Ja kittens is wel leuk, maar een jaartje later en van Boris is leukergonny schreef: misschien komt deze wens uit, ik hoop t voor Gail hoor!!!![]()
Gloeiende gloeiende
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:Gloeiende gloeiende
-
gonny
tja....je ken nie alles hebben hé.....sylvia schreef: Ja kittens is wel leuk, maar een jaartje later en van Boris is leuker![]()
nee het blijktgonny schreef: tja....je ken nie alles hebben hé.....![]()
Als je die twee niet goed in de gaten houd, dan kan het ook eerder dan over een jaartje...sylvia schreef: Ja kittens is wel leuk, maar een jaartje later en van Boris is leuker![]()
Wie weet valt het kwartje opeens bij Boris en sommige poezen zijn als de kittens 2 weken zijn alweer krols....
Groetjes,
Ja ik weet er alles van , maar ik hoop nog steeds dat het niks is. Als ze nu kittens krijgt haal ik alvast de poezenpil in huis even overleggen met de da wanneer ik die dan mag gaan geven.AstridStraver schreef: Als je die twee niet goed in de gaten houd, dan kan het ook eerder dan over een jaartje...
Wie weet valt het kwartje opeens bij Boris en sommige poezen zijn als de kittens 2 weken zijn alweer krols....
Groetjes,
De pil is dan wel een slimme denk ik, ervan uitgaand dat het een tijdeljike oplossing is.sylvia schreef: Ja ik weet er alles van , maar ik hoop nog steeds dat het niks is. Als ze nu kittens krijgt haal ik alvast de poezenpil in huis even overleggen met de da wanneer ik die dan mag gaan geven.
Ik gaf hem vanaf 6 weken als de kittens goed zelf konden eten. Eigenlijk gaf ik hem maar aan een poes (het blijft chemische troep - en ja ik slik die troep zelf ook) die poes werd anders veel te vaak krols en verloor daardoor conditie.
Ik zal voor je duimen dat ze niet zwanger is!
Groetjes,
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
zo en syl is de kat nu zwanger, nu kun je het wel weten. 
nee ik weet het nog niet 
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
nietsylvia schreef: nee ik weet het nog niet![]()
ik geloof t niet
Nee ik weet het echt niet, geduld is een schone zaakdanielle1980 schreef: niet
ik geloof t niet![]()
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
o, ik dacht nu is het een maand geleden dus dan weet je t wel.sylvia schreef: Nee ik weet het echt niet, geduld is een schone zaak![]()
geen kittens dus nog gevoelt
Nee hoor het is net 3 wekendanielle1980 schreef: o, ik dacht nu is het een maand geleden dus dan weet je t wel.
geen kittens dus nog gevoelt![]()
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
aha dan wachten we nog evensylvia schreef: Nee hoor het is net 3 weken
Lieve Syl, volgens mij is je berekening verkeerd en is jouw Fiepje de 29ste uitgerekendsylvia schreef: Nu controleer ik Phoebe iedere dag gezien haar leeftijd en de eerste krolsheid, niks loos, Boris heeft ook totaal geen interesse. Net loopt ze buiten , komt er een grijs met witte kater en die dekt haar, en Boris zat erbij en keek ernaar
Ik hoorde haar schreeuw dus was ik mooi te laat.
Ze is natuurlijk veel te jong , maar wat is wijsheid, kan ik alsnog de poezenpil geven maar is dat niet schadelijk als ze wel kittens draagt?
Ik laat het niet weg spuiten daar dit zeer slecht is, slechter als het krijgen van de kittens in iedergeval.
Ja ik heb het gezien, ik denk dat ik eens een nieuwe kalender haal want dit onlogische ding nodigt erg uit tot verspringen van weken, is niet de eerste keer dat ik 20 keer moet nakijken of iets wel klopt als ik weken moet tellen op dat dingine schreef: Lieve Syl, volgens mij is je berekening verkeerd en is jouw Fiepje de 29ste uitgerekend![]()