Nou ik denk dat ik het door heb

Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Re: Nou ik denk dat ik het door heb

yentl
1-ster
1-ster

Bericht door yentl »

ik mag wel opschieten met mijn menu want bij stom toeval gaan we morgen kijken voor een vriezer van marktplaats  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
lauraV
5-sterren
5-sterren

Bericht door lauraV »

hier krijgen ze ook een vleesbot dag  en hebben nooit last van te harde en witte ontlasting ( dan wel uitgaand dat een vleesbot 50% vlees en 50% bot is )
orgaan is totaal 20% , alleen dit is gedeeld in 10% orgaan (  lever .nier , hart ) en 10% maag ( bv pens , boekmaag )
met een vaste dag zou ik persoonlijk niet beginnen , eerst zorgen dat de hond vers leert eten ( kauwen , verteren) , het er goed op doet en jezelf je hond beter kan lezen ...
een voorbeeldje van een menuutje  :

maandag          vleesbot + orgaan
dinsdag            spiervlees
woensdag        vleesbot + orgaan
donderdag        pensdag (evt de eerste keren met vleesbot , ligt aan de ontlasting)
vrijdag              vleesbot +orgaan
zaterdag          spiervlees
zondag            visdag , bv . complete sardines ( evt met vleesbot , zie pensdag)

of het orgaan ( hart , lever nier) verdelen bij het spiervlees als de ontlasting op het vleesbot goed is .....
Laatst gewijzigd door lauraV op zo 29 dec 2013, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
yentl
1-ster
1-ster

Bericht door yentl »

[quote="lauraV"]
hier krijgen ze ook een vleesbot dag  en hebben nooit last van te harde en witte ontlasting ( dan wel uitgaand dat een vleesbot 50% vlees en 50% bot is )
orgaan is totaal 20% , alleen dit is gedeeld in 10% orgaan (  lever .nier , hart ) en 10% maag ( bv pens , boekmaag )
met een vaste dag zou ik persoonlijk niet beginnen , eerst zorgen dat de hond vers leert eten ( kauwen , verteren) , het er goed op doet en jezelf je hond beter kan lezen ...
een voorbeeldje van een menuutje  :

maandag          vleesbot + orgaan
dinsdag            spiervlees
woensdag        vleesbot + orgaan
donderdag        pensdag (evt de eerste keren met vleesbot , ligt aan de ontlasting)
vrijdag              vleesbot +orgaan
zaterdag          spiervlees
zondag            visdag , bv . complete sardines ( evt met vleesbot , zie pensdag)

of het orgaan ( hart , lever nier) verdelen bij het spiervlees als de ontlasting op het vleesbot goed is .....
[/quote]

dank je wel! Ze hebben hier al eens pens gehad en geen problemen met ontlasting toen. Ik ga eerst maar eens voor 2 weken bestellen en kijken hoe of wat. Ik vind het nog lastig hoor, moet me er gewoon overheen zetten maar wil niet dat ze tekort komen

Plaats reactie