Dat is wel een plan! Als jij het niet erg vindt om een tijdje wat dingen in je voortuin te hebben staaneelke schreef: Misschien kun je het combineren met de levering van Orinake? Kun je ook nog wat mee terugnemen
Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Helaas .. sphynx zal op een zaterdag zijn en orinake op vrijdag.. dus dat gaat niet lukken
@koekje als ze zelf de bestellijst niet erop zet zal ik zelf deze week gaan tellen.. vvk zijn 20 euro in totaal (van delft naar BOZ) dus 20 mensen 1 euro of 200 kg - 10 eurocent (even kijken wat we bij elkaar kunnen sparen voor BOZ denk ik.. te hoge vvk is ook niet grappig)
@koekje als ze zelf de bestellijst niet erop zet zal ik zelf deze week gaan tellen.. vvk zijn 20 euro in totaal (van delft naar BOZ) dus 20 mensen 1 euro of 200 kg - 10 eurocent (even kijken wat we bij elkaar kunnen sparen voor BOZ denk ik.. te hoge vvk is ook niet grappig)
Vivianneb schreef: Dat is wel een plan! Als jij het niet erg vindt om een tijdje wat dingen in je voortuin te hebben staan![]()
Een tijdje kan toch best een nachtje zijn? als Sfynxlover de 25ste zou kunnen....Vivianneb schreef: Helaas .. sphynx zal op een zaterdag zijn en orinake op vrijdag.. dus dat gaat niet lukken
Staat expliciet dat het op een zaterdag zal zijn, en bij haar kan het niet gekoeld staan 
dat van orinake kan toch van vrijdag op zaterdag hier logeren?Vivianneb schreef: Staat expliciet dat het op een zaterdag zal zijn, en bij haar kan het niet gekoeld staan![]()
Als dat zou kunnen.. hopen dat het koud genoeg is 
Ik heb vriezerinspectie gedaan. Ik kan dan geen 5 kilo karkassen opslaan. Sorry!
- Nathalie van H
- 3-sterren

Hier... Rotterdam IJsselmonde.
Nog maar net van start gegaan
haal mijn vlees voornamelijk bij Ellen van Aalst.
Nog maar net van start gegaan
Het topic van keimooi even niet meer vinden..... Monique77; het was echt keimooi 
Echt zonde dat je niet weet hoe het bewaard is. Eerste kerstdag had vriendlief geconfijte fazantenpoten gemaakt..zo lekker.
De kwaliteit was er goed genoeg voor.....haha..maar ze zijn toch in de vriezer beland. Drago heeft er wel een paar op de zomaar van het aanrecht afvielen.
Helaas lust de andere het niet, dus blij met maar 5 kg... mocht er nog eens een lijntje zijn; count me in
Echt zonde dat je niet weet hoe het bewaard is. Eerste kerstdag had vriendlief geconfijte fazantenpoten gemaakt..zo lekker.
De kwaliteit was er goed genoeg voor.....haha..maar ze zijn toch in de vriezer beland. Drago heeft er wel een paar op de zomaar van het aanrecht afvielen.
Helaas lust de andere het niet, dus blij met maar 5 kg... mocht er nog eens een lijntje zijn; count me in
Fijn dat Drago het lekker vond !Berna schreef: Het topic van keimooi even niet meer vinden..... Monique77; het was echt keimooi
Helaas lust de andere het niet, dus blij met maar 5 kg... mocht er nog eens een lijntje zijn; count me in![]()
Het topic heb ik laten verwijderen gezien alles op zijn/haar plek ligt
Dit lijntje zal (door mij) niet meer herhaald worden.
Inderdaad mooie fazanten en patrijspoten.. helemaal blij er mee.
Vivianneb schreef: Geitjes in the house/omgeving!
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... n.html#new
Ja dat was voor mij ook wel ff een momentje zeg maardre schreef:misschien dat ik volgend jaar zover ben dat ik hele geitjes ga ontleden
![]()
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 409.0.html
Ik kreeg al de vraag voor een lijntje richting rotterdam. Helaas kan ik dit zelf niet voorzien.
Iemand anders die interesse heeft en kan rijden van BOZ naar rotterdam (omgeving)
Ik kreeg al de vraag voor een lijntje richting rotterdam. Helaas kan ik dit zelf niet voorzien.
Iemand anders die interesse heeft en kan rijden van BOZ naar rotterdam (omgeving)