Lady heeft lympheklierkanker bijwerkingen prednisolon ?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Lady heeft lympheklierkanker bijwerkingen prednisolon ?

karin2
5-sterren
5-sterren

Bericht door karin2 »

Voorlopig gaat Lady goed , ze verdraagt de prednison goed , haar ademhaling is niet meer zo snel en ze eet de oren van ons hoofd  :P
Wel ontdek ik regelmatig nieuwe bobbels ,waar ze verder geen last van heeft , ziet ernaar uit dat ze tenminste de kerstperiode nog bij ons mag blijven  :angel2:

Haar hlieren zijn niet meer opgezwollen en ik hoop dat dat nog een hele tijd zo mag blijven .
roksefloks
4-sterren
4-sterren

Bericht door roksefloks »

Romie kreeg eerst ook 10 mg per dag en was daar erg hijgerig op. Nu met om de dag 5mg is dat voorbij.
Wij dachten in augustus ook dat we nog maar een paar weken met haar hadden. en ze is er nog!  :biggrin2:
Ik geef haar trouwens ook lymphomyosot van Heel. Ik las op een ander forum dat iemand dat haar hond met lymfeklierkanker gaf.
En geniet van elke dag....dat doet Lady ook.
karin2
5-sterren
5-sterren

Bericht door karin2 »

thx voor de tip ,ik ga dat ff opzoeken , voor vandaag mag ze lekker mee naar mijn schoonouders mee gaan feesten , haar kvv gaat mee maar er valt vast ook nog wat van tafel  :)

Plaats reactie