Ik kom 17 dec in delft....komt dat in de richting....Ema schreef: Dank je wel maar ik moet het echt in Den Haag kunnen ophalen. Ben afhankelijk van fiets.
Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Echt bedankt maar gaat me niet lukken. Ik woon aan andere kant van Den Haag en dinsdag is me werkdag
.
Eigenlijk had ik gehoopt dat iemand in de buurt nog wat had zodat ik niet terugval op 1 dierensoort voeren.
Over week heb ik de vervoer probleem niet meer.
Ik denk dat ik via Degomeat bij afhaalpunt laat bezorgen en ondertussen hoop ik ergens bij de slager een jonge geitje kopen.
Mocht iemand alsnog iets hebben aub. via PB reageren.
Eigenlijk had ik gehoopt dat iemand in de buurt nog wat had zodat ik niet terugval op 1 dierensoort voeren.
Over week heb ik de vervoer probleem niet meer.
Ik denk dat ik via Degomeat bij afhaalpunt laat bezorgen en ondertussen hoop ik ergens bij de slager een jonge geitje kopen.
Mocht iemand alsnog iets hebben aub. via PB reageren.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ik heb nog een heel jong geitje liggen in de vriezer als ik je daarmee kan helpen?Ema schreef: Ik denk dat ik via Degomeat bij afhaalpunt laat bezorgen en ondertussen hoop ik ergens bij de slager een jonge geitje kopen.
Dank je wel Inge , geitje is in smaak gevallen hier .Inge en Bono schreef: Ik heb nog een heel jong geitje liggen in de vriezer als ik je daarmee kan helpen?
Veel plezier vandaag met je aanwinst
Groetjes.
ALLES IS WEG !! IK HEB NIKS MEER OM TE RUILEN / WEGGEVEN
Laatst gewijzigd door Ema op ma 16 dec 2013, 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Ema, ik woon in Den Haag Ik heb voor jou om te proberen maar niet gemalen: 1 kg guanacovlees zonder bot, 1 kg wild konijn stukken, 1 kg biologische kippenvleugels Kippenvleugels wil ik wel ruilen met de eendennekken. de kwartels wil ik ook wel ruilen met 500 gram konijn.Ema schreef: Dank je wel maar ik moet het echt in Den Haag kunnen ophalen. Ben afhankelijk van fiets.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Oh fijn! De kvv hier ook alvast, goedgekeurd door LunaEma schreef: Dank je wel Inge , geitje is in smaak gevallen hier .
Veel plezier vandaag met je aanwinst![]()
Groetjes.
Hei,
Tijdje geleden al aangemeld, nu besloten eens echt te gaan proberen bijhouden
Ik ben Andrea, woon in Rotterdam met Juno (griekse zwerver) en 2 katten (Saartje en Buffy). Voer voornamelijk KVV en af en toe wat "barfsnacks" tussendoor/erbij. Sinds kort ben ik ook fan van het drogen van eigen snacks voor de honden.
Ik ben Andrea, woon in Rotterdam met Juno (griekse zwerver) en 2 katten (Saartje en Buffy). Voer voornamelijk KVV en af en toe wat "barfsnacks" tussendoor/erbij. Sinds kort ben ik ook fan van het drogen van eigen snacks voor de honden.
-
TessaThomas
- 5-sterren

Haiiiidre schreef: Hei,
Welkom Andrea
ik woon in IJsselmonde 
-
judith1967
- 5-sterren

Hei, jij ook hierTessaThomas schreef: Haiiii![]()
Bedankt Nynke en Judith
Ik woon trouwens in (het mooie) Overschie
Vlak om de hoek dusdre schreef: Ik woon trouwens in (het mooie) Overschie
Hoe rij jij?Vivianneb schreef: Vlees van Sphynxlover - ik ga rijden![]()
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 289.0.html
Best wel snel 
Als er genoeg animo is vanuit jouw hoek wil ik best wel even doorrijden richting BOZ
Als er genoeg animo is vanuit jouw hoek wil ik best wel even doorrijden richting BOZ