Acute nieuwe verslaving!!!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Acute nieuwe verslaving!!!!
Ik roep nou wel zo hard dat ik niet zoveel smoezies meer drink, maar ondertussen sloek ik er wel iedere ochtend eentje naar binnen
. Maar dan in de kleine maar fijne Personal Blender bereid: rauwe cashewnoten, pompoenpitten, chiazaadjes, hennepzaadjes, tarwepoeder/spirulina, beetje kurkuma en iets superfoodigs (maca, cacao oid). Dat fijn malen, dan water of zelfgemaakte notenmelk erbij, plus een of anderhalve banaan. En een scheutje agavenectar. Mjam! En vullen dat dat doet!
het lijkt me ook zo lekker en gezond, maar ik hik een beetje aan tegen zo'n groot apparaat in huis halen en dat dan moeten afwassen. maar met de Personal Blender drink je dus uit dezelfde beker als waar je de smoothie in maakt en heb je dus alleen de mesjes als extra afwas?Anne in Duitsland schreef: Ik roep nou wel zo hard dat ik niet zoveel smoezies meer drink, maar ondertussen sloek ik er wel iedere ochtend eentje naar binnen. Maar dan in de kleine maar fijne Personal Blender bereid: rauwe cashewnoten, pompoenpitten, chiazaadjes, hennepzaadjes, tarwepoeder/spirulina, beetje kurkuma en iets superfoodigs (maca, cacao oid). Dat fijn malen, dan water of zelfgemaakte notenmelk erbij, plus een of anderhalve banaan. En een scheutje agavenectar. Mjam! En vullen dat dat doet!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Klopt. Je schroeft de gevulde beker dicht met een deksel waar de mesjes in zitten, zet hem dan op zijn kop in de basis, even aandrukken, whiiizzzzzz! Om te drinken schroef ik er een drinktuit op (zo'n ding dat je bij meeneemkoffie op je bekertje krijgt, maar dan van stevig plastic), dat vind ik prettiger drinken, maar je kunt natuurlijk ook direct uit de beker drinken.nienk schreef: het lijkt me ook zo lekker en gezond, maar ik hik een beetje aan tegen zo'n groot apparaat in huis halen en dat dan moeten afwassen. maar met de Personal Blender drink je dus uit dezelfde beker als waar je de smoothie in maakt en heb je dus alleen de mesjes als extra afwas?
Ik heb die van Tribest; die is duur, maar er zitten veel bekers bij in verschillende afmetingen, en twee verschillende mesjes. Hij is ook handig voor het malen van noten voor de honden (passen grotere hoeveelheden in dan in een koffiemaler) en voor snelle dressings, sausjes etc.

Er zijn tegenwoordig ook goedkopere merken verkrijgbaar die volgens hetzelfde principe werken, maar ik weet niet hoe sterk de motor daarvan is. Maar voor het maken van een smoothie zijn ze allicht krachtig genoeg.
fantastische, dank je wel voor de info!Anne in Duitsland schreef: Klopt. Je schroeft de gevulde beker dicht met een deksel waar de mesjes in zitten, zet hem dan op zijn kop in de basis, even aandrukken, whiiizzzzzz! Om te drinken schroef ik er een drinktuit op (zo'n ding dat je bij meeneemkoffie op je bekertje krijgt, maar dan van stevig plastic), dat vind ik prettiger drinken, maar je kunt natuurlijk ook direct uit de beker drinken.
Ik heb die van Tribest; die is duur, maar er zitten veel bekers bij in verschillende afmetingen, en twee verschillende mesjes. Hij is ook handig voor het malen van noten voor de honden (passen grotere hoeveelheden in dan in een koffiemaler) en voor snelle dressings, sausjes etc.
Er zijn tegenwoordig ook goedkopere merken verkrijgbaar die volgens hetzelfde principe werken, maar ik weet niet hoe sterk de motor daarvan is. Maar voor het maken van een smoothie zijn ze allicht krachtig genoeg.
Die dingen lijken mij echt handig zeg!
Oh en ik gooi er ook groente in. Van andijvie proef je niks, en bleekselderij erin is echt heeeeeeeeeeeeerlijk!
Oh en ik gooi er ook groente in. Van andijvie proef je niks, en bleekselderij erin is echt heeeeeeeeeeeeerlijk!
@Lizzy: misschien moet je even in je topic titel er bij zetten dat het besmettelijk is.
ik heb mezelf zojuist een blender aangeschaft. hij is rood en hip en ik voel me nu al gezonder.
ik heb mezelf zojuist een blender aangeschaft. hij is rood en hip en ik voel me nu al gezonder.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Lizzy schreef: Holypenoly!
Met de kerst werd ik weer eens flink door mijn mams verwend, ik kreeg een vlop met geld. En ik dacht "laat ik nou eens heel luxe doen en een blender kopen". Want 's morgens soep eten, dat gaat 'm hier echt niet worden. Ohw, wat is dat goor.....
Dus, gisteren naar de Mediamarkt, blender gekocht. Vanmorgen eerst een witlof smoothie voor de hondjes gemaakt (witlof, knoflook, geitenyoghurt). Daarna eentje voor mezelf.
OMG! Dit is lekkerrrrrrrrr![]()
![]()
! Ik had er diepvries blauwe bessen in gedaan, een appel, sinaasappelsap, wat yoghurt, rauwe cacao, gember, chilipeper, kokosolie, handje walnoten. Ik kan de rest van de dag dus eigenlijk wel op smoothies leven.... Dit is echt te lekker.....
Hebben jullie dat nou ook? Is het raar, om 3 keer per dag smoothies te eten en verder niks? Is dit blijvend? Of gaat dit vanzelf wel over, krijg je er op een gegeven moment vanzelf genoeg van?
Het gaat vanzelf een keer over.
Ik moest even naar het topic zoeken, maar ben op 7 december 2011 begonnen. http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 980.0.html
Het is even spitten, maar er staan een heleboel lekkere recepten in!
Drie keer per dag haalde ik niet, heb 's avonds altijd wel 'gewoon' gegeten. En 's winters doe ik het niet, zoals ik in het andere topic al zei, krijg het er veel te koud van.
Succes met je nieuwe, supergezonde verslaving!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
bedankt voor de tip! ik koop er ook eentje en zet hem neer voor de siernienk schreef:
-
fransbulletje
Ik maak iedere dag een liter smoothie van flinke handvol groen, fruit en water.
Drink smorgens een groot glas voor voor het ontbijt en eind van de middag.
Niet als vervanging van maaltijden maar gewoon omdat ik mij er zo lekker fit bij voel.
Drink smorgens een groot glas voor voor het ontbijt en eind van de middag.
Niet als vervanging van maaltijden maar gewoon omdat ik mij er zo lekker fit bij voel.
kijk, je kan nog een kleurtje kiezen ook.Mieke L. schreef: bedankt voor de tip! ik koop er ook eentje en zet hem neer voor de sier![]()

-
fransbulletje
Die zijn echt leuk, waar gekocht en wat kosten ze?nienk schreef: kijk, je kan nog een kleurtje kiezen ook.
![]()
35 euro, b-b-b-bol.commmmfransbulletje schreef: Die zijn echt leuk, waar gekocht en wat kosten ze?
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
En zitten daar ook verschillende maten bekers bij dan? Hebbie een linkje?nienk schreef: 35 euro, b-b-b-bol.commmm
Dit ziet eruit alsof ik het nog wel erbij wil, ik zie nl ook weer zo'n enorm gevaarte op m'n aanrecht verschijnen
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
echt leuk!!nienk schreef: kijk, je kan nog een kleurtje kiezen ook.
![]()
http://www.bol.com/nl/p/domo-blender-do ... 011167697/Alba schreef: En zitten daar ook verschillende maten bekers bij dan? Hebbie een linkje?
Dit ziet eruit alsof ik het nog wel erbij wil, ik zie nl ook weer zo'n enorm gevaarte op m'n aanrecht verschijnenmaar dit is te doen. En een leuk prijsje!
300 ml en 600 ml beker
bij bol.com staan er meerdere van hetzelfde idee, deze leek mij zelf het handigst.