alleen durft te zijn. Hopelijk kom je er snel achter wat het is (en is het niet je hart!).
Ik duim ook dat het niets met je hart is.
heb vanmorgen de eventrecording opgehaald. Ik moet er dus 2 weken max meelopen of 5 opgeslagen momenten hebben. Het kastje registreert wel het hartritme, maar houdt het niet vast. Als ik me niet lekker voel, dan met ik op een knopje drukken en dan neemt hij 1 minuut op + de minuut voorafgaande aan het drukmoment. Ik ben benieuwd..............
Ik hoop dat het niets echt ernstigs is Dian !!! Kan het niet iets van een daling in je bloedsuikerspiegel zijn of zoiets ??
En je bloeddruk?? Die ging bij mij nl erg snel omlaag....
Ik duim mee dat t niets ergs is!
Ik duim mee dat t niets ergs is!
Mijn bloeddruk is goed 130/80